Quake Champions: Twórcy zrezygnują z loot boksów [WIDEO]
![Quake Champions: Twórcy zrezygnują z loot boksów [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/2b5331d9-1257-4054-b0a6-79348a880c0b.jpeg)
Dokładnie za dwa tygodnie darmowy Quake Champions otrzyma kolejną aktualizację. Tym razem ekipy id Software i Saber Interactive postanowiły gruntownie przebudować wewnętrzną ekonomię gry. W odmienionym systemie progresji zabraknie miejsca na skrzyneczki z losową zawartością. Gracze będą rywalizować na arenie, zdobywać punkty doświadczenia i wypełniać określone wyzwania. Ta ostatnia czynność będzie nagradzana cennymi odłamkami, które można wydać w systemie postęp w czempionów. Tym sposobem zdobywamy interesujące nas przedmioty kosmetyczne. Ulepszony system progresji to przede wszystkim możliwość samodzielnego decydowania o tym, jakie nagrody zdobywamy:
Sprawdzając pasek postępów dla wybranego czempiona, dowiesz się dokładnie, co otrzymujesz i do jakich elementów się zbliżasz. Oznacza to, że im dłużej grasz, tym więcej zestawów pancerza, akcesoriów, cieniowań, a nawet zwojów z opowieścią zdobywasz – wyłącznie dla czempionów, których uwielbiasz! (…) Quake Champions wciąż będzie awansowało graczy po kolejnych starciach, zaliczonych wyzwaniach i w miarę zdobywania doświadczenia. Z tą różnicą, że teraz, gdy twój poziom osiągnie kamień milowy nagród, zyskasz ekstra elementy, takie jak cieniowania, ozdobniki, a nawet odłamki do systemu postępów czempionów. Ten nowy system nagród jasno pokazuje, jakie nagrody są dostępne, dzięki czemu gracze wiedzą dokładnie, co mogą zdobyć i kiedy.
Twórcy oferują nam możliwość zakupu przepustki bojowej. Za 1000 sztuk platyny otrzymamy jeszcze więcej nagród. Całkowicie opcjonalna opłata to również gwarancja dostępu do specjalnych wyzwań, dzięki którym awansujemy jeszcze szybciej. Gracze mogą też nabyć dodatkowe poziomy doświadczenia za 200 sztuk platyny. Pierwszy sezon będzie trwał około trzech miesięcy.
Developerzy nie pozbawią nas posiadanych skrzynek z losową zawartością. Nawet po grudniowej aktualizacji będą one nadal aktywne. Odłamki w dotychczasowej wersji zostaną natomiast automatycznie przekształcone na skrzyneczki (każde trzysta odłamków to jeden pojemnik z łupem).
Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Quake Champions: Twórcy zrezygnują z loot boksów [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
To może w końcu odblokuję Plasma Guna.
Brzmi nieźle…|Czy tylko ja już nie mogę się doczekać wieści jak Bethesda to s***** i znowu za to oberwała?
Ciągle poważnie się zastanawiam, czy dać tej grze szansę
@Kimahri odpuść sobie do następnego patcha, coś pokasztanili z optymalizacją znowu. Patch będzie 13 albo 20 grudnia (czwartek). Ogólnie polecam grę. Miłe odświeżenie od gier bazujących na grze zespołowej.
Quake Champions przypomina stare Quaki ale nie grają ci którzy budowali scene. Alfa, Beta z ograniczonym dostępem była wyzwaniem ciężko się grało. QC po przejściu na darmową edycję, poziom spadł a średio nie przybyło więcej graczy.
Grałem trochę na początku wakacji (jak za darmo dali, ekhm ekhm). Grało się bardzo przyjemnie, aczkolwiek system progresji był strasznie wolny, a gra nie była na tyle dopracowana, żebym zakupił przepustkę na wszystkich czempionów. Może się skuszę.
@Kimahri Jest za darmo, więc nic Ci nie szkodzi żeby odpalić w weekend i sprawdzić. @YogoWafel I tak odblokowujesz tylko wizualne bajerki, więc 'powolna progresja’ aka pierwsze dziesięć poziomów wbija się samo nie jest jakimś specjalnym problemem.
Czyli robią jak w Fortnite i BO 4 i to na plus 😀
Powoli wracamy do systemów progresji sprzed 10 lat. Co oczywiście jest na plus
Fajnie, ale ja i tak odpalałem grę tylko po to, by dostać dzienną nagrodę za logowanie :D|Co do niezdecydowanych, QC to fajny następca quake’ów i całkiem spoko się w niego gra. Devy się bardzo starają i gra idzie do przodu. Szkoda, że community się nie powiększa :/
Ci którzy nie grali. INSTALOWAĆ JUŻ
@NamiaryNieznane Grałem…i odinstalowałem.