Quake II otrzyma odświeżoną wersję, korzystającą z technologii RTX [WIDEO]
W marcu tego roku Nvidia opublikowała krótki filmik, w którym na przykładzie Quake’a II zaprezentowała możliwości RTX-a, będącego według niej „największym przełomem w grafice od przejścia na 3D”. Wideo spotkało się z tak wielkim zainteresowaniem, że firma postanowiła rozwinąć projekt i udostępnić go graczom. Upiększony „Wstrząs” będzie dostępny od 6 czerwca za pośrednictwem strony Nvidii. Każdy z nas będzie mógł pobrać składające się z trzech poziomów demo, zaś właściciele oryginału za sprawą darmowej łatki ulepszą całą grę, włącznie z trybem wieloosobowym.
Lista wprowadzonych poprawek graficznych jest dość długa i oprócz ray tracingu obejmuje między innymi lepsze tekstury, modele broni oraz możliwość zmiany pory dnia, co ma mieć znaczący wpływ na wygląd niektórych poziomów. Jeśli planujecie dać się skusić, zapoznajcie się z wymaganiami sprzętowymi:
Zainteresowani szczegółami technicznymi powinni też poświecić chwilę na poniższy filmik:
Czytaj dalej
-
Jurassic World Evolution 3 z zapowiedzią aktualizacji 1.1. Nowe dinozaury,...
-
Epic Games Store rozdaje 2 gry za darmo! Odbierz uroczy...
-
Dziennikarze dotarli do scenariusza i ilustracji anulowanego sequela Dante’s Inferno. Gra...
-
Sony szykuje własne Play Anywhere? Dataminerzy znaleźli informacje o crossbuyu...
13 odpowiedzi do “Quake II otrzyma odświeżoną wersję, korzystającą z technologii RTX [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Każdy z nas będzie mógł pobrać wersję demo.
Tak na oko, większość poprawek nie wiąże się jakoś znacząco z raytracingiem. Filmik ze zmodowanej wersji Q2 jaki kilka tygodni temu krążył po sieci pokazywał grę dość ciemną i w sumie trudną do grania. A jak już zmieniać oświetlenie leveli to można to zrobić równie dobrze i bez RTX.
Rozumiem to jako eksperyment „jak wyglądałaby gra z ray tracingiem” przeprowadzony na starej grze jedynie dlatego, że komputery są jeszcze za słabe aby poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi modelami. Ale nic poza tym. Realistyczne światło w połączeniu z dwudziestoletnimi modelami sprawia wrażenie, że cały świat jest jakąś makietą.
@KB1 Skoro sprawia wrażenie makiety, to chyba dobrze, nie? Makiety mają na celu imitować realizm w mniejszej skali. Wiadomo że ta gra to nie Doom 2k1X w RTX, ale sam fakt jak RTX podbija Quake 2 ponownie do poziomu interesującego tytułu, tylko tym razem w inny sposób, samo w sobie zasługuje na czapki z głów.
@CyberKiller40 chyba nie rozumiem co masz na mysli w ostatnim zdaniu ? Jak już zmieniać oświetlenie leveli to mozna to zrobić równie dobrze i bez RTX? Czy Ty zrozumiałeś w czym rzecz? Kumasz samą ideę projektu i jaka rożnica jest miedzy oświetleniem lvl który mieliśmy a RTX?
@Nemesis753159 Koledze chodzi o to, że sztuczność i fotorealizm nie idą w parze i kolega ma rację, prezentacja wygląda gorzej od minecrafta z shaderami
Niezła zachęta do zakupu karty z technologią RTX.
„Gorzej od Minecrafta z shaderami” – nie wiem, jak to rozumieć, skoro Minecraft z shaderami potrafi być niesamowicie odbajerzony?
No to teraz pytanie czy wersja z CDA będzie podpadała pod to i będzie „ulepszalna” łatką czy to tylko wersja steamowa 😀
Teraz po obejrzeniu stwierdzam że jest za jasno -_-. No spoko chcą zrobić na nowej technologii i ją pokazać ale te porównawcze ujęcia które pokazują w oryginale ciemne korytarze z „nocą”/kosmosem za „oknami” a w remasterze – słoneczkiem – trochę mi przeszkadzają
Przy okazji artykułu(ray tracing itd.),co radzicie brac? RTX 2060 czy słabszego i minimalnie tanszego GTX 1660 Ti? W gre wchodzi tylko nówka(i tylko GeForce), a aktualnie posiadam GTX 1060 6 GB.
hah akurat przesaidlem sie na 2060, chetnie sprawdze
A na Gtx’sie tez to bedzie widoczne ??