QuakeCon: Doom Eternal otrzyma nowy tryb wieloosobowy [WIDEO]
![QuakeCon: Doom Eternal otrzyma nowy tryb wieloosobowy [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/928ef0ab-7f0d-408d-a6c9-64e29b0e863f.jpeg)
Za nami jedna z najjaśniejszych gwiazd tegorocznego QuakeConu – panel poświęcony nadchodzącemu wielkimi krokami Doomowi Eternal.
Jak zapowiedziano pierwotnie na E3, do rąk graczy trafi nowy tryb wieloosobowy o wdzięcznej nazwie Battlemode. Dwie osoby wskoczą w skóry demonów żądnych śmierci samotnika wcielającego się w postać Slayera. Piekielne istoty otrzymają do wyboru jedną z pięciu form (Revenant, Pain Elemental, Mancubus, Marauder, Arch-Vile) oraz zestaw wyjątkowych dla ich strony barykady umiejętności, z których na wyróżnienie zasługuje możliwość częściowego śledzenia przeciwnika przez ściany oraz przywoływanie sterowanego przez AI mięsa armatniego.
Sam Doomguy nie pozostanie dłużny, odpowiadając ogniem z pełnego ekwipunku otrzymanego na start tury, wskakując do portali ukrytych na mapie oraz unikając ciosów poprzez wymyślne skoki. Swoje pukawy oraz BGF ulepszymy między rundami, poszukamy także znajdziek.
Nie można też zapomnieć o zaletach poszczególnych demonów; Macumbus posłuży za klasycznego tanka zdolnego do ociężałej rozpierduchy, Elementarny Ból wyleci w przestworza służąc za mapę satelitarną okolicy a Revenant będzie irytował przeciwnika odlatując przy pomocy plecaka odrzutowego. Zacnie!
Wideo prezentujące możliwości obu stron konfliktu obejrzycie tutaj…
…pokazówkę strategii i mechanik tu…
…a wprowadzenie do dwóch nowych, multiplayerowych demonów tu:
To jednak nie koniec ciekawych wieści płynących z odmętów piekieł. Twórcy zaprezentowali też nowego demona dostępnego, dla odmiany, w kampanii produkcji. „Jeden z ulubionych potworów” twórców oraz „coś, czego nie doświadczyliście dotąd w serii” nosi imię Doom Hunter i jest niczym innym, jak cyborgiem wyposażonym w rakiety:
Premiera Doom Eternal już 22 listopada 2019 roku na PC, PS4, XO oraz Switcha. QuakeCon potrwa aż do niedzieli 28 lipca. Nie zapominajcie odwiedzać naszej strony, gdzie będziemy relacjonować dalsze wieści z trwającego wydarzenia.
Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “QuakeCon: Doom Eternal otrzyma nowy tryb wieloosobowy [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Mi się tam „zwykłe” multi z DOOM-a 2016 bardziej podobało, do dzisiaj sa ludzie, którzy graja w deathmatcha, jak by te nowe tryby były dodatkiem do zwyklego multi, no ale cóż… rip and tear, until it’s done.
Jedno pytanie: czy to ex na Steam?
@zadymek|To ex, ale na Bethesda Launcher, choć chyba ma wrócić na Steam w późniejszym terminie
@Scorpix|Doom Eternal już jest na Steamie.
@Scorpix Po Fallout 76 Bethesda narobiła w porty i wróciła sprzedawać gry na Steam normalnie.
@Kawalorn |Ciekawe na jaką „platformę” będzie retail.
Elementarny ból… powiedzcie że to nie „oficjalne tłumaczenie” żywiołaka bólu.
@Sasquatch spokojnie, to jedynie głupkowaty żarcik z mojej strony 🙂 Oczywiście takie tłumaczenie nie istnieje. Miłego dnia!
Macumbus, Macumbus, Africa sky, Polanda Afrika, Afrika Polska??|A zresztą, chrzanić Mancubusa, najbardziej wkurzał mnie zawsze Revenant. |Ubiłeś większość potworów, idziesz spokojnie do wyjścia, a tu nagle ssyny wstają z powrotem, bo przeoczyłeś Revenanta za kolumną. Dodatkowo ten dziwny atak błyskawicą i używanie nie plecaka odrzutowego, a przenośnego teleportu.
Czyli Battlemode to może być lepszy Evolve?
Doom Hunter to tak naprawdę Nekroński Niszczyciel.
@Wokulski w żadnym wypadku nie była to osobista wycieczka w Twoją stronę, obawiałem się że zaczerpnąłeś to z oficjalnego tłumaczenia.|@ freynir Chyba dawno grałeś w klasycznego Dooma, bo to nie Revenant tylko Arch-Vile. Po drugie nigdy nie używał ataków błyskawicą tylko przywoływał ogień piekielny, ale to szczególiki. Jakim cudem mogłeś wyczyścić poziom z potworów i „przegapić” jakiegoś za kolumną w starym Doomie to pojąć nie mogę, bo A.I. tam aż za bardzo dbało o to żeby żaden potwór nie przegapił Ciebie;)