R.U.S.E.: Ubisoft oficjalnie potwierdza wsparcie kontrolera Move
Kontroler będzie działał (podobno) prosto i intuicyjnie. Umożliwi on nam kierowanie wybranymi jednostkami, budowę budynków oraz sterowanie kamerą. Łatwymi ruchami w górę i w dół przybliżymy i oddalimy ekran.
Mathieu Girard, jeden z producentów R.U.S.E., w rozmowie z serwisem Eurogamer zaznaczył, że nad implementacją Move w grze twórcy zaczęli pracować zaledwie… „cztery lub pięć tygodni temu”. „Nie byłem pewien, czy to czasem nie zwykły gadżet, ale okazuje się, że to bardzo fajny i naturalny kontroler. Jesteśmy nim bardzo podekscytowani” – wyjaśnia.
Jak dodaje, rozgrywka z Move będzie bardzo satysfakcjonująca. Podkreśla jednak, że mimo to i tak najlepiej sprawować się będzie wersja na PC z duetem klawiatura i mysz. W tym samym wywiadzie Girard oznajmił, że jego zespół nie planuje edycji gry działającej z Kinectem.
§
Czytaj dalej
-
Pragmata i Romeo Is a Dead Man z datami premiery na The Game...
-
Pozycja Simsów pozostaje niezagrożona. Premiera Paralives po raz kolejny została...
-
Aktualizacja Przebudzenie Wody do Enshrouded okazała się sukcesem. Liczba graczy...
-
Twórcy ARC Raiders zaliczyli poważne wpadki. Część graczy wściekły...
17 odpowiedzi do “R.U.S.E.: Ubisoft oficjalnie potwierdza wsparcie kontrolera Move”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Ubisoft poinformował, że mająca ukazać się we wrześniu gra R.U.S.E. doczeka się wsparcia kontrolera Move. Kto wie, czy nie szykuje się nam mała rewolucja w sterowaniu strategiami na konsolach.
Cos dlugo ta gre robia.|Szkoda, ze nie zrobia wersji z Kinectem, bo gra bylaby jeszcze ciekawsza.|Przesuwanie reka ekranu, przyblizanie i oddalanie ala iPhone, podobne zaznaczanie jednostek. Jeszcze jakby wsparli to szczatkowym rozpoznawaniem mowy, bylaby bomba, killer RTSow na konsole.
No i nie wiem, czy kupowac MOVE. Po jego stronie stoi tylko RUSE, KZ3 no i od biedy Heavy Rain.
Chociaz chyba dla samego RUSE warto.
Może w Move (i Kinectie) tkwi ratunek dla strategii na konsole? Chętnie zobaczę, ale raczej nie zagram.|Chmielok – rozpoznawanie głosu jest obecnie na takim poziomie i wymaga takiej mocy obliczeniowej, że się to nie kalkuluje.
@Sergi|EndWar sobie poradzil, bodajze byla to jedyna sprawna rzecz w tej grze.|Da sie, ale pewnie juz nie w tej generacji. Mam tylko nadzieje, ze ktos doceni Kinecta jako kontrolera do strategii.
Szkoda, że nie będzie tego na PC, mógłbym nareszcie pokazać paluchem oddziałowi, gdzie ma dokładnie pójść i w co strzelać. 😉 Zawsze chciałem powiedzieć: „Wy idziecie TU, a wy TU. I osłaniać się nawzajem do ciężkiej nędzy! RUCHY, RUCHY, RUCHY!!!” 😀
Jakby wydali na kinecta, to może bym sobie takiego sprawił(tzn Kinecta)?
grałem w betę i muszę stwierdzić że gra ma potencjał
Niech usuną ten durny system zabezpieczeń rodem z AC to kupię. Grałem w betę i gra mi się nawet podobała ale ja mam dusze idealisty i nie dam sobie-oryginalnemu użytkownikowi pluć w twarz i pozwalać traktować się jak potencjalnego pirata.
Nie wiem jak wyobrażacie sobie sterowanie z Kinecta jednostkami (komendy głosowe to co innego), ale Kinect to nie ekran dotykowy, gdzie można precyzyjnie paluchem smyrać, tylko zaawansowana kamera! To tak jakbyście patrzyli na kumpla, który pokazuje na coś na waszej koszulce – to, że widzicie jego palec wcale tak bardzo nie pomaga. Kamera musiałaby wykonać masę skomplikowanych obliczeń bez żadnej wiedzy na temat waszego TV (który może być bliżej, dalej, różnej przekątnej itp). Masa miejsca na błędy.
Aha i Będziemy każdego żołnierza popychać pałeczką bądź paluszkiem ??
A myszką też każdego żołnierza popychasz z osobna?
Skoro mowa już o sprzęcie sony widział ktoś coś takiego: http:www.ps3site.pl/sony-projektuje-nowa-konsolke-przenosna/48882/respond
@Bluegardo – był jakiś news na CDA, ale nic dokładniej nie wiadomo.
Nie znaleziono|Nie znaleziono. To, czego szukasz tutaj nie ma. Może kiedyś było, może dopiero będzie, ale teraz napewno nie ma.
http:www.ps3site.pl/sony-projektuje-nowa-konsolke-przenosna/48882/ Tak wygląda działąjący link, ale nie ma w newsie nic odkrywczego.