Rage 2: Kwadrans niczym nieskrępowanej rozwałki [WIDEO]
![Rage 2: Kwadrans niczym nieskrępowanej rozwałki [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/b0f344ba-1860-4c49-ac1a-d62c012ad48b.jpeg)
Jeśli podobnie jak Anakin Skywalker nie przepadacie za piaskiem, to z pewnością nie możecie się już doczekać 14 maja, kiedy to będziecie mogli dać upust swojej nienawiści i przelać hektolitry krwi na postapokaliptycznym pustkowiu. Premiera kontynuacji jednej z tych nieco mniej kultowych gier id Software coraz bliżej. Być może wsparcie studia Avalanche pomoże tym razem osiągnąć zarówno większy sukces artystyczny, jak i komercyjny. Bo jeśli mieliście dotąd jakiekolwiek wątpliwości, twórcy Just Cause mówią wprost: mimo wkładu id, będzie wyraźnie czuć, że to ich gra.
Choć w pierwszym Rage’u strzelało się całkiem sympatycznie, aż prosiło się o nieco większe otwarcie świata. A przecież z tego słyną właśnie produkcje Avalanche. Najnowsze 15 minut rozgrywki kolejny raz pokazuje, że o strzelaniu wcale nikt nie zapomina. Przekonuje o tym choćby nowy system „overdrive”, który spokojnie można było nazwać po prostu „rage”. Po wypełnieniu specjalnego paska będziemy bowiem zyskiwali możliwość robienia „naprawdę szalonych odpałów”.
Oprócz tego będą oczywiście nieśmiertelne bumerangi, granaty, spluwy i… trochę więcej kolorów niż w jedynce. Ale to już zobaczcie sami:
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Rage 2: Kwadrans niczym nieskrępowanej rozwałki [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Cały HUD to lewy dół ekranu, to cholerę ciągle go zakrywają kamerą ze studia? Z prawej nie było miejsca. Mimo, że gra jest ustawiona na łatwy poziom trudności (bo mam nadzieje, że na normalu nie będzie można przyjąć tyle hitów na pysk co podczas tej prezentacji) to gość który gra ewidentnie się męczy (’polecam’ pierwsze trzy minuty). No i znowu klamka, strzelba, karabin. Ta gra będzie miała jakieś inne bronie? Świetny materiał promocyjny, nie ma co.
@CzlowiekKukurydza w 2:09 na chwilę go widać 😉
Serio? Kolejny gameplay, w tym samym miejscu po raz enty?XD Wow. Będzie fajna gra,coś czuję że nie bardzo dobra.
Mam nadzieję, że to jest to samo demo, które pokazywali na E3 i Gamescom’ie, bo grafika jest obrzydliwa. Rozumiem otwarty świat, ale jakość tekstur przywodzi na myśl X360… Dla przypomnienia, co CI SAMI LUDZIE osiągnęli na TYM SAMYM SILNIKU prawie dwa lata temu:https:www.youtube.com/watch?v=7X6O8zA_7CATak, ja też tego nie rozumiem…
@RedCrow Może to samo studio, ale wątpię że ci sami ludzie, zwłaszcza że COTW cały czas się rozwija. No i o optymalizacji The Huntera szkoda nawet wspominać
Leci DEBUNK panie @RedCrow.|1. Avalanche NIE ROBIŁO gry The Hunter Call of the Wild , byli tylko WYDAWCĄ a to jest ogromna różnica.|2. RAGE2 działa na IDTech , a The Hunter Call of the Wild działa na Avalanche Apex ;)Owszem Avalanche dłubało przy serii The Hunter ale to w latach 2009-2015, od 2015 grę skrobią Expansive Worlds.|Trochę rozeznania a nie pitolenia.|X360 z swoim sprzętem nie dał by rady taki tekstur chłopie… musieli by je obciąć do 512×512 lub niżej…
Obejżyjcie sobie 9:50 w predkosci 0.25 ;P (chodzi mi o tego gościa, który pojawia się na moment i znika xD)
Doom – klimat gore i masakra, Wolf – dynamiczna gra akcji z fabułą, Quake – gra sieciowa, Rage – ? gdzie chcą wypełnić lukę postapokalisa (Fallout i Mad Max). Rage nie ma racji bytu. CDP Red chociaż wykorzysta Cyberpunk. Raczej Cyberpunk często będzie porównywany z Rage chociaż to dwie różne gry ale podobne bo obie wykorzystają pojazdy i styl graficzny taki kolorowy jasny i pełny efektów które są jak refleksy świetlene.