Rage 2 „potwierdzone”, Carmack podekscytowany jak nigdy

W wypowiedzi Carmacka czytamy:
Patrząc na możliwą do przewidzenia przyszłość, jestem obecnie bardziej podekscytowany gamingiem, niż byłem przez długi czas – albo nawet i kiedykolwiek. […] Technologia jest ekscytująca, robimy niesamowite rzeczy, świetne pod każdym względem. Jestem daleki od wypalenia lub twierdzenia, że gatunki są wyeksploatowane.
Carmack potwierdził też, że Rage nie zakończy się na jednej części.
Teraz wszystko w Rage się gotuje. Mamy jeszcze kilka tygodni na wypolerowanie wszystkiego, natomiast całkowicie szaleję za tym, co zamierzamy zrobić w Rage 2, jak podrasujemy część aspektów gry które nie wyszły nam idealnie, ale znalazły się w [pierwszej części]. Możemy zrobić jeszcze wiele dobrego i już myślę o pracy nad innymi projektami bazującymi na silniku id Tech 5. Szukamy też rozwiązań graficznych do id Tech 6, myślimy nad dalszym rozwojem produktów… tak, jestem super zajęty.
Zanim jednak wybuchniecie radością, pamiętajcie, że w czerwcu Carmack zapowiedział, iż po wydaniu Rage zespół id zajmie się pracami nad Doomem 4. Tak czy inaczej, dobrze wiedzieć, że studio patrzy śmiało w przyszłość.
Czytaj dalej
54 odpowiedzi do “Rage 2 „potwierdzone”, Carmack podekscytowany jak nigdy”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dla mnie „Rage” wyglada jak mroczniejsza i brutalniejsza wersja Borderlands
@Goat mi też się tak kojarzy, ale nie twierdziłbym że to minus (po Twoim poście nie mogę stwerdzić czy dla Ciebei też to minus). Borderlands był świetny. Bardzo klimatyczny. Ale sądzę, że te skojarzenia bardziej wychodzą z tego, że również występuje tam postapokaliptyczny świat oraz obie gry mają podobnie wyglądający do siebie typ przeciwnika.
@MrBulletproof: a masz w ogóle pojęcie jak się tworzy.. cokolwiek – nie tylko oprogramowanie, ale to szczególnie w tym przypadku. Zawsze na koniec długiego projektu patrzysz na coś, co zrobiłeś na początku i myślisz „no nie, to się da zrobić 10x lepiej”. Cała sztuka polega na tym, że NIGDY nie powinno się zabierać za poprawianie tego – chyba, że ewidentnie nie działa, w ogóle, ergo jest bugiem. Byli już raz tacy, co ciągle mieli nowe pomysły i je implementowali – nazywali się 3D Realms.
A co do tekstów w stylu „jeszcze nie wyszło,a on już myśli o sequelu” – i bardzo dobrze robi. Polecam obejrzeć Extra Credits z tego tygodnia – powinno to rzucić nieco światłą na to jak działa świat tym, do których jakoś to nie dociera.|A, nawet podlinkuje: http://www.escapistmagazine.com/videos/view/extra-credits/3786-The-Pre-Production-Problem