Rage: Do kogo będziemy strzelać [WIDEO]
![Rage: Do kogo będziemy strzelać [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/2bfe7586-df76-4dac-b27c-96f2bdb29f44.jpeg)
W nowym odcinku filmików z cyklu "z pamiętnika developera" ekipa id opowiada o przeciwnikach, których napotkacie w trakcie biegania z bronią w Rage. Zobaczycie więc mutanty, bandytów i jeszcze trochę mutantów na dokładkę.
„Z pamiętnika developera” na temat wrogów w Rage:
Czytaj dalej
36 odpowiedzi do “Rage: Do kogo będziemy strzelać [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W nowym odcinku filmików z cyklu „z pamiętnika developera” ekipa id opowiada o przeciwnikach, których napotkacie w trakcie biegania z bronią w Rage. Zobaczycie więc mutanty, bandytów i jeszcze trochę mutantów na dokładkę.
premiera za 2 miesiace czuje ze id ostro namiesza na rynku gier swoim rage no i ten silnik id tech 5 zobaczymy co to za cudo apokalipsa sie zbliza ave
hm… Super 🙂 )
Genialnie to wyglada
ładnie to wygląda
Podoba mi się ta gra tylko czemu pokaz jest na podstawie wersji konsolowej ?
co by nie było, goście z id są mistrzami jeśli chodzi o BESTIARIUSZ, ich „potworki”, czy to w doomie, czy quake’u, zawsze wymiatały.
Bardzo podoba mi się design broni 😛 Trochę szkoda, że gra praktycznie wygląda jak Borderlands (grafika, umiejscowienie akcji, nawet przeciwnicy przypominają ten tytuł) przez co może spotkać się z odrzuceniem tytułu przez niektórych graczy („to już było”, itp.). I tak, wiem, że Rage był pierwszy, jednak to nic nie zmienia 🙂
Normalnie nie lubię FPP. Fajnie się grało w dwa Modernwarfary, ale już Black Opsa wywaliłem, bo marny… Ale temu Rage’owi kibicuję ze wszystkich sił, bo przypomina mi boskiego Half-Life’a część drugą.
Przemek1602, żeby pokazać, że na konsolach gra wygląda obłędnie, i żeby potem było większe zaskoczenie, jak na PC będzie wyglądała jeszcze lepiej ; ).
@Vysogota, skad wiesz, ze to konsola a nie PC z padem? Nie widzialem jakos konsoli na ktorej mozna wciskac przycisk E do interakcji, mouse1 do ataku czy numeryczne do zmiany broni. Gra zreszta nie wyglada oblednie. Jest starsznie nierowna, jak znaczna wiekszosc aktualnych. Sa momenty, kiedy naprawde powala, a sa i takie gdzie tekstury strasza zeszlym wiekiem.
Wygląda całkiem „miodnie”. Ale z tego co zauważyłem na gameplayach, to przeciwnicy zawsze koncentrują uwagę na postawionym przez nas działku i możemy ich bez problemu kosić. A mogliby się chować i ostrzeliwać nas właśnie.
Z Rage’em to było u mnie tak.|Pierwsze zapowiedzi to było u mnie wielkie wow, Id robi coś zupełnie innego.|W ciągu kolejnych zwiastunów, gra zaczęła trącić myszką i zacząłem się zastanawiać czy warto taki projekt zawierzać akurat twórcom Dooma. Ale teraz mogę śmiało powiedzieć, na nowo, gra będzie hitem, nie ma że boli! Gdyby tak jeszcze zaczęli mieszać przy powrocie starego Quake’a, to dla mnie byłby to powrót wielkiej idei za jaką stoi Id.
czy tylko mi się wydaje że robią tą gre całe wieki bo jak dla mnie mamy kolejnego DNF
Wydaje ci się.
@maslacher|Zdecydowanie wydaje Ci się…a przynajmniej taką mam nadzieję…-) zresztą, DKF…tego shitu nic nie przebije, no chyba ze Redneck Rampage, w którym i tak teksty są zabawniejsze ’-) Rage przypomina mi bardziej Borderlands, sam nie wiem dlaczego – może ze względu na postapokaliptyczny Madmaxowy klimat…ale to jak najbardziej dobrze.
Chciałbym wreszcie w to pograc 😉
KrzychuG co to znaczy nierowna bo nie kumam a tekstury strasza zeszlym wiekiem RAGE jest robiony na id tech 5 niema mowy o slabych teksturach to nowa technologia beda robic na nim DOOM 4 bedzie wypasik
@ Restless|Gra nie wygląda jak Borderlands, gdzie użyto cel-shading’u.
@iiron: To jedyna różnica.|Ale to dobrze, bo Borderlands był epicki (miała być chyba 2 część na 2012 rok, czyż nie?).Rage przypomina Borderlands przez|A) klimat|B) Modele postaci|C) Broń
trochę oni hmm…..dziwni
Zawsze będę powtarzał, że najbardziej powalającym elementem RAGE są animacje zgonów – to wyszło im naprawdę znakomicie. Reszta, poza grafiką prezentuje na tych trailerach nie prezentuje się jakoś szczególnie wybitnie, a słabe gnaty (pm i kbk brzmią strasznie cienko) rażą. Poza tym, we wszystkich trailerach pokazano samych humanoidalnych wrogów – czyżby brak nieprzyjaznej fauny?
Restless, jak RAGE był pierwszy? Że go zapowiedzieli tydzień wcześniej? Przecież obie gry były już od pewnego czau w produkcji, a najprawdopodobniej było tak, że tuż po zapowiedzi RAGE Gearbox postanowił szybko ogłosić Borderlands, bo gdyby z tym zwlekali to by dopiero ludzie zaczęli gadać Nie było też tak, że B był odpowiedzią na RAGE, bo nikomu nie wychodzi na dobre robienie z premedytacją konkurencji do innej gry w tym samym czasie, nie mówiąc już o tym, że w tydzień nie przygotowaliby […]
ani całej koncepcji gry ani materiałów prasowych. Można więc śmiało powiedzieć, że start miały równoczesny. Problem w tym, że przez ten czas doczekaliśmy się już rzeczonego bB, 4 dodatków do niego oraz innych gier w pewnych aspektach podobnych, np. Bulletstorm. Jako porażkę id można także uznać fakt, że mimo 2 razy dłuższego czasu produkcji, zastosowaniu całkiem innego autorskiego silnika i innego stylu graficznego (brak cel-shadingu) ich gra wygląda niemal identycznie jak konkurent.
@cortes, to, ze jest nierowna. Sa momenty kiedy wyglada swietnie, a sa takie, gdzie naprawde nie powala i smialo moze konkurowac wizualnie z DNF. To, ze to id tech 5 nie ma nic do tekstur, jakie wstawili takie beda. Na kilku trailerach bylo juz widac strasznie rozmazane tekstrury, niskiej rozdzielczosci, chocby na wskaznikach czy niektorych znakach. Gra dostosowana do konsol i pozniej dla PC poprawek nie chce sie wpowadzac.
Czy tylko mnie w tej grze nie podoba się wygląd nieba???
KrzychuG jak ty widziales na trailerach strasznie rozmazane tekstury niskiej rozdzielczoscina znakach szczegolnie wez czlowieku sie nie osmieszaj id tech 5 niema nic do tekstur chyba malo wiesz o tym silniku sluchaj ja RAGE ci nie pasi twoja sprawa ale niepisz takich bzdur
@cortes, youtube.com/watch?v=6bYVcJHLJyo 2:05, popatrz sobie na zegary po lewej i ubior goscia. Tego typu tekstur jest wiecej bo jakos trzeba oszczedzac zeby upchnac wszystko w RAMie konsol. I owszem, id tech 5 nie ma tu nic do tekstur bo jakie wrzuca takie beda. Identyczna sytaucja byla z Crysisem 2, gdzie pierwotnie trafialo sie na malo szczegolowe i rozmazane podczas gdy pozniej sam Crytech wydal poprawiona paczke dla PC, gdzie roznica byla znaczaca i widoczna golym okiem.
Nikt nie mowi, ze gra bedzie zla czy w ogole brzydka, ale eksytacja sie jakas super grafika w tym przypadku nie ma uzasadniania bo gra nie wybija sie bardzo ponad reszte i ciezko jej uniknac skojarzen z Borderlandsem, niestety.
Ja bym już skaldał pre-ordra na tą gre. Ale nie wiadomo czy cenega dal lokalizacje kinowa jak nie da trudno nie biore jak sie okaze ze bede lokalka to swietnie, Na razie na stronie Cenegi nic nie pisze. Niepotwierdzone pisze
Chyba kupię. Tylko szkoda, że jeszcze nie podali wymagań…
a masz cos do borderlands gra swietna i nie dla kazdego jak widac KrzychuG
tak sie sklada ze ogladam wszystkie trailery wiec podaruj sobie ten link.Z twoich wypowiedzi widze ze wiele rzeczy niema uzasadnienia skoro twierdzisz ze gra niewybija sie ponad reszte no coz
@cortes, wlasnie widac jak ogladales skoro nie zauwzyles tego typu niedorobek. I nie jest to wina silnika tylko dopasowania do ograniczonch zasobow konsol. Mozna miec pretensje co do tego, czemu dla wersji PC nie stosuje sie lepszych tekstur, ale coz, czas goni. Do Borderlands nic nie mam, swietna gra, skonczylem 2 razy, raz sam, raz z kumplem. Rage po prostu wyglada na jego klona i tu sie spoznili. Gdyby sytuacja byla odwrotna to Borderlands przypominal by wowczas Rage’a.
@cortes, rozroznij tego nie wybijanie sie ponad reszte wizualnie od calosci. Po trailerach nie widac, zeby Rage mial przebyc Crysisa 2 (z high res teksutrami, w ktorego juz mozesz pograc) czy nowego Battlefielda. Bedzie to po prostu dobrze, ba, nawet bardzo dobrze wygladajaca gra majaca slabsze momenty (jak Crysis 2 w wersji sprzed 1.9), nic super, hiper nadzwyczajnego, a niektorzy na taka ja kreuja.
to wszystko okaze sie 7 pazdziernika potem pogadamy KrzychG