05.05.2011
Często komentowane 65 Komentarze

RAGE: Z wycieczką po bunkrze klanu The Shrouded [WIDEO]

RAGE: Z wycieczką po bunkrze klanu The Shrouded [WIDEO]
Bethesda opublikowała nowy, ponad pięciominutowy gameplay z RAGE. Film przedstawia misję, w której gracz musi zniszczyć bombę umiejscowioną w bunkrze klanu The Shrouded. Zanim się jednak do niej dostanie, musi przedrzeć się przez członków tej grupy. MOC!

Nowy gameplay z RAGE:

65 odpowiedzi do “RAGE: Z wycieczką po bunkrze klanu The Shrouded [WIDEO]”

  1. Bethesda opublikowała nowy, ponad pięciominutowy gameplay z RAGE. Film przedstawia misję, w której gracz musi zniszczyć bombę umiejscowioną w bunkrze klanu Shroudedów. Zanim się jednak do niej dostanie, musi przedrzeć się przez członków grupy.

  2. to nie quake

  3. Jeżeli ten pajączek nie jest oskryptowany…to jest genialny 🙂

  4. DarthDemon328 5 maja 2011 o 16:35

    Akcje są bardzo fajnie przeprowadzone.

  5. super gra, bardzo podobna do borderlands ( to na 100% jest klon bordelands) bord. bylo naprawde super i mam nadzieje ze bedzie lepsza. Bord bylo na poziomie, pelno broni i levelów chcialbym bord 2 a nie rage ale rage tez pewnie dobre bedzie tak jak bord.

  6. Mam ambiwalentne uczucia co do tej gry. Raz na gameplayu jest super grafika, klimat i ikra (jak tutaj) to znów słaby dźwięk, kijowe bronie i ogólnie sztampa aż boli. @norbiw13 – Pierwsze doniesienia o RAGE: 4 sierpnia 2008, premiera Borderlands: 23 października 2009

  7. @norbiw13|Oj zaraz klon… Bardziej spin-off.

  8. Pajączek z Dooma 3.

  9. kamil999666 5 maja 2011 o 17:00

    Czy ten gościu przypadkiem nie przeprowadza prezentacji na PC używając pada, ciągle wyświetla mu się E do „użycia” ale sposób gry jednoznacznie przypomina pada 🙂

  10. kamil999666 5 maja 2011 o 17:03

    gameplay z PC wyjaśniałby dobra grafe, ale możliwe że jest to wersja konsolowa z pozostałościami po konwersji z PC miejmy nadzieję 🙂

  11. Ten filmik pokazuje, że nawet tekstury przypominają Borderlands 🙂 Co rzuciło się w oczy: słabe gnaty (poza kuszą), ładne zgony i bardzo fajny drone. Poza tym nic specjalnego, wszystko inne widziałem już gdzieś indziej (w Borderlands 😀 ).

  12. kamil999666 5 maja 2011 o 17:09

    Nie rozumiem co ta gra ma wspólnego z Borderlands oprócz grafiki (też niekoniecznie bo tu niema cell-sheldingu) i tego że to FPS-y, Borderlands było raczej połączeniem h&s z FPS-em a RAGE to strzelanina od ID Sof.. 🙂

  13. Sergi, co to za porównanie pierwszej zapowiedzi gry do premiery innej? Popatrz, kiedy zapowiedziano po raz pierwszy DNF a kiedy wyszedł 🙂 i ile gier w tym przediale czasowym powstało.|Poza tym: http:www.tinyurl.pl?0DDuRLdZ

  14. kamil999666, klimat, grafika, tematyka, niektóre rozwiązania i pomysły… wymieniać dalej?

  15. System uszkodzeń ciała robi wrażenie|A teraz pytanko Od ilu lat gra powstaje ?

  16. kamil999666 5 maja 2011 o 17:14

    graficznie przypomina, klimat: grałeś już w RAGE ? tematyka … o apokalipsę chodzi ? „Niektóre rozwiązania i pomysły”… że się strzela… 🙂

  17. Klimat postapokaliptycznego, zniszczonego świata, pełnego pozostałości po lepszych czasach, różnych mutantów i potworów oraz całej masy wszelakich rzezimieszków skrywających się w opuszczonych podziemnych kompleksach.

  18. Cool! 😀

  19. O dziwo, groteskowość tej gry zaczyna mnie coraz bardziej pociągać…

  20. Szkoda tylko, że nie da się rozczłonkowywać wrogów 😉

  21. O Boże… Znowu Borderlands w temacie o Rage… Rage został zapowiedziany 5 albo 6 sierpnia 2007, czyli ponad tydzień przed Borderem… A jeśli chodzi o klimat… Wymyślcie wy coś nowego w post-apokaliptycznym świecie… I zauważcie, że prawie wszystko to klon Mad Maxa

  22. @kamil295: ile powstaje ciężko stwierdzić… Podczas QuakeConu 2007 została zapowiedziana i z tego co pamiętam wtedy została pokazana także pokazówka silnika (ale jeszcze nie sama gra, o niej wtedy Carmack tylko wspominał). Czyli sama gra powstawała i to raczej spory kawał czasu… Zresztą samo id Software od 2004 miało w zasadzie wolny cały zespół, który poza Ragem stworzył tylko Quake Live oraz parę gier na urządzenia mobilne. No i jakiś tam zespół dłubie przy Doomie 4.

  23. @Angrenbor – Ano to, że Rage przybrał taką formę zanim Borderlands swoją w ogóle ujawnił, więc o klonie, spin-offie (hahaha) czy zrzynce nie ma mowy. Jak tak jedziemy, to border jest zrzynką z fallouta 3, a wszystkie te gry są kopią Mad Maxa.

  24. WOW!!! ten pajączek nie ma żadnych problemów z poruszaniem sie po zamkniętych przestrzeniach!!!

  25. Nie wiem czemu tak wiele osób krytykuje Rage jeszcze przed premierą i poruwnuje do Bordelands. Przecież ta gra po za post apokaliptycznym światem nie ma nic wspólnego z Bordelands!|Dla mnie Rage bedzie jedną z lepszych gier tego roku.

  26. Czemu ta gra dla mnie to Borderlands na poważnie?

  27. Sergi, mówiłem o porównywaniu daty pierwszych wzmianek o grze (w dodatku z błędem) do premiery drugiej. Zresztą, i tu uwaga także do skocznego, skoro między zapowiedziami jedenej i drugiej było chyba raptem 10 dni różnicy, to trudno tu mówić o wzorowaniu się na innych. Przecież nikt w Gearboxie nie powiedział: „Hej, id robi nową gierkę sf, więc ukradnijmy im ten pomysł i zróbmy taką samą.” To jest czysty przypadek (wszak grę się już trochę robi, zanim ogłosi się o niej cokolwiek i pokaże pierwsze screeny)

  28. @SiMi136: a ja na serio pytam dlaczego np w takim Borderlandsie chodzi się z widoczną bronią i strzela. Podobnie jak w Wolfensteinie 3D. Albo dlaczego bronie się generują podobnie jak np w Diablo. Hańba!!|A na poważnie – dlatego, że jak przeciętny Polak musisz wszystko szufladkować i porównywać do czegoś innegoe

  29. Twierdzenie więc, że Rage był pierwszy jest mocno naciągane Za to niezaprzeczalnym jest fakt, że B. został ukończony już prawie 2 lata temu, tymczasem przez te 2 lata o Rage było cicho, aż tu nagle wyłazi na światło dzienne gra wyglądająca właśnie jak B. Wiadomo, obie gry są autorskimi pomysłami i zapewne mechaniki rozgrywki też się będą różnić, ale id najwidoczniej nie zadało sobie W OGÓLE trudu, by ich gra choć trochę różniła się od konkurencji, a czasu na zmiany pewnych koncepcji mieli sporo.

  30. @Angrenbor: QuakeCon trwał do 5 sierpnia. I wtedy była zapowiedź. Bordelands został zapowiedziany w połowie miesiąca. To był po prostu zwykły zbieg okoliczności co dodatkowo wzmacnia przekonanie o tym, że ciężko wymyślić coś nowego i zarazem postapokaliptycznego. Ba… Jak pamiętacie pierwsze screeny z Bordera to nie było tam jeszcze tego komiksowego filtru. A to już było po prezentacji id Tech.

  31. Siemiatyczanin2405 5 maja 2011 o 18:45

    mały pajączek z dooma jak on się zwał cyberdemon?

  32. @Angrenbor: cicho? A zapowiedzi w prasie? Newsy? Może nie było o tej grze głośno, ale na pewno też cicho. A id nie zrobiło zmian ponieważ taki koncept ustalili i skoro jest dobry to po co go zmieniać? Tym bardziej, że Gearbox poszło w mieszankę RPG a id tworzy staroszkolną strzelaninę z paroma elementami nowoczesnych gier jak pojazdy.

  33. A pomijając już podobieństwa do samego B., Rage i tak wygląda na dość wtórny szuter ze słabymi spluwami

  34. Mi się podoba… A co do wymyślenia czegoś nowego w post apokaliptycznym świecie to mam pomysła już od dawna 🙂 Tylko czekam aż założę własne studio developerskie 😛

  35. @Angrenbor: każdy shooter jest już w zasadzie wtórny. Od czasu Prey’a nie pamiętam, żeby coś chociaż w minimalnym stopniu zmienia rozgrywkę w tym gatunku… Zamiast wtórny lepiej byłoby użyć staroszkolny charakter rozgrywki. Gra będzie w zasadzie czymś jak Doom 3 czy Quake 2. Jedynie klimatycznie się będzie różnić. I doda coś czego niektórym brakowało w innych grac id – otwarte przestrzenie (i wspomniane samochody)

  36. @LiOx: a tam własne studio. Złóż CV do City Interactive 🙂

  37. Jaka moc?! Borderlands bez kreskówkowej grafiki, bronie takie sobie, a gameplay na padzie. Jedyna fajna rzecz to ten bojowy pająk, ale to tylko mały bajer. Cóż chyba już stary jestem, ale mnie Rage wcale nie jara.

  38. bez pada to pewnie już pokaz gry nie może się obejść:D pełen podziw!;) pająk coś jak by z Doom?:)

  39. Ten karabin z celownikiem optycznym i taką charakterystyczną obwódką wokół korpusu jest fajowy 😀

  40. Sądzę że RAGE będzie dobrą i tylko dobrą grą. Zbyt słabą jak na „dawne” id, które wytyczało szlaki developerom. RAGE będzie gwoździem do trumny, wspomnicie moje słowa. |Same bronie przedstawione w filmiku to takie, które wystepują w grach od kilkunastu lat…

  41. fakt kiedyś id to była marka i jakość kto pamięta to widzi i ma porównanie:) za dużo tej masówki teraz i jest jak jest

  42. @Karton20: ta… podobno już Doom 3 był tragiczną grą i id przestało być legendą… Był przeciętniakiem… Sprzedało się 3 i pół miliona egzemplarzy… Ja już od dłuższego czasu prorokuję, że Rage będzie jednym z największych rozczarowań roku wśród mediów i ogóły graczy… Tylko, że kilka milionów graczy odnajdzie w grze właśnie to czego potrzebowało… Oldschool i przestarzałe mechanizmy rozgrywki, które są do dziś bardziej grywalne niż większość nowych produkcji…

  43. Ta gra ma potencjał i zarazem… coś mi tu nie pasuję. Na pierwszy rzut oka widzę krzyżówkę Bulletstorma z Borderlands, genetycznie zanieczyszczoną pierwiastkiem z Fallouta 3.

  44. Rage na pewno nie jest taki wtórny jak te wszystkie CODy, MOHy, itp…|Giera w prezentacji wygląda naprawdę spoko, zobaczymy jak będzie w rzeczywistości.

  45. bo oldschool miał pomysłowość wtedy możliwości techniczne były jakie był:) teraz to bez wskażników typu follow me itd nie znajdziecie gry:) myślenie boli szkoda czasu, kasa!

  46. @Ahojj: to powiedz mi dlaczego QuakeLive, który jest oparty o grę z 1999 znalazł miejsce we współczesnych grach. Jakoś widzę, że ludzie w to grają… Ba.. Widuję masę ludzi grającą we wcześniejsze Quake’i. Doomy i Wolfy, którzy czekają na kontynuacje tych gier… Myślisz, że mało jest takich osób? To, że znajdą się goście, którzy zaniżą oceny na metacritic albo będą narzekać bo pobrali pirata i gra im się nie podobała nie znaczy, że nie kupią tego inni.

  47. Zresztą największą bzdurą, wypowiadaną przez masy, było to, że Doom 3 potrzebował latarki… Albo ja mam jakiś super nadzwyczajny wzrok, albo nie wiem, bo bez modów i rozjaśniania ekranu ile się da widziałem wszystko co potrzebowałem widzieć… Po prostu do tej gry (podobnie jak do poprzedniej) zasiądą ludzie, którzy nie byli jej targetem… Myślą „fajna graficzka” to pewnie i gra nowoczesna. I stąd było to co było, ale na sprzedaż niezbyt wpłynęło

  48. Do pogrania, ale bez większych zachwytów.

  49. i dobrze że grają w klasyke:) na opinie i oceny gier to już dawno sobie odpuściłem dobra gra sama sie obroni

  50. @Ahojj: dlatego sądzę, że mimo iż w mediach się nie przyjmie – wiele osób będzie w nią grało latami. I o sprzedaż jestem raczej spokojny… Bardziej niż „czy gra się spodoba masowemu odbiorcy dręczy mnie inne pytanie. Czy na tegorocznym QuakeConie zostanie zaprezentowany Doom 4

Dodaj komentarz