Rainbow Six Siege: Grupa kluczowych developerów opuszcza grę dla innego projektu [WIDEO]

Rainbow Six Siege: Grupa kluczowych developerów opuszcza grę dla innego projektu [WIDEO]
Fani zastanawiają się oczywiście, co to oznacza dla przyszłości gry, jednak twórcy zapewniają, że pozostawiają ją w dobrych rękach.

Drużynowy shooter Ubisoftu skończył z początkiem grudnia cztery lata i nic nie wskazuje na to, by nie miał wytrwać z nami kolejnych czterech. W okolicach premiery nie byliśmy co prawda pewni, czy wieloosobowa odsłona nieco zapomnianej serii Rainbow Six da sobie radę na rynku – w końcu miała zmierzyć się z Battlefieldem, Call of Duty czy CS:GO. Ostatecznie nie trafiła do ścisłej czołówki tytuł sieciowych (być może za sprawą eksplozji popularności battleroyale), ale z pewnością ma się dużo lepiej, niż niektórzy zakładali.

Teraz grę czeka jednak trzęsienie ziemi większe niż kiedykolwiek wcześniej – przynajmniej teoretycznie. Zespół za nią odpowiedzialny opuszczają bowiem reżyser produkcji, Xavier Marquis, dyrektor marki, Alexandre Remy, oraz część podstawowego składu zaangażowanego w tworzenie Siege’a od samego początku. Przez ostatnie tygodnie przygotowywano się do tej zmiany, szkoląc nowy „core team” złożony z samych weteranów studia. Miejsce Marquisa zajął Leroy Athanassoff, a jednym z jego pomysłów jest otworzenie się Rainbow Six na wszystkich fanów – powinniśmy spodziewać się większej liczby ogólnodostępnych, darmowych wydarzeń.

Marquis, Remy i pozostali zajmą się teraz nowym projektem – szczegółów nie poznaliśmy.

Więcej na temat przyszłości Rainbow Six Siege usłyszymy 14 lutego podczas turnieju Six Invitational.

8 odpowiedzi do “Rainbow Six Siege: Grupa kluczowych developerów opuszcza grę dla innego projektu [WIDEO]”

  1. Fani zastanawiają się oczywiście, co to oznac

  2. Gra na szczęście jest w dobrym stanie i nie trzeba nie widomo czego na szczęście przy niej robić

  3. Jedna z niewielu nowych gier ubisoftu,która daję radę.Strzelanki multiplayer to nie jest moja ulubiona kategoria,ale w siege codziennie gram przynajmniej jeden mecz.Ubisft nie popsuj tego

  4. Ciekawe jak będzie z quarantine, bo na razie jest mega cicho. Mam nadzieję że to będzie coś więcej niż to co pokazali przy outbreaku, bo wtedy była niby z tego fajna wariacja a la L4D, ale brakowało w niej czegoś wlasnego, np. korzystania z mechanik obecnych w samym r6s.

  5. Jakby opuścili kilka lat temu to byłoby się o co bać, bo Siege mimo diabelnie dobrej grywalności był w opłakanym stanie technicznym, ale ostatnimi czasy ma się pod tym kątem naprawdę dobrze.

  6. Z grą i tak od dawna niewiele się dzieje (poza skinami i jakimiś pomniejszymi zmianami oczywiście) więc chyba nikt nic nie straci

  7. Nemesis753159 19 grudnia 2019 o 23:43

    A mi się to bardzo nie podoba. Gra ostatnio ma problem z zawartością sezonową, i o ile brak nowych map i koncentrowanie się na „naprawie” tych jest dla mnie zmianą na plus, o tyle brak nowych broni i dodawanie jako jednostki wyimaginowanej prywatnej bojówki, już się nie podoba. Jako strzelanka Siege jest najlepsza na rynku w tym momencie i będę w nią grał jeszcze długo, ale uwielbiam broń i uwielbiałem jak co sezon jarałem się co dodadzą. Teraz mi to zabrali i już na ten sezon w ogóle nie czułem HYPE’u…

  8. @Sheade no mniej wiecej od operacji Blood Orchid jak sie pojawiła Ela to troche zamiast jednostek specjalnych zrobił sie festiwal Power Rangers, strasznie nie lubie tego nowego designu, dlatego jak sie pojawił prawdziwy frogman jako Nok, to był to najlepszy wizualnie operator od dawna 🙂 design Kaida czy clash albo niedawno Amaru to takie troche bliżej do Quake Champions czy overwatch niz tactical shooter ;p

Dodaj komentarz