Realistyczne tereny w HAWX

Tom Clancy?s HAWX jest pierwszym symulatorem sygnowanym nazwiskiem znanego pisarza. W takiej produkcji ważne jest jak najlepsze odwzorowanie terenu, nad którym latamy.
Dlatego też Ubisoft podpisał porozumienie z firmą GeoEye, która dostarczy autorom gry zdjęć wysokiej rozdzielczości z satelity IKONOS. Jej głównym zadaniem jest fotografowanie Ziemi i wykrywanie grup przestępczych lub innych zagrożeń.
Twórcy planują użyć zdjęć satelitarnych, by na ich podstawie stworzyć niezwykle realistyczne tereny, co przełoży się na szesnaście lokacji, w których których znajdą się m.in. Rio de Janeiro, Cape Canaveral czy Środkowy Wschód. Dodatkowo Ubi współpracuje z U.S Geological Survey i z Center for Earth Resources Observations and Science, które mają pomóc wykorzystać wspomniane zdjęcia w projektowaniu terenu.
Jak to przełoży się na grę? Cóż, jeszcze trochę poczekamy.
Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Realistyczne tereny w HAWX”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
HOX! 🙂 [mniej więcej tak to się czyta?] // Ależ jestem nakłęcony… X)
// W końcu będzie można pograć w coś co przypomina stare dobre symulatory lotów, tylko tutaj w bardziej przystępnej formie (ech te czasy co człowiek parę dni spędził nad FA/18 Hornet żeby się nauczyć lądować ^_^)
// Jak tak patrzę na screeny, to teren rzeczywiście wygląda nieźle…
// Ja tam z osądem poczekałbym na demo… 🙂
// a te screeny pochadzą z wersji na pc czy ps3? (x360 nie licze bo za ładna grafika jak na niego 🙂 )