Realm Royale w dwa miesiące straciło 95% graczy

Realm Royale zadebiutowało we wczesnym dostępie nieco ponad dwa miesiące temu. Miało być odpowiedzią studia Hi-Rez (Paladins, Smite) na sukcesy PUBG-a i Fortnite’a. Wygląda jednak na to, że nic z tego nie będzie. Według danych serwisu steamdb produkcja straciła już około 95% graczy. O ile w chwili startu bawiło się przy niej ponad 105 tysięcy osób, wczoraj było ich zaledwie nieco ponad 5,5 tysiąca.
Naturalnie nie musi to wcale oznaczać śmierci tytułu i możliwe, że Heroic Leap Games, któremu przekazano Realm Royale w ramach niedawnej restrukturyzacji Hi-Rez(*), zdoła jeszcze odwrócić los. Trzeba jednak pamiętać, że walka o tron battle royale jest okrutna i w boju poległ już niejeden. Warto wspomnieć choćby o losach wycofanego ze sprzedaży The Culling 2 oraz Radical Heights, którego marne przyjęcie okazało się ostatnim gwoździem do trumny firmy Cliffa Bleszinskiego.
(*) W skrócie: utworzono trzy studia, po jednym dla każdej z dużych gier – oprócz Heroic Leap Games także Titan Forge Games (Smite) oraz Evil Mojo Games (Paladins).
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Realm Royale w dwa miesiące straciło 95% graczy”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie wygląda to różowo.
Spróbowali, smak nie ten, poszli dalej. To jest jak konkurowanie kebabów na ulicy, tyle że każdy kebab jest dostępny 24/7, bez kolejek, za darmo. O ile dasz radę strawić i ci smakuje, to po co ci konkurencja? Taniej niż F2P, póki co, się nie da. Autor komentarza ignoruje tutaj gry „w których można zarabiać”.
Obserwuje na twitterze kilkunastu profesjonalnych graczy Smite, zdecydowana większość z nich gra/grała w RR i wszyscy są zgodni co do tego, że Hi-Rez z każdym kolejnym patchem coraz bardziej niszczy tą grę wprowadzając zmiany które nie podobają się absolutnie nikomu i kompletnie ignorując głos community. Myślę że to może być jednym z głównych powodów takiego spadku popularności
A to nie te battle royale nastawione głównie pod streamowanie, gdzie to oglądający decydują kto teraz zginie?
@centek96 gdzie ty takie głupoty przeczytałeś?!?!
@centek96 gra o której piszesz to chyba nie Realm Royale, a Darwin Project 🙂
No i dobrze, zawsze cieszy mnie, kiedy bezduszne próby dojenia kasy na trendach kończą się fiaskiem.
Moim zdaniem problemem był fakt, że gra jeszcze nie wyszła dobrze z fazy alfa/beta, a twórcy już próbowali doić na niej kasę. Gdyby skupili się na grze, a nie na wrzucaniu season passów i próbowaniu ugrać tego, co ma już Fortnite, to może gra by żyła. Sam koncept i gameplay mi się osobiście podobał, ale obecności mikrotransakcji w nieskończonym i zbugowanym produkcie mnie odrzuciła.