rek

Realm Royale w dwa miesiące straciło 95% graczy

Realm Royale w dwa miesiące straciło 95% graczy
Nie wygląda to różowo.

Realm Royale zadebiutowało we wczesnym dostępie nieco ponad dwa miesiące temu. Miało być odpowiedzią studia Hi-Rez (Paladins, Smite) na sukcesy PUBG-a i Fortnite’a. Wygląda jednak na to, że nic z tego nie będzie. Według danych serwisu steamdb produkcja straciła już około 95% graczy. O ile w chwili startu bawiło się przy niej ponad 105 tysięcy osób, wczoraj było ich zaledwie nieco ponad 5,5 tysiąca.


(Kliknij, aby powiększyć)

Naturalnie nie musi to wcale oznaczać śmierci tytułu i możliwe, że Heroic Leap Games, któremu przekazano Realm Royale w ramach niedawnej restrukturyzacji Hi-Rez(*), zdoła jeszcze odwrócić los. Trzeba jednak pamiętać, że walka o tron battle royale jest okrutna i w boju poległ już niejeden. Warto wspomnieć choćby o losach wycofanego ze sprzedaży The Culling 2 oraz Radical Heights, którego marne przyjęcie okazało się ostatnim gwoździem do trumny firmy Cliffa Bleszinskiego.

(*) W skrócie: utworzono trzy studia, po jednym dla każdej z dużych gier – oprócz Heroic Leap Games także Titan Forge Games (Smite) oraz Evil Mojo Games (Paladins).

8 odpowiedzi do “Realm Royale w dwa miesiące straciło 95% graczy”

  1. Nie wygląda to różowo.

  2. Spróbowali, smak nie ten, poszli dalej. To jest jak konkurowanie kebabów na ulicy, tyle że każdy kebab jest dostępny 24/7, bez kolejek, za darmo. O ile dasz radę strawić i ci smakuje, to po co ci konkurencja? Taniej niż F2P, póki co, się nie da. Autor komentarza ignoruje tutaj gry „w których można zarabiać”.

  3. Obserwuje na twitterze kilkunastu profesjonalnych graczy Smite, zdecydowana większość z nich gra/grała w RR i wszyscy są zgodni co do tego, że Hi-Rez z każdym kolejnym patchem coraz bardziej niszczy tą grę wprowadzając zmiany które nie podobają się absolutnie nikomu i kompletnie ignorując głos community. Myślę że to może być jednym z głównych powodów takiego spadku popularności

  4. A to nie te battle royale nastawione głównie pod streamowanie, gdzie to oglądający decydują kto teraz zginie?

  5. TheLastUnreal 16 sierpnia 2018 o 15:57

    @centek96 gdzie ty takie głupoty przeczytałeś?!?!

  6. @centek96 gra o której piszesz to chyba nie Realm Royale, a Darwin Project 🙂

  7. No i dobrze, zawsze cieszy mnie, kiedy bezduszne próby dojenia kasy na trendach kończą się fiaskiem.

  8. Moim zdaniem problemem był fakt, że gra jeszcze nie wyszła dobrze z fazy alfa/beta, a twórcy już próbowali doić na niej kasę. Gdyby skupili się na grze, a nie na wrzucaniu season passów i próbowaniu ugrać tego, co ma już Fortnite, to może gra by żyła. Sam koncept i gameplay mi się osobiście podobał, ale obecności mikrotransakcji w nieskończonym i zbugowanym produkcie mnie odrzuciła.

Dodaj komentarz