Red Dead Redemption 2: Gra pochłonie masę miejsca na dysku. Rockstar i Sony potwierdzają umowę

Red Dead Redemption 2: Gra pochłonie masę miejsca na dysku. Rockstar i Sony potwierdzają umowę
Posiadacze PS4 otrzymają wcześniejszy dostęp do dodatków.

Do premiery Red Dead Redemption 2 pozostał niecały miesiąc – tytuł zadebiutuje na PS4 i XBO już 26 października. Dlatego też w sieci pojawia się coraz więcej informacji na temat nadchodzącej produkcji. Ostatnio dowiedzieliśmy się przykładowo o tym, że wirtualny Dziki Zachód zamieszkiwać będzie około 200 gatunków zwierząt. Wcześniej twórcy dokonali skrótowej prezentacji 23 postaci oraz lokacji z gry, a także chwalili się screenami.

Teraz natomiast dowiedzieliśmy się (dzięki ofercie jednego z amerykańskich sklepów), ile miejsca na dysku będzie potrzebowała gra w momencie premiery. red Dead Redemption 2 będzie przeolbrzymie – pochłonie aż 105 GB. Cóż, rozmiar świata i przywiązanie Rockstara do szczegółów ma swoją cenę.

Po premierze gra rozrośnie się jeszcze bardziej z powodu aktualizacji wprowadzającej tryb multi (Red Dead Online), podobnie jak to miało miejsce z GTA V. Skoro już jesteśmy przy module sieciowym – Rockstar ostatnio opublikował sporo informacji na jego temat.

Blisko dwa lata temu, przy okazji pierwszego zwiastuna gry, dowiedzieliśmy się, że Sony zawarło z twórcami RDR-a umowę marketingową. Teraz natomiast poznaliśmy jej szczegóły – posiadacze PS4 otrzymają dodatki do modułu sieciowego trzydzieści dni wcześniej niż gracze xboksowi.

Analogiczną umowę Sony zawarło choćby z Activision – posiadacze PS4 szybciej otrzymają nowe mapki do Call of Duty.

Na koniec dodam, że w aktualnym numerze CD-Action (11/2018) możecie przeczytać wrażenia CormaCa z ogrywania Red Dead Redemption 2.

25 odpowiedzi do “Red Dead Redemption 2: Gra pochłonie masę miejsca na dysku. Rockstar i Sony potwierdzają umowę”

  1. i tak czekam na wersję ostateczną czyli PC

  2. @Ziemas|Lol byłem przekonany, że ludzie z takim myśleniem już wymarli.|Co do tematu to już odliczam dni do 26.

  3. @Ziemas To nawet nie jest zabawne. Również wolał bym wersje PC, ale tej na ps4 juz nie mogę się doczekać. Obyś długo czekał na swoją wersje 'ostateczną’.

  4. @Ziemas O którym RDR mowa? Revolver, Redemption czy R2? A czy przypadkiem PCtowa wersja wszystkich tych gier nie nazywa się YouTube edition?

  5. SojerManLanLIVE 27 września 2018 o 15:14

    @Ziemas Właśnie zostałeś obsmarowany błotem za debilną wypowiedź

  6. Gdyby tak można było wyłączyć Multi i darować sobie pobieranie kolejnych dziesiątek gigabajtów…

  7. Jedyny dodatek do RDR2 który mnie interesuje to taki z dodatkowym scenariuszem do gry w singlu, a takiego niestety niemal na pewno nie będzie.

  8. Biedaki to raczej konsolarze, których rodziców nie stać na komputery do grania więc dostają na komunie konsole za 1700.

  9. Jakoś w Polsce chyba więcej jest pececiarzy, którzy dosłownie mają kompy z komunii więc nietrafiona riposta xD Dla polaków konsole to egzotyczny towar bo tylko w sklepach widują.

  10. Wszyscy myślą, że gość mówi serio, a to najprawdopodobniej zwykły bait, a wy jesteście jego ofiarami hahaha

  11. @lastmanstanding btw o ironio, to nie on, a chyba ty upadłeś

  12. Zawsze mnie bawiły takie umowy. Co za różnica, czy będę miał jakiś dodatek teraz, czy za miesiąc? Ktoś kto ma Xbox i tak nie kupi specjalnie ps4 żeby mieć miesiąc wcześniej dodatek.

  13. @jaOlek |Bo to działanie marketingowe skierowane to przyszłych kupujących:” Nasza konsola dostaje dodatki do gier o miesiąc wcześniej niż konsola konkurencji”

  14. Ładnie. A kiedyś się wydawało, że konsola z dyskiem 500 GB to więcej niż trzeba…

  15. @fidelxxx no dokładnie.

  16. Fallschirmjager 28 września 2018 o 10:26

    A nie można być po prostu multiplatformowcem? Mam i pcta i PS4 i owszem, wolę sterowanie na pieca, ale padem na łóżku w gierkę, której sterowanie jest pod konsole też jest miło. Trzeba iść do przodu, kiedyś posiadanie 6 calowego telefonu wydawało mi się niedorzeczne, a właśnie z takiego piszę owego posta. Jak gra jest na pc, to pc, jeśli exclusive to konsola. Tu tylko dodam, że Xboxa nie kupię, bo ich exclusivy są zwyczajnie słabe i mało ich mają.

  17. 105 GB… Ja się pytam co tyle zajmuje. Dla GTA V starczyło 66 GB, a teraz co takiego dopchali? Wkurwia mnie ta tendencja do zwiększania rozmiarów gier. Life is Strange zajmuje 12 GB a Before the Storm aż 22 GB! To tyle co znacznie lepiej wyglądający Max Payne 3. Czyli co, niedługo byle Tetris będzie miał 50 GB?

  18. @Tommygun2|Możesz powiedzieć kiedy wyszło GTA V? To chyba kilka lat temu było, więc wiele się pozmieniało. Silnik graficzny oraz ilość szczegółów jakie Rockstar próbuje upchnąć do tej gry na pewno stanowią dobre wyjaśnienie tego stanu rzeczy.|Postęp graficzny, silnika fizycznego czy oprawy dźwiękowej spowodował, że gry potrzebują coraz więcej miejsca.

  19. Ale szambo tu XD. A do tych co piszą jak to on sobie poczeka… rok. Prawdopodobnie po roku już będzie na PC, i to z masą dodatkowej zawartości, tak jak GTA V. Dodatkowo do tego czasu jeśli będą jakieś bugi to zostaną naprawione.Jeśli coś wychodzi zarówno na PS4 jak XBONE, to praktycznie zawsze prędzej czy później wychodzi też na PC, tym bardziej z Rockstar’em.

  20. @kugron|Patrząc na tempo w jakim Rockstar wydał GTA V na PC, to rzeczywiście pojawi się na PC rok po premierze, ale wersji na PS5 i XboX Delta (czy jak to nazwą). :)|Co do dodatkowej zawartości, to pamiętaj, iż wersja PC mogła korzystaćz większej mocy niż odpowiedniki konsolowe, bo one były zrobione na podstawie ich wersji z PS3 i XboX 360, więc na dużo dodatkowej zawartości bym nie liczył.

  21. CzlowiekKukurydza 28 września 2018 o 17:02

    @Tommygun2 Jest końcówka 2018, tekstury ważą, a gry z otwartym światem są wielkie, do the math jak mawiają. Może te 105GB robiło wrażenie te 10 czy 12 lat temu w czasach świetności dysków 500GB. Teraz to po prostu normalna rzecz jak 16GB w zalecanych wymaganiach. A ten przykład z Life is Strange – co za różnica 12 czy 22GB? Toż to wielkość dwóch filmów 1080, tragedia…

  22. CzlowiekKukurydza 28 września 2018 o 17:07

    @lastmanstanding Spójrz na ceny podzespołów PC. Pececiarzem zostaje się z wyboru. Bo chyba nie próbujesz wmówić tu komuś, że gościa który ma proca za 1000+ nie stać na konsolę z telewizorem. No i jak już o tym mowa to porównaj wszystkie wersje GTAV. Biedaki mają najbardziej zaawansowaną technicznie.

  23. Osobiście nie mam z tym problemów. Jedynie dwa warunki. Po pierwsze, gra musi być dobra. Ale tak przez duże D. Po drugie zaś, nie będą na mnie wymuszać ściągania całej – tudzież lwiej części – gry, lub/i dużej ilości ciężkich update’ów. Wtedy, może nawet zająć 200 Giga, a ja z radością dokupię dysk. Nawet dwa, jeśli trzeba. (Piszę ten komentarz względem wersji PC, konsol nie komentuję)

  24. @CzlowiekKukurydza nie no wcale nie ma. Co to za różnica czy 4 GB RAM czy 8GB, czy cztery rdzenie czy sześć, czy GTX 1080 czy 1060. LiS jest po prostu przykładem niechlujstwa twórców, którzy mają podobne myślenie jak ty. A poza tym PS4 ma swoje granice i tekstury nie mogą być zwiększane w nieskończoność.

  25. CzlowiekKukurydza 29 września 2018 o 05:57

    @Tommygun2 Przeskok z 12 na 22GB to nie ze 120 na 220GB. W czasach gdy zwykły laptop z promocji w Biedzie ma dysk 1TB te 10GB (wg mnie) nie robi różnicy. Nie zapominaj też, że Life is Strange używa nowszego silnika graficznego, a co za tym idzie bardziej szczegółowych tekstur, a tekstury to zwykle większość rozmiaru gry.

Dodaj komentarz