Red Faction: Armageddon – rekomendowane wymagania wersji PC
Na karcie Red Faction: Armageddon w serwisie Steam pojawiły się rekomendowane wymagania sprzętowe gry w wersji PC. Aby podziwiać wysoki poziom grafiki w produkcji, będziemy musieli mieć pod obudową komputera GeForce’a z serii 400 lub Radeona HD z serii 5000.
Rekomendowane wymagania sprzętowe Red Faction: Armageddon pojawiły się na karcie katalogowej gry na Steamie. Prezentuje się one następująco:
Czytaj dalej
35 odpowiedzi do “Red Faction: Armageddon – rekomendowane wymagania wersji PC”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Na karcie Red Faction: Armageddon w serwisie Steam pojawiły się rekomendowane wymagania sprzętowe gry w wersji PC. Aby podziwiać wysoki poziom grafiki w produkcji, będziemy musieli mieć pod obudową komputera GeForce’a z serii 400 lub Radeona HD z serii 5000.
Nie ma jakoś wygórowanych wymagań
taaaaaa jak sie ma takiego kompa to jest sie mega krótkowzrocznym… Gra nie ma takiej grafiki żeby potrzebować takiej maszyny. Co prawda w gre wchodzi tutaj rozwałka, ale guerila miała dużo niższe a aż tak sie pod względem rozwałki raczej nie różnią. Miałem kupić… ale bd musiał poczekać na lepsze czasy 😀
Na szczęście kupuje nowego kompa 😀
Już widzę optymalizację gry…
Bezsens, Shader Model 4.0, a wymaga DirectX 11 ? LOL
niech spadają z takimi wymaganiami
Te wymagania są chore.Mimo że rekomendowane to spełni je komputer z przed 0,5 max 1 roku.A gra nie ma jakiejś super grafy ani świetnych efektów a nie wierzę żeby GEEMOD tyle potrzebował
O LoL! Bym musiał sprzedać swój dom żeby kupić taki komputer. Już Crysis ma mniejsze wymagania.
Hehe, postoje, dziekuje. Jeśli gra będzie warta to biore na ps3…
Luzik ale z tymi procesorami to chyba ostatnio przesadzaja ja mam i3 dwurdzeniowy i wszystko smiga
Spokojnie mi pójdzie ale nie na full detalach
Aha…
ale jak się tak zastanowić nie widziałem żadnej gry która potrzebowała by takiej karty graficznej. Lekka przeginka…
To są rekomendowane a nie minimalne, jakby co deskop za około 1700zł(sama skrzynka) wystarczy by mieć ten sprzęt.
Ciekawe co te wymagania oferują, gra wychodzi na konsole – fakt, na nich nie będzie wyglądała tak dobrze jak na PC, ale na pewno nie na tyle gorzej, żeby usprawiedliwić wymagania z kosmosu!
wymagania na 100% z kosmosu RF:G działała na full przy GTS 250, to samo Mafia 2 z włączonym sprzętożernym PhisiXem, innymi słowy te wymagania raczej przesadzone(zdrowo)
chocby gtx 460 to nie jest przeciez karta z kosmosu ..
Spokojnie ludzie przecież te wymagania i tak zawyżone są pewnie i tak odpali nieźle chociazby na 2,5Ghz procku 2rdzeniowym i karcie np. GTS 250
O cholera. Pasuje 😀
pójdzie, ale duże wymagania
wiadomo ze wymagania z pudełka a faktyczna sprzętożerność to dwie różne rzeczy. Crysis 2 w/g testów może pójść nawet na full detalach przy dwurdzeniowcu nawet przy 1080i. a co do karty to podają jedynie shader model i pojemność vramu, co oznacza ze może nawet pójść na gf 450 czy hd 5770
Jeżeli to by miało takie wymagania, to do tej gry to byłby potrzebny kombajn a nie komputer 😀
@aleksdraven|Może i pójdzie, ale nie wiem czy takie potworki jak np. 430 to uciągnęły. Mogliby bardziej sprecyzować, co jest potrzebne do komfortowego grania na wysokich detalach i rozdzielczościach. Nie seria kart, bo to duży rozrzut, a konkretny model.@jasiek|Mylisz chyba wymagania rekomendowane z minimalnymi 😉 Są dosyć standardowe.
Wymagania są lekko wygórowane, ale nie są aż takie wysokie. Praktycznie każdy wymieniony komponent to już standard. Warto też zwrócić uwagę na fakt, że są to wymagania zalecane do gry na wysokich detalach.
Przecież tu chodzi o zgodność z SM 4.0 czyli DX11. Dlatego są tylko karty obsługujące go. Nawet nie podali jaki model tych kart ma to być. Więc nie ma co na wymagania narzekać. To, że DX11 powoli staje się koniecznością to naturalna kolej rzeczy;]
@buggeer- dobrze że się staje tylko mam nadzieje ze z każdym nowym tytułem twórcy przypomną sobie co to jest tessalacja i jak to się je. Ciekawe czy i w tym tytule się ona znajdzie czy będzie jak w bad company 2.
Komp za 2k wystarczy ;]
na luzie ;D na nowym kompie ruszy bez problemu ;]
Minimalnie nam wszystkim pójdzie no chyba że ktoś na siłę na Geforce 4 będzie chciał 😀
@buggeer: SM 4.x to DX10, a SM 5.0 to DX11.|Ja jestem ciekaw czy na tym DX11 wykorzystają takie dobrodziejstwa tego API jak teselacja, globalna iluminacja w czasie rzeczywistym itd., a nie to co w np. BC2, że DX11 jest ale tylko z faktu bo wygląda jak DX10.
Full. ;]
Lubię placki.
Ostre wymagania 😉
Ludzie spokojnie to wymagania są malutkie, zauważcie że w rekomendowanych jest Directx 11, np spójrzcie jakie ma rekomendowane Dirt 3(Dirt3 wymaga i-7 a tu wystarczy 2 rdzeniowy procek z 3GHZ) jak go kupowałem byłem przekonany że odpali mi na minium/srednie a tu co? Moja karta obsługuje Directx 10 i Gra śmiga mi na Full detalach, także tu będzie podobnie.