28.12.2010
Często komentowane 99 Komentarze

Reich: Ostatni trailer anulowanego FPS-a. Z najlepszym ekranem ładowania w historii

Reich: Ostatni trailer anulowanego FPS-a. Z najlepszym ekranem ładowania w historii
Reich jest - a właściwie był - interesującym FPS-em powstającym w studiu Ignition Entertainment, który jednak ostatecznie wylądował w koszu. Jakiś czas temu mogliśmy obejrzeć kilka filmików pozostałych po tym projekcie, teraz w sieci pojawił się zwiastun gry, który przygotowany na targi Tokyo Game Show w 2009 roku. Nie tylko ekran ładowania jest w nim ciekawy...

Ostatni – kolejnego już nie będzie… – trailer gry Reich:

PS. Nie traktujcie tego z „najlepszym ekranem ładowania” zbyt dosłownie. A przy okazji – w jakich grach właśnie „ekrany ładowania” zapadły wam w pamięć?

99 odpowiedzi do “Reich: Ostatni trailer anulowanego FPS-a. Z najlepszym ekranem ładowania w historii”

  1. Reich to ciekawie zapowiadający się FPS od studia Ignition Entertainment, który jednak wylądował w koszu. Jakiś czas temu mogliśmy obejrzeć kilka filmików pozostałych po projekcie. W sieci pojawił się jednak zwiastun gry, który został zaprezentowany w trakcie targów Tokyo Game Show w 2009 roku.

  2. W wiedźminie. Ile razy można patrzeć na te same ekrany ładowania, wchodząc do karczmy. Nie żebym narzekał, ale myślę, że była to gra, w której widziałem największą ilość razy ekrany ładowania.

  3. Podobnie jak przedmówca, ja jeszcze nie zapomnę ekranu ładowania w WoWie. Nie żebym był uzależniony, ale wtedy ogarnia mnie radość 😀

  4. Ten stwór w 1:53 przez chwile wyglądał jak pedobear ;D

  5. EEEE… szkoda, że kosz. Na ekranie widać bardzo ładna i miła rozpierducha 😛

  6. 1:30 nie wiedziałem że peinball jest aż tak zabójczy 🙂

  7. Jak dla mnie był to Stalker , UT 3 oraz Gothic’ki wszystkie ( trzy 🙂 ) z obłędną muzyką

  8. Oo….szkoda że w koszu ;(|Mi najbardziej zapadły w pamięć ekrany ładowania w Medal of Honor Pacific Assault a właściwie ta piękna muzyka odgrywana podczas.Miód dla uszu (dziwnie to zabrzmiało) xD

  9. Ostatnie Call of Duty Black Ops.

  10. Killzone 2 -ekranem dało się poruszać poprzez przechylanie pada

  11. Wymaniakowany 28 grudnia 2010 o 09:59

    Ekran ładowania? Łooo.. w tyle gier się grało a w sumie to nie wiem. Może GTA 4, szczególnie za 1 razem. Bo wtedy to po prostu nie mogłem wytrzymać, że gram w kolejną odsłonę GTA 🙂

  12. Żeby nie szukać daleko.W Kane & Lynch podczas ładowania oni zwykle krótko o czymś rozmawiają.

  13. Dobrze że w koszu co to za gra o rzeszy skoro nawet nie ma oryginalnych swastyk.

  14. HOLY CRAP MUZYKA RAMMSTEIN’A

  15. Gieromaniak24 28 grudnia 2010 o 10:16

    W Assasin’s Creed da się chodzić w pustej przestrzeni Animusa podczas ładowania.

  16. „Hinty” w Overlord 2 😉

  17. Mnie tam najbardziej sie podobaly ekrany ladowania z Obliviona po dodaniu paru modow 🙂

  18. @kozirek akurat rzesza to nie koniecznie hitlerowskie Niemcy. Frankreich to bodajże francja.

  19. Mi zapadł w pamięć ekran ładowania misji w Hitman Krwawa Forsa. Te z pokazującymi się twarzami celów : P

  20. Najlepsze ekrany ładowania są w CoD MW, WaW, MW2 i BO 🙂 )

  21. Hmmm, rammstein Feuer Frei i Unreal Engine 3:) To i tak nie byłby hit

  22. W paru grach są Ekrany ładowania które się pamięta. w GTA(seria prócz I i II), CoD od cz.4 bardzo fajnie. Ostatnio spodobały mi się arty z Gothica 4 podczas ładowania, i „trening” w FIFA11.

  23. Najlepszy ekran ładowania to zdecydowanie Killzone II i możliwość potrząsania całym ekranem

  24. Co do trailera – nom, szczerze IMO dość biednie to wyglądało . .. | | Co do treści newsa – ja to chyba nie lubię cie Piotrku66, ale ile ty masz lat ? | |No ale liczy się target i liczba odsłon strony, bądź komentarzy . . .

  25. Czemu ludzie robia trailery gier ktore nie powstana? To tak jakby podkladac pod nos pizze z kaparami, kurczakiem, mozzarella i papryka a po 15 sekundach zabierac i mowic „eee to nie Twoje” 🙁

  26. Swoja droga, Pani z ekranu ladowania posiada nie proporcjonalna noge 😛 Udko i lydka (szczegolnie ta ostatnia) jest wieksze od jej glowy 😀

  27. A ja dla odmiany napiszę, że szkoda tej gry – miała potencjał. No nic, „zaraz” wychodzi Duke więc szybko o tym zapomnimy. Ale i tak szkoda… A jakie były powody? Niedomagania finansowe zderzone z nazbyt ambitnym projektem czy jeszcze coś innego?

  28. @dzigor: Takie rzeczy to ja mogę robić z każdą grą i to nie tylko jak się ładuje xD KAŻDĄ!!! Wystarczy złapać za monitor i już można do woli trząść xD

  29. Mi w pamięć zapadły ekrany ładowania z Wiedźmina, tak często je widziałem xD

  30. Mi najbardziej zapadł w pamięć ekran ładowania z Windows 7 kiedy mi się zawiesił xD

  31. @latouffe: albo ten trailer już był zrobiony i nie mieli co z nim zrobić to się pochwalili swoim dorobkiem przed ewentualnymi pracodawcami, albo mimo wszystko szukają sponsora. To nie trailer dla nas:P

  32. @krzycztow: Strzelam że jakby tą grę wydali to byłaby na cały świat afera, jakie to gry są brutalne i szkodliwe dla nas- graczy…

  33. Mnie tam bardziej od ekranu zainteresowała muzyka autorstwa Rammsteina – dziw, że o niej ani słowa w treści newsa. Sama gra wydaje się dość podobna do Painkillera, a przy tym urozmaicona i nieźle zrobiona. Trochę jej szkoda.

  34. o Hellgaści w trailerze!

  35. Killzone 2, Assasin’s Creed 2, Call of Juarez:Bound in Blood

  36. To by się chyba nie przebiło przez gąszcz Duke’ów, Bulletstorm’ów itd. 😛

  37. Najlepszy ekran ładowania był w Gothicu 2. Ta grafika z bezimiennym i orkiem zawsze budzi we mnie zachwyt.

  38. @Geexe Tak się składa że mnie np. bardzo to obchodzi!!!;[;[;[

  39. Nie wiem jak można anulować grę w tak zaawansowanym stadium produkcji…|Half-Life miał najszybszy ekran ładowania między poziomami 😉

  40. chyba w Vice City 😀 na początku strasznie mnie to wkurzało, że byle kiedy ładowała się mapa, ale po kilku godzinach gry przestawałem zwracać na to uwagę 😀

  41. Primo. Gry szkoda, może by coś z niej wyszło. Secundo. Jeśli chodzi o ekrany ładowania to ME2, CoD4, Assassin’s Creed(1 i 2), Guild Wars, WoW, Wiesiek, Spellforce 1 no i saga Baldurs Gate.

  42. Heh, z lekka nieudolnie grane na trailerze, zanczy że robione na konsoli 😛

  43. @Geexe|Pewnie się mylisz. A choćby było to nawet Ich Troje, zawsze większa ciekawostka niż kiepsko namalowana panienka.

  44. Rammstein :DLinks 234 oraz Feuer frei rządzą 😀

  45. A ja nie lubię ekranów ładowania. Fajny bajer z takimi interaktywnymi ekranami jak to w CoD4 np.: było, ale jeśli gra się szybko ładuje, to nie robi mi to wielkiej różnicy.

  46. Interaktywny ekran fify 11 heheehe a tak po za tym to Wiesiu

  47. mass effect i winda!

  48. hehe, fajny ekran fajny

  49. oj Rammstein, Rammstein. Tak rzadko jest używany w trailerach…

  50. Szkoda, że do kosza… ciekawa gra mogła by być. A co do ekranów ładowania to mi się Pure podobało jak te postacie coś robiły. Chociaż więcej mogło by być tych animacji bo zawsze to samo było.

Dodaj komentarz