rek

Resident Evil 2: Ada Wong prezentuje swoją „tajną broń” [WIDEO]

Resident Evil 2: Ada Wong prezentuje swoją „tajną broń” [WIDEO]
Z kolei Capcom zamierza udostępnić pokazowe demo odświeżonego klasyka.

Jeśli wierzyć informacjom ze sklepu Microsoftu (dzięki, True Achievements), odświeżona wersja Resident Evil 2 doczeka się dema. Ponoć próbkę będzie można pobrać w okresie 11-31 stycznia. Co istotne, na ukończenie pokazowego fragmentu mamy tylko pół godziny. Po upływie tego czasu zaczynamy zabawę od samego początku. Choć nie otrzymaliśmy jeszcze oficjalnego komunikatu, to raczej należy zakładać, że demo pojawi się również na PC i PS4.

Niejako na zaostrzenie apetytu mam dla was kolejny materiał wideo z omawianej produkcji. Tym razem będziecie świadkami konfrontacji Ady Wong z nieobliczalną Annette Birkin. Wprawdzie konkretnego gameplayu tu jak na lekarstwo, ale odświeżona oprawa wizualna cieszy oko.

Resident Evil 2 Remake zadebiutuje 25 stycznia 2019 roku na PC, PS4 i XBO. W TYM miejscu czeka na was małe porównanie remake’u z oryginalną wersją gry.

20 odpowiedzi do “Resident Evil 2: Ada Wong prezentuje swoją „tajną broń” [WIDEO]”

  1. Kocham ich stylistykę realistyczną na Unreal Engine. RE 7, Devil May Cry, RE2 Remake! To jest to. Piękne.

  2. +Rickerto się zgadza silniki graficzne gier Capcomu MT Framework i jego następce RE Engine pokazują wiele detali, są innowacyjne i zachwycają swoim wykonaniem.

  3. ” Co istotne, na ukończenie pokazowego fragmentu mamy tylko pół godziny”|Oh, kogoś zainspirowało timedemo Kingdoms of Amalur, świeeeetnie :/

  4. Demo oryginalnego Resident Evil 2 też miało ograniczenie czasowe. Chyba również 30 minut.

  5. CzlowiekKukurydza 20 grudnia 2018 o 16:00

    @zadymek Czasowe dema to przecież wymysł z prastarych czasów.

  6. Jak można się tak ubrać na misję, czy wszystkie gry japońców muszą mieć jakiekolwiek powiązanie z erotyzmem ? NIe przeszkadza mi to, natomiast jest to trochę dziwne…

  7. @dxh11 Ada się tak nosi. Powiązanie z erotyzmem jest tu znikome. Znam o wieele lepsze przykłady.

  8. Jasne, całkiem możliwe że tak – ale ten styl ktoś jej nadał, nie ona sama prawda ? Czy to przypadek że chyba każda, dosłownie każda bohaterka RE ma:|a) meega obcisłe ciuchy|b) mega uwydatnione kobiece kształty Nie chodzi mi już o konkretną bohaterkę ale o całą serię..

  9. @dhx11|To Ty jeszcze Mass Effect nie widziałaś chyba. To nie jest tylko w Residentach, ale ogólnie w wielu grach z okresu kiedy wyszedł ten Resident.

  10. CzlowiekKukurydza 20 grudnia 2018 o 18:21

    @dxh11 Ada tak odpicowana była już w dwójce 20 lat temu. a) i b) Claire w RE2, Revelations 2 i Code Veronica wygląda dość normalnie (podobnie Moira w Revelations 2). Jill w RE1 Remake i Rebecca w Zero raczej też, Sherry przez większość RE6 też, Zoe i Mia w RE7 są 'zwyczajnie’.

  11. @CzłowiekKukurydza popieram. Moim zdaniem wszystkie kobiece postacie wyglądają normalnie. Oczywiście że Ada się „wyróżnia” i może jeszcze Jill z RE5 miała dziwny kombinezon. |@dxh11 jak już to do strojów dodatkowych można się przyczepić i to na sile

  12. Erotyzmu to tu wiele nie było, w sumie wcale (prawie), ale strój był na imprezę, a nie na walkę z potworami.

  13. Ale @dhx11 ma trochę racji odnosząc to do ogółu gier. Zawsze zadziwiały mnie w takich mmo kobiety które dzierżąc jednocześnie 2metrowe miecze nie miały na sobie prawie żadnych ciuchów. Można. Tylko po co?

  14. Trochę nie rozumiem dlaczego czepiacie się tylko wschodnich gier, podczas gdy to w grach z zachodu często postacie kobiece chodzą w obcisłych strojach, dekoltach i mają jedyne słuszne rozmiary. To ogólny trend, który wynika z przeświadczenia, że większą grupą odbiorców gier jest płeć męska i mamy dzięki temu takie portrety kobiet w grach. Japonia to stan umysłu i dla nich liczy się głównie zabawa, a nie powaga, co widać zwłaszcza w grach z serii Yakuza czy Nier: Automata, gdzie powaga miesza się z absurdem

  15. @Scorpix Ja też pamiętam, i przypominam sobie ograniczenia czasowego. Ot, króciutki fragment gry na miejscu wypadku, w bocznej alejce i w sklepie IIRC.

  16. Co się znowu pi**** z tym edytorem?|Ja też pamiętam, i NIE przypominam sobie ograniczenia czasowego. Ot, króciutki fragment gry na miejscu wypadku, w bocznej alejce i w sklepie IIRC. |I w autobusie.

  17. @Scorpix – dodałbym jeszcze „przeświadczenia, że większą grupą odbiorców jest płeć męska w wieku 15-17 lat”. Swoją drogą odnośnie Nier: Automata, to obecnie w nią gram, i wychodzi to dość komicznie kiedy mamy patetyczną scenę, a 2B biega z odsłoniętym tym-białym-czymś-co-ma-chyba-symbolizować-majty na wierzchu, bo oberwała w poprzedniej walce.|To już długa suknia wieczorowa a’la Ada z RE4 byłaby lepsza 🙂

  18. @zadymek|A ja swietnie pamietam to demo z 1998, ktore mialem z CDA. Zielony czasomierz na gorze i zwykle czas sie konczyl na posterunku policji lub podczas spotkania z lickerem. Poczatek gry i tyle.

  19. Arry – ja to myślę, że w habitach powinny biegać, a może i w burkach :)|@dhx11 pewnie swoją dziewczynę puszcza do pracy tylko w polarze, rozciągniętych spodniach i nie daj by się pomalowała bardziej niż pudrem.

  20. Jeśli ktoś nie ma konsoli a chciałby ją wygrać i zagrać w gry które nie są dostępne na PC polecam konkurs który jest dostępny pod adresem https:www.bananki.pl/ps4/

Dodaj komentarz