rek

Resident Evil 3 Remake: Porównanie graficzne z pierwowzorem [WIDEO]

Resident Evil 3 Remake: Porównanie graficzne z pierwowzorem [WIDEO]
Poziom oprawy audiowizualnej przez te wszystkie lata poszedł nieco do przodu.

Wczoraj doczekaliśmy się w końcu upragnionej przez wielu zapowiedzi remake’u trzeciego Residenta. Rzecz, o której jeszcze kilka lat temu nawet nie marzyliśmy, po ogromnym sukcesie odświeżonej „dwójki” stała się niezwykle realna i powszechnie oczekiwana. Capcom zrobił fanom we wrześniu sporego psikusa, najpierw budując spore oczekiwania wobec prezentacji nowej produkcji, a później zawodząc je za pomocą multiplayerowego Project Resistance. I jeżeli wtedy wydawało się to absurdalnie nietrafionym pomysłem, to teraz – kiedy okazało się, że będzie to wieloosobowy moduł remake’u – wszyscy podziwiamy zamysł Japończyków, którzy nie wahali się podroczyć z graczami.

O samo Resident Evil 3 jesteśmy spokojni, w końcu firma pokazała poprzednią częścią, jak dobrze potrafi odświeżyć starsze produkcje. Mimo wszystko chcielibyśmy znać jakieś szczegóły, ale tych jeszcze nam poskąpiono – w notce na blogu PlayStation możemy wyczytać, co uczyniło pierwowzór wyjątkowym, ale niewiele ponadto. Jedyne nowinki dotyczą kolejnych postaci pojawiających się w Resident Evil Resistance – najciekawiej prezentuje się następna Mastermind, Annette Birkin, która będzie mogła przywołać dobrze nam znanego Williama Birkina.

Ale przecież przyszliście tu po porównanie grafiki remake’u i gry z 1999. Po raz kolejny z pomocą przychodzi więc sławny Cycu1:

Różnicy jakościowej nie ma co chyba komentować, ale uwagę zwracają pewne zmiany w samym projekcie postaci.

W Resident Evil 3 Remake zagramy 3 kwietnia 2020 na pecetach, PS4 i Xboksie One.

A na osłodę oczekiwania zdjęcie edycji kolekcjonerskiej, którą mogliście zobaczyć już wczoraj.


(Kliknij, aby powiększyć)

10 odpowiedzi do “Resident Evil 3 Remake: Porównanie graficzne z pierwowzorem [WIDEO]”

  1. Nie widzę żadnej różnicy. Mogli chociaż podpisać, które ujęcia są z oryginału, a które z wersji remake. Bez tego trzeba się bardzo dokładnie przypatrywać, żeby odgadnąć która wersja jest która. CAPCOM znów stara się żerować na nostalgii graczy. Poprawili nieznacznie tekstury, podciągnęli rozdzielczość do 4K i pewnie teraz będą sobie za to życzyć pełną cenę nowej gry AAA.

  2. CzlowiekKukurydza 11 grudnia 2019 o 16:30

    Ciekawe czy w tej części będą pająki. Albo oryginalny strój Jill do odblokowania. Albo tony beczek i ładunków wybuchowych porozrzucanych po mieście. Albo…

  3. przedobrzyli nie trzymają się oryginału jak blizzard

  4. CzlowiekKukurydza 11 grudnia 2019 o 17:27

    @Muidus To jest remake. Równie dobrze zamiast Jill mógłby być koń na biegunach jeśli twórcy mieliby taką wizję.

  5. @CzlowiekKukurydza No i teraz chcę konia. Dzięki wielkie za podanie tego pomysłu :/

  6. @Gungamer To jakaś plaga jest. Ostatnio to samo było z Doomem. Ledwo dostrzegalne różnice pomiędzy wersją z 2016, a oryginałem z 1993. I nawet nie wypuścili tym razem jednego epizodu w formie shareware, tylko od razu chcieli kasę.

  7. @CzlowiekKukurydza oryginalne stroje są dlc do preordera

  8. Jacyś wszyscy do siebie nie podobni, zupełnie jak Claire w RE2R. Jill nawet fryzu nie oszczędzili, w oryginale fryz ala Dana Scully, lata 90 hello? Remake jakaś dziwna szczota na głowie, tak samo Carlos, któremu chyba coś włochatego wpełzło na głowę i zdechło. Barry utył i się postarzał? Chyba tylko Nikolai jest taki jak powinien być. Cóż, moderzy może naprawią. No i tak jak myślałem, Capcom poszedł po najmniejszej linii oporu i zamiast zrobić coś niesamowitego, jak całe (lub część) zniszczone miasto po

  9. którym bawilibyśmy się z Nemesisem w śmiertelnego chowanego, starając się wykonać zadania, to dostaniemy kolejnego debila jak Mr. X z RE2R tyle, że z rakietnicą i może ostatecznie będzie trochę mądrzejszy i szybszy. Szkoda, marzył mi survial w Raccoon City, gdzie Nemisis byłby prawdziwym łowcom i faktycznym zagrożeniem przed którym trzeba byłoby się ukrywać czy zostawiać pułapki, żeby go spowolnić.

  10. *to dostaniemy ciasne lokacje i kolejnego debila jak Mr. X z RE2R, którego łatwo będzie zgubić, tyle że

Dodaj komentarz