Resident Evil 3 Remake: Porównanie graficzne z pierwowzorem [WIDEO]
![Resident Evil 3 Remake: Porównanie graficzne z pierwowzorem [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/42a6d802-8889-4ab1-b183-32d68d0ecbca.jpeg)
Wczoraj doczekaliśmy się w końcu upragnionej przez wielu zapowiedzi remake’u trzeciego Residenta. Rzecz, o której jeszcze kilka lat temu nawet nie marzyliśmy, po ogromnym sukcesie odświeżonej „dwójki” stała się niezwykle realna i powszechnie oczekiwana. Capcom zrobił fanom we wrześniu sporego psikusa, najpierw budując spore oczekiwania wobec prezentacji nowej produkcji, a później zawodząc je za pomocą multiplayerowego Project Resistance. I jeżeli wtedy wydawało się to absurdalnie nietrafionym pomysłem, to teraz – kiedy okazało się, że będzie to wieloosobowy moduł remake’u – wszyscy podziwiamy zamysł Japończyków, którzy nie wahali się podroczyć z graczami.
O samo Resident Evil 3 jesteśmy spokojni, w końcu firma pokazała poprzednią częścią, jak dobrze potrafi odświeżyć starsze produkcje. Mimo wszystko chcielibyśmy znać jakieś szczegóły, ale tych jeszcze nam poskąpiono – w notce na blogu PlayStation możemy wyczytać, co uczyniło pierwowzór wyjątkowym, ale niewiele ponadto. Jedyne nowinki dotyczą kolejnych postaci pojawiających się w Resident Evil Resistance – najciekawiej prezentuje się następna Mastermind, Annette Birkin, która będzie mogła przywołać dobrze nam znanego Williama Birkina.
Ale przecież przyszliście tu po porównanie grafiki remake’u i gry z 1999. Po raz kolejny z pomocą przychodzi więc sławny Cycu1:
Różnicy jakościowej nie ma co chyba komentować, ale uwagę zwracają pewne zmiany w samym projekcie postaci.
W Resident Evil 3 Remake zagramy 3 kwietnia 2020 na pecetach, PS4 i Xboksie One.
A na osłodę oczekiwania zdjęcie edycji kolekcjonerskiej, którą mogliście zobaczyć już wczoraj.
Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Resident Evil 3 Remake: Porównanie graficzne z pierwowzorem [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie widzę żadnej różnicy. Mogli chociaż podpisać, które ujęcia są z oryginału, a które z wersji remake. Bez tego trzeba się bardzo dokładnie przypatrywać, żeby odgadnąć która wersja jest która. CAPCOM znów stara się żerować na nostalgii graczy. Poprawili nieznacznie tekstury, podciągnęli rozdzielczość do 4K i pewnie teraz będą sobie za to życzyć pełną cenę nowej gry AAA.
Ciekawe czy w tej części będą pająki. Albo oryginalny strój Jill do odblokowania. Albo tony beczek i ładunków wybuchowych porozrzucanych po mieście. Albo…
przedobrzyli nie trzymają się oryginału jak blizzard
@Muidus To jest remake. Równie dobrze zamiast Jill mógłby być koń na biegunach jeśli twórcy mieliby taką wizję.
@CzlowiekKukurydza No i teraz chcę konia. Dzięki wielkie za podanie tego pomysłu :/
@Gungamer To jakaś plaga jest. Ostatnio to samo było z Doomem. Ledwo dostrzegalne różnice pomiędzy wersją z 2016, a oryginałem z 1993. I nawet nie wypuścili tym razem jednego epizodu w formie shareware, tylko od razu chcieli kasę.
@CzlowiekKukurydza oryginalne stroje są dlc do preordera
Jacyś wszyscy do siebie nie podobni, zupełnie jak Claire w RE2R. Jill nawet fryzu nie oszczędzili, w oryginale fryz ala Dana Scully, lata 90 hello? Remake jakaś dziwna szczota na głowie, tak samo Carlos, któremu chyba coś włochatego wpełzło na głowę i zdechło. Barry utył i się postarzał? Chyba tylko Nikolai jest taki jak powinien być. Cóż, moderzy może naprawią. No i tak jak myślałem, Capcom poszedł po najmniejszej linii oporu i zamiast zrobić coś niesamowitego, jak całe (lub część) zniszczone miasto po
którym bawilibyśmy się z Nemesisem w śmiertelnego chowanego, starając się wykonać zadania, to dostaniemy kolejnego debila jak Mr. X z RE2R tyle, że z rakietnicą i może ostatecznie będzie trochę mądrzejszy i szybszy. Szkoda, marzył mi survial w Raccoon City, gdzie Nemisis byłby prawdziwym łowcom i faktycznym zagrożeniem przed którym trzeba byłoby się ukrywać czy zostawiać pułapki, żeby go spowolnić.
*to dostaniemy ciasne lokacje i kolejnego debila jak Mr. X z RE2R, którego łatwo będzie zgubić, tyle że