Resident Evil 3: Sztuczna inteligencja zrobiła remaster przed Capcomem [GALERIA]
![Resident Evil 3: Sztuczna inteligencja zrobiła remaster przed Capcomem [GALERIA]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/465c4d83-2448-4401-bb39-0825efb6b296.jpeg)
Remake Resident Evil 2 pokazał, jak powinno się odnawiać klasyki komputerowej rozrywki. Zachwycił zarówno recenzentów (w tym Ninho, który w CDA 3/2019 wystawił solidne 9/10), jak i graczy, którzy tłumnie polecieli do sklepów i zapewnili mu doskonałe wyniki sprzedażowe. W obliczu tych wszystkich pozytywów remake klasycznej „trójki” zdaje się być wyłącznie kwestią czasu. Zanim jednak dostaniemy go w nasze ręce, możemy pilnować fanowskiego projektu odnowienia klasyka z PSX-a. Swoje wirtualne paluchy macza w nim, a jakże, sztuczna inteligencja.
O tym, jakie cuda mogą uczynić uczenie maszynowe i programy typu Gigapixel czy Super Resolution od nVidii, mogliśmy się już przekonać na własne oczy na przykładach Dooma, Morrowinda czy Final Fantasy VII. Teraz jeden z zapaleńców, podpisujący się na forum ResetEra jako Nefer, wykorzystał te same metody do poprawienia jakości renderowanych teł z Resident Evil 3. Dla osiągnięcia jak najlepszego efektu, na warsztat wziął grafiki z wydania na GameCube’a. Rekonstrukcje wciąż trwają, ale już możemy rzucić okiem na efekty pracy sztucznej inteligencji.
Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Resident Evil 3: Sztuczna inteligencja zrobiła remaster przed Capcomem [GALERIA]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Przygody Jill Valentine jeszcze nigdy nie wyglądały tak dobrze.
Na miniaturze nie widać różnicy, po powiększeniu oryginał jest rozmyty, a rzekomy remaster strasznie …rozpaćkany?
jes różnica 🙂 ładnie to wygląda 🙂
zapomnieli podpisać zdjęcia bo nic nie widzę, albo lupa jest potrzebna?
Remaster nie jest rozpaćkany a zdecydowanie bardziej wyrazisty, wyostrzony. Koniec końców tu chodzi o to że to algorytm stworzył…
Widać pewną różnicę, ale szału to to nie robi. Jako fanowska poprawka może być, jednak jeśli miałbym za taką poprawę zapłacić drugi raz za grę, to musiałbym się postukać w głowę.
Poprawa jakości jest widoczna ale na chwilę obecną odświeżanie gry na starym silniku graficznym mija się z celem i podobno Capcom już pracuję nad nową wersją RE 3 na nowym silniku graficznym użytym w RE 2 Remake.
Genialna robota jak na programik. Jak na człowieka to ekhem, to by chyba spał i uderzył co najwyżej głową w klawiaturę xD. Szanuję twórcę tej sztucznej inteligencji, kawał świetnej roboty!
Ahhh nie dosyć że nowa generacja się zbliża, więc i jeszcze większy skok grafiki, animacji itp itd(chociaż może już nie tak wielki jak poprzednio) To jeszcze sztuczna inteligencja i inne takie, które zrobią ładne gry szybciej(tak?) I z lepszą optymalizacją.Gdyby ta metoda była już na najwyższym poziomie, plus streaming…o jeju ojeju 😉
Faktycznie, sztuczna inteligencja (((zrobiła))).
Jaka różnica? Różnica powinna być widoczna gołym okiem, a jest taka sama jak między Heroes 3 / Heroes 3 HD. Może na telefonie tej roznicy nie widać i trzeba mieć dobry monitor he he
Ładnie wyostrzył. Jednak po powiększeniu widać, że to jest technologia eksperymentalna i dużo jeszcze pracy wymaga. Niemniej prawdziwe cudo.