rek

Resident Evil 3: Zwiastun premierowy na premierę – szok! [WIDEO]

Resident Evil 3: Zwiastun premierowy na premierę – szok! [WIDEO]
Nie jest to w końcu w naszej branży standard.

Po niezwykle udanym marcu w kolejny miesiąc wchodziliśmy z bardzo dobrymi – rzecz jasna mowa wyłącznie o grach – humorami. Miny nieco nam zrzędły na wieść o opóźnieniu drugiego The Last of Us, ale tym przejmować będziemy się dopiero później – dzisiaj ma bowiem miejsce największa premiera kwietnia (sorry Final, nie tym razem).

Wśród wielu powodów, dla których szanuję Capcom, znajduje się zasada publikowania zwiastunów premierowych przy okazji faktycznej premiery gry. Jeżeli jesteście ciekawi, jak potoczą się losy miłosnego trójkąta – Jill, Carlos i Nemesis – oglądajcie razem z nami:

Resident Evil 3 dostępne jest już dzisiaj na PC, PS4 i XBO.

Warto przypomnieć, że 17 kwietnia do obsady multiplayerowego trybu „trójki”, Resident Evil Resitance, dołączy Jill Valentine.

4 odpowiedzi do “Resident Evil 3: Zwiastun premierowy na premierę – szok! [WIDEO]”

  1. „po niezwykle udanym marcu w kolejny miesiąc wchodziliśmy z bardzo dobrymi – rzecz jasna mowa wyłącznie o grach – humorze.” Coś chyba nie wyszło zdanie ;).

  2. Gram od wczoraj, mam nabite jakieś 2 godziny. Na razie gra się bardzo przyjemnie, Nemesis w miejscach w których się pojawiał, naprawdę był przerażający. Na razie z minusów trzeba wymienić słaby feeling broni, w ogóle nie czuć jej siły, no i straszny recykling modeli zombie. Tak jak w RE2 było spokojnie kilkanaście, a może i nawet więcej różnych zombiaków, to tutaj mamy dosłownie 5 na krzyż, co szybko zaczyna być nużące. W Resistance zagrałem jeden mecz, jest topornie, ale myślałem, ze będzie gorzej.

  3. @ermo3 A, rozmarzyłem się na myśl o Nemesisie, rozumiesz, jak to jest ;)|Dzięki za uwagę!

  4. Wycięte rzeczy z oryginału, użycie podobnych lokacji z dwójki skróciło ich prace Zadziwiające co oni robili przez tyle lat tworzenia tej gry ? .Gra jest na szybkiego zrobiona. Bezczelnie krótka. Recykling modeli zombie, słabe bronie(tak jak @YogoWafel opisał),błędy AI przeciwników np.psów (czemu one atakują drabinę ?). Gra jest mocno ocenzurowana(oprócz wybuchających głów) ale po Tomb Raider to norma.Mocno liniowa wraca się tylko po to żeby otrzymać ulepszone części broni. Czemu tak mało zagadek ?

Dodaj komentarz