30.03.2011
Często komentowane 72 Komentarze

Resident Evil: Operation Raccoon City – jest pierwszy teaser [WIDEO]

Resident Evil: Operation Raccoon City – jest pierwszy teaser [WIDEO]
Po oficjalnej zapowiedzi przyszedł czas na pierwszy teaser. Capcom opublikował zwiastun Resident Evil: Operation Raccoon City. Film co prawda za wiele nie zdradza, ale jest klimatyczny. Czy gra przypadnie do gustu fanom serii?

Pierwszy teaser Resident Evil: Operation Raccoon City:

Więcej o grze przeczytacie TUTAJTUTAJ.

72 odpowiedzi do “Resident Evil: Operation Raccoon City – jest pierwszy teaser [WIDEO]”

  1. może będzie wreszcie strzelanie w ruchu? Miło by było wreszcie mieć taką możliwość w tej grze 🙂

  2. Yeah! I mam nadzieje że powróci magia tych starych Residentów jeszcze z PSX ;D

  3. @Slavkovic – Ty na pewno grałeś w RE5? Sterowanie zostało zmienione, zagadki też są, więc nie rozumiem o czym mówisz.

  4. Zagadki w RE5?! Bez żartów:D To najbardziej łopatologiczna gra z serii (łącznie z dead aimami i survivalami) choć to nie zmienia faktu, że fajna.

  5. hm.. wygląda na to że będzie duża rozróba w mieście..

  6. Nie zrobią już residenta w stylu 3 częsci z Fantastycznym klimatem , ciarkami na plecach , mnóstwem zagadek i ciekawa fabułą gdyż producenci idą na łatwizne i to maksymalnie przykład nawet Resi5 i Dragon Age 2

  7. @Slavkovic: Co ty masz do tego stania w miejscu i celowania. Przecież to właśnie nadaje RE tej dozy survivalu. Zombiaki nie są za szybkie i rozumne więc jeśli daliby ci takie ułatwienie to byłaby to już przegięta casualizacja, to samo się tyczy moda na myszkę w RE4 na PC, kompletnie nie potrzebna rzecz, która IMO psuje kompletnie zarys tej gry. Ok trzeba się zgodzić, że RE nie jest już horrorem, a zwykłym survivalem, gdzie straszenie występuje może 1 na 10 etapów. Co do plecaka, to chyba normalne…

  8. … że jest tylko tyle miejsca, przecież to ma być survival więc czego oczekujesz, bezdennego worka? Nikt nie chce aby gry były coraz bardziej casualizowane, a RE pozostaje niezmieniony właśnie z tego powodu, a że przestał być horrorem to już inna bajka, ale nadal jest survivalem, a jeśli to ci nie odpowiada to po prostu nie gra dla ciebie.

  9. @Sergi – gdzie w RE5 są zagadki? Chyba Ty nie grałeś w tą część. No chyba, że zagadką jest przesuwanie zwierciadeł z promieniami. Pfff. Jak dla mnie to nie bardzo.|Sterowanie to nadal stanie w miejscu i mierzenie do zombiaków więc zmienione nie zostało. |Tryb Mercenaries raczej wkurza niż bawi. Większość czasu (tak w tym trybie cennego, przecież) traci się na bezsensowne mierzenie. Zapewne ten tryby byłby ciekawszy, lepszy, bardziej dynamiczny i sensowny, gdyby to celowanie się zmieniło. Zdania nie zmienię.

  10. Cieszę się jedynie na zapowiadany Resident Evil Code: Veronica HD, bo nie miałem okazji zagrać w tą część. |Resident Evil: Operation Raccoon City nie zapowiada się jak dla mnie dobrze.

  11. Ku… Widzieliście dopiero teaser a juz gra nie zapowiada sie dobrze :O:O

  12. @Slavkovic: A ty ciągle,swoje. Nie rozumiesz, że właśnie o to w RE chodzi. Przecież jeśli można byłoby strzelać będąc w ruchu to to dopiero byłby bezsens. Gra stała by się banalna, przez co większości fanom(w tym mnie) by się to strasznie nie spodobało. Z braku elementów horroru gra mogłaby się stać klonem np. GoW lub innego tego typu shoterze, a przecież nie o to chodzi. Ta gra jest survivalem i ma taką specyfikę i tego nie zmienisz. To, że w grze prawdopodobnie jest takie same sterowanie jak w 4 czy 5…

  13. … z góry przekreślasz i piszesz, że dla ciebie nie zapowiada się dobrze. A co widziałeś już gameplay? Skąd wiesz, że w CV nie będzie tego samego(przyznaje też tego nie wiem). Co do Mercenaries, po prostu nie umiesz w niego grać i żalisz się teraz na sterowanie, chłopie ja grałem w 4 na klawiaturze w ten tryb i problemów nie miałem a ty tutaj się rozwodzisz jakie to sterowanie jest beznadziejne 😛 . Co trzeba zaznaczyć, że w 5 grało się na myszce , a nie klawiaturze jak się nie miało pada albo wolało 😛 .

  14. @Slavkovic – Stanie w miejscu to mechanika gry, a nie kwestia sterowania, chłopie. Wreszcie strzela się trigerami, można rozglądać bez celowania i kilka innych drobnych zmian. A w zwierciadłach co ci się nie podoba? Zagadka akurat na poziomie RE, tam nigdy większych udziwnień nie było.

  15. Panowie pożyjemy zobaczymy… ja mam nieodparte wrażenie że tak jak RE4 był rewolucją dla serii a RE5 wykorzystał wszystkie nowinki z RE4 i dodał jeszcze więcej akcji tak RE:ORC też idzie w stronę kolejnej rewolucji. Oczywiście to tylko teaser a jak capcom pokazywał już nie raz pierwszy teaser od finalnej wersji różni się jak niebo od ziemi. Nie mniej jednak nie zdziwił bym się gdyby w tej odsłonie zastosowano nowy tryb sterowania strzelanie i samej rozgrywki niż to co do tej pory znamy.

  16. Hmm wiedziałem że gdzieś już coś podobnego widziałem|Prototype (animację niemalże copy/paste )

  17. 0:45 postać biegnie i strzela!

  18. super

  19. zapowiada się bardzo ciekawie

  20. Dobra czegoś tu nie czaje. W jednym z poprzednich newsów było napisane że potwierdzono wersję PC a tu widzę tylko ps3 i x360. O co kaman?

  21. widze że dynamika będzie znacznie większa. klimat mroczniejszy, i zombie bedą stawiać na mase…|kiepsko.. czyli o charakterystycznym oszczędzaniu ammo można zapomnieć w sumie

  22. o oszczędzaniu ammo to można było zapomnieć od 4 części.

Dodaj komentarz