11.05.2012
5 Komentarze

Resistance: Burning Skies – najważniejsze cechy kieszonkowej walki z Chimerami [WIDEO]

Resistance: Burning Skies – najważniejsze cechy kieszonkowej walki z Chimerami [WIDEO]
Sony udostępniło nowy zwiastun szykowanego z myślą o Vicie Resistance: Burning Skies. Trailer prezentuje najważniejsze elementy gry, w tym możliwość sterowania za pomocą analogów lub ekranu dotykowego.

Nowy zwiastun Resistance: Burning Skies:

5 odpowiedzi do “Resistance: Burning Skies – najważniejsze cechy kieszonkowej walki z Chimerami [WIDEO]”

  1. Znowu FPS… zrobili by lepiej jakąś fajną strategię z wykorzystaniem dotykowego ekranu.

  2. @Cioper – Eeee, a wiesz, że Vita nie ma jeszcze żadnego pełnoprawnego FPS(Unit 13 to nie FPS)?

  3. Swoją drogą, gra nie zachęca raczej sobą do kupna. Ponownie sztuczna animacja, absurdy w postaci strażaka z karabinem od początku gry, a nawet mała liczba klatek na sekundę w trailerze. Słabo.

  4. @quarra: Strażak akurat na początku gry zabija pierwszego napotkanego obcego siekierą, po czym zabiera mu broń, co jest logiczne – też bym tak zrobił 😉 Dlaczego wg Ciebie jest to absurdem? Płynność animacji też była słaba na trailerze Unit 13, ale sama gra działała dużo lepiej (choć zdarzały się spadki). Na IGN filmiki z R:BS kręcone kamerą wyglądały zdecydowanie płynniej niż na tym trailerze.Pierwszy pełnoprawny FPS na przenośne urządzenia, w dodatku z serii którą lubię – pre-order złożony. Super.

  5. Polecam stronę konkurencyjnej gazety o grach (PPE). Tytuł tamtejszego newsa mówi sam za siebie. A o niżej wymienionym absurdzie napisałem na podstawie jednego z gameplayów gdy strażacy jadą na akcję, główny bohater coś do nich mówi, chwyta za siekierę z tyłu wozu, odchodzi kawałek od wozu i ma w rękach karabin. Tyle.

Dodaj komentarz