Returnal: Wyniesienie - Prawie 20 minut gameplayu z Wieży Syzyfa
Sony podgrzewa atmosferę przed premierą drugiej dużej aktualizacji do produkcji studia Housemarque.
Returnal niespodziewanie okazał się jednym z najważniejszych tytułów, które ukazały się w zeszłym roku na najnowszej konsoli Sony. Z pewnością wynikło to trochę z faktu, że dostaliśmy w tym czasie niewiele tytułów ekskluzywnych na PS5, ale w żadnym wypadku nie umniejsza to wysokiego poziomu produkcji studia Housemarque. Teraz pozostał nam niespełna tydzień w oczekiwaniu na nową, bezpłatną aktualizację przygód Selene.
Aby ten czas nam nieco umilić, Sony opublikowało właśnie ponad 18 minut rozgrywki z jednej z głównych atrakcji patcha 3.0: Wieży Syzyfa. Z pewnością kojarzycie mit o królu Koryntu, który naraziwszy się na gniew bogów, został skazany na wtaczanie pod górę ciężkiego kamienia - aż po kres wieczności (a tak na marginesie: nie wydaje Wam się, że twórcy gier roguelike wyjątkowo upodobali sobie ostatnimi czasy grecką mitologię?). Teraz gracze będą podobnie skazani na wspinanie się na coraz wyższe poziomy wyzwania, z nadzieją na bicie kolejnych rekordów.
Harry Krueger, reżyser Returnala mówi, że twórcom zależało na zamknięciu najmocniejszych elementów znanej z gry walki w skondensowanej formie, pełnej intensywnej akcji.
Podobnie jak większość trybów endless, które stworzyliśmy w przeszłości, tak i Wieża Syzyfa śledzi twoje postępy w poszczególnych pokojach i fazach. Będzie także licznik punktów, który odmierza sukcesy gracza w każdej rundzie. Aby uzyskać najlepszy wynik, musimy dbać o utrzymanie mnożnika. Mieliśmy poczucie, że w taki sposób dodamy nieco głębi i zachęcimy graczy do ponownego sięgania po Returnal. To znajoma zabawa pokazana w zupełnie nowym świetle.
Jak to będzie wyglądało w praktyce? Zobaczcie sami:
Dla przypomnienia: aktualizacja oprócz przeznaczonej dla jednego gracza Wieży Syzyfa zaoferuje nam także tryb kooperacji. Premiera: już 22 marca.
Czytaj dalej
Czarna owca rodu Belmontów, szatniarz w Lakeview Hotel, włóczęga z Shady Sands, dawny szef ochrony Sarif Industries, wielokrotny zabójca Crawmeraksa, tropiciel ze starego Yharnam, legenda Night City.