Reżyser Ghost of Yotei chce powrócić do Infamous. „Byłoby cudownie zobaczyć nowe wydanie trylogii”
Nate Fox wlał nową nadzieję w fanów serii.
Fani Sucker Punch bez wątpienia wyczekują teraz nadchodzącego (i bardzo dobrze zapowiadającego się) Ghost of Yotei. Jednak na pewno są wśród nich osoby, które bardziej od sequela Ghost of Tsushima chciałyby zobaczyć powrót do starszych marek studia. I choć w 2022 roku developerzy wbili nam nóż w serce, twierdząc, że nie planują powrotu ani do Infamous, ani do Sly Coopera, to sytuacja ta mogła się już nieco zmienić.
Nadzieję na to, że Sucker Punch może jednak sięgnąć po odstawione na półkę projekty, wlał w fanów sam reżyser Ghost of Yotei, Nate Fox. Pod koniec wywiadu z Game Informerem został zapytany o to, czy chciałby jeszcze raz odwiedzić świat Infamous.
Bardzo chciałbym popracować nad Infamous. Byłoby cudownie zobaczyć nowe wydanie trylogii, ale Sucker Punch zajmuje się jedną grą na raz i jesteśmy teraz skupieni na dokończeniu Ghost of Yotei.
Oczywiście samo to, że Fox chciałby wrócić do Infamous, absolutnie nie musi oznaczać, iż studio faktycznie znów zajmie się tą serią. Niemniej reżyser Ghost of Yotei mógłby przecież przekonywać nas, że Infamous jest już przeszłością, a Sucker Punch chciałoby teraz skupić się na nowych projektach. Niczego takiego jednak nie powiedział, co daje nam jakąś nadzieję na to, że seria ostatecznie powróci.
Ale nawet jeśli rzeczywiście developerzy planują wskrzesić Infamous, to raczej nie ma co liczyć na żadne konkretne wieści w tym kontekście przed premierą Ghost of Yotei. Tak jak powiedział Fox, Sucker Punch jest studiem, które bierze na warsztat tylko jeden tytuł w danym momencie i to na nim chce się skupiać. Przypomnijmy więc, że premiera Ghost of Yotei przypada na 2 października. Jeśli chcielibyście zapoznać się z grą bliżej, to zobaczcie najnowszy pokaz produkcji, jeśli nie mieliście jeszcze okazji.
Czytaj dalej
Za dzieciaka miłość do świata gier zaszczepiły we mnie erpegi (głównie pierwsze Baldury, Fallouty i Gothiki). Dziś mogę śmiało powiedzieć, że choć wciąż jest to mój ulubiony gatunek, to potrafię znaleźć coś dla siebie w niemalże każdym typie rozgrywki. Poza tym uwielbiam wciągać w medium gier osoby, które zupełnie go nie znają.