Riot Games miał tworzyć bijatykę, ale ją anulował przez MultiVersus
Pool Party miało być następcą Super Smash Bros. Melee, ale Riot podjął decyzję o skasowaniu projektu.
Twórcy League of Legends mieli pracować nad nieogłoszonym projektem nazwanym roboczo Pool Party. W swoim założeniu gra miała być bijatyką, jednak nieudana beta MultiVersus podobno doprowadziła do anulowania tytułu.
Według raportu Mikhaila Klimentova Riot Games zrezygnował z produkcji jeszcze w maju, a nad Pool Party miało działać 70-80 pracowników. Gra utrzymana była w klimatach Super Smash Bros. Melee osadzonym w uniwersum League of Legends. Na temat skasowania Pool Party wypowiedział się Joe Hixson, starszy dyrektor ds. komunikacji w Riot Games.
Zawsze mamy kilka projektów na różnych etapach produkcji. Żonglujemy nimi kilka razy w roku.
Mimo dobrego nowego startu MultiVersus, którego wcześniejsza porażka skłoniła Riot do podjęcia takiej decyzji, w darmową bijatykę zagrywa się obecnie średnio nieco ponad 5000 graczy na Steamie (według danych ze SteamDB). Zapewne Player First Games liczyło na zdecydowanie więcej, a Warner Bros. Games po ponownej inwestycji i przeniesieniu całego projektu na Unreal Engine 5 patrzy na studio z ukosa.
Czytaj dalej
Rodowity bałuciarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach czyta sporo pulpy. Kontakt: filip.chrzuszcz@cdaction.pl