Rise of the Tomb Raider – Lara umie się też skradać [WIDEO]
Na Gamescomie widzieliśmy, jak panna Croft niczym superżołnierz radzi sobie w burzową noc z całym oddziałem komandosów - dziś Square Enix i Microsoft chcą nas zapewnić, że niekoniecznie problemy typu bazy pełnej wrogów trzeba rozwiązywać siłą. Nowy zwiastun Rise of the Tomb Raider skupia się na prezentacji rzucania szkłem i tańca za cudzymi plecami... znaczy, skradania się.

Fajnie, szkoda tylko, że to nieopłacalne. Chyba, że komuś nie zależy na punktach XP niezbędnych do rozwoju postaci 🙂
Ło matko czego tu nie zaimplementują ;p Oby były helikoptery 🙂 Czekam
@Zdenio Nie widzę sensu rozwijania postaci w grach, z czasem robi się zbyt łatwo zwykle kupuję tylko te najbardziej oczywiste ulepszenia które powinny być od początku.
taa, słyszą strzałę w deszczu, ale czekana wbiego w drzewo/skałę to już nie|i Lara spada na ziemię bezszelestnie jak ninja
Jesteś w stanie usłyszeć uderzającą strzałę w deszczu stojąc 2m od punktu zderzenia. Ale już nie jesteś w stanie usłyszeć jęku 2 razy głośniejszego. No logika jest silna z tą grą.
@xAndrzej43 Butelka rozbiła się metr ode mnie? Lepiej stanę dokładnie tam gdzie się rozbiła, twarzą do skrzynek.
Zauważalne spadki FPS gdy konsola widzi ogień. Ślepi i głusi NPC gdy ich ziomek, z którym piją wódkę co wieczór i rozmawiają o dziewczynach w wiosce ginie. Lepiej niech Crystal nie robi kontynuacji Legacy of Kain jak gra by miała wyglądać podobnie. I tak pewnie kupię jak wyjdzie na PC.
Fajny ten nowy Splinter cell
Ten filmik jeszcze lepiej pokazał, że przeciwnicy mają IQ ameby czyli są dostosowani pod osoby które będą w grać i się tym podniecać i twierdzić, że to super gra jest. W dodatku są mega ślepi zasięg wzroku mają chyba ze 2 metry. Pewnie nawet w stroju choinki bożonarodzeniowej można byłoby koło nich przejść i by się nie kapnęli. Świetne krzaki kopiuj wklej, rozstawione gdzie popadnie. Pseudo Lara nic sobie nie robi z tego, że jest ulewa, porusza się i łapie się wszystkiego jakby było kompletnie sucho.
Polecam spojrzeć na tytuł artykułu. Ku swojemu zaskoczeniu zobaczycie, że nie ma tam nazwy „Thief” tylko „Tomb Raider”. No ale ja rozumiem, jak Lara nie ma trójkątnych cycków to jest zła „bo to już nie to”. (w reboocie przeciwnicy tak ślepi nie byli, więc i tu zgaduję, że to popisówka dla prasy)
@THERON23 czyly gra jest fajna tylko wtedy gdy jest trudna??
To zdjęcie przypomina mi tego Assasina z waszej okładki nadchodzącego pisma hahahaha, ale nie no ciekawe jak to się tam potoczy kolejna część, która i tak mi nie pójdzie… -.-
Rozumiem zniesmaczenie związane z realizmem, ale zastanówmy się, czy chcemy grę? Czy chcemy symulator człowieka i prawdziwego świata?
@ElTabasco no niekoniecznie, ale takie przygłupy skutecznie niszczą wczuwkę w grę 🙁
@THERON23: Od kiedy gry stały się tak realistyczne? Podaj mi jedną grę, która wszystko to, co opisałeś robi idealnie i realistycznie jak w życiu prawdziwym to Ci pogratuluję. Mam wrażenie, że żyję wśród wymierającego gatunku graczy, dla których od każdego jednego małego wyszlifowanego detala ważniejsza jest sama rozgrywka…
@ElTabasco Czyli gra jest fajna tylko jak składa się z banalnego głupiego gameplay’u dla 5 latków pod względem skilla, który jeszcze jest tłumaczony na różne sposoby a ludzie jak upośledzeni dalej nie ogarniają jak zrobić np. głupi unik w TR:A, liniowości, qte i tony pokazówek? Papka growa? Gdzie więcej obejrzysz niż zagrasz. Fast food a la nowe cody? To są wspaniałe gry? @DaXmAn Nie ma być 100% realizmu, ale nie chce też 100% głupoty.
@Skelldon Chyba nie twierdzisz, że rozgrywka w nowych TR’ach jest wspaniała i taka jak być powinna, bo jeżeli tak, to możemy od razu zakończyć dyskusje, bo nie mam ochoty na kłótnie z fanboyem/każualem/noobem czy innym pseudo graczem.