Risen 2: Mroczne Wody – trochę o walce i kopaniu w klejnoty [WIDEO]
![Risen 2: Mroczne Wody – trochę o walce i kopaniu w klejnoty [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/035f2ed4-a1ec-40ea-90a1-6030bfed7638.jpeg)
Prosto z odmętów wód chłodnych i mrocznych, czyli siedziby Piranha Bytes i Deep Silver, wypłynęło dzisiaj piąte z sześciu zapowiedzianych dev diary poświęconych Risen 2: Mroczne Wody. Popatrzeć możecie tym razem na sekrety okładania się rapierami, oraz brudne sztuczki, które stanowią esencję pirackiego stylu walki.
Walka i brudne sztuczki w Risen 2: Mroczne Wody –
Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Risen 2: Mroczne Wody – trochę o walce i kopaniu w klejnoty [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Prosto z odmętów wód chłodnych i mrocznych, czyli siedziby Piranha Bytes i Deep Silver, wypłynęło dzisiaj piąte z sześciu zapowiedzianych dev diary poświęconych Risen 2: Mroczne Wody. Popatrzeć możecie tym razem na sekrety okładania się rapierami, oraz brudne sztuczki, które stanowią esencję pirackiego stylu walki.
No cóż w becie system walki był koszmarny mam nadzieję, że w pełnej wersji będzie lepszy.
Czekam! Grę już zamówiłem. Co do systemu walki myślę, że będzie miodny. Do tej pory w grach PB walczyło się świetnie (no może w Gothic 3 było mniej satysfakcji), jednak w ostatnim Risenie system walki Piraniom wypadł doskonale. Był najlepszym systemem jaki stworzyli. Czego tam nie było. Co poziom zwiększały się nasze możliwości. Teraz dojdzie broń palna i brudne sztuczki, które sprawią, że będzie jeszcze ciekawiej. Już nie mogę się doczekać. We wtorek ukończyłem Risena i jestem w pełni gotowy na drugą część
Animacji to oni się nigdy nie nauczą chyba robić ^^ Mimo wszystko jestem strasznie na tą grę napalony i liczę, że system walki wyjdzie im znacznie lepiej niż ostatnio w pierwszym Risenie. Mój ideał to system walki z Wiedźmina 2, bądź z Gothica 2 (powiecie, że toporny, ale mi najlepiej przypadł do gustu).
@Bartossy – To zagraj w Risena jeśli nie grałeś. Walczy się podobnie niż w G1 czy G2, ale dodano jeszcze więcej rzeczy. Mamy tarczę, kontratak, mocniejsze ciosy. Sprawia to, że walki są wyrównane i jeśli dobrze opanujemy system walki możemy pokonać nawet silniejszego przeciwnika.|Co do animacji to nie wiem czego się ludzie czepiają. Dla mnie jest w porządku. W G1, czy G2 animacje mi również nie przeszkadzają.
Ktoś jeszcze dostrzegł wisior z premierówki pierwszego Gothica na szyi Bjrona? 🙂
@sebogothic|Gram ostatnio w Risena i system walki wydaje mi się jednak nieco toporny, choć nie będę tak jak niektórzy wyolbrzymiał, że jest tragiczny bo nie jest – czuć ducha pierwszych produkcji Piranha Bytes, ale nie do końca im to wyszło. W porównaniu do mało satysfakcjonujących pojedynków z Gothica 3 jest dobrze, aczkolwiek tak jak wspominałem – dużo bardziej odpowiadał mi system z Gothica 2. @Venydar |Pewnie, że dostrzegł. W pewnym czasie szukałem dla tego wisiorka premierówki Gothica(bez powodzenia)
@Venydar – Cały czas go nosi 😀 Już na Making of z Gothica 3 go miał. Chciałbym taki mieć, ale nigdzie nie można dostać 🙁 |@Bartossy – Skoro system walki z Risena wydaje ci się toporny to co dopiero z Gothica 2 🙂 Dla mnie wręcz przeciwnie, jest jeszcze bardziej przystępny i intuicyjny. W pierwszych Gothicach trzeba było brać nogi za pas i sprowadzać sobie pojedynczo silniejszych przeciwników. W Risenie walczymy z nimi cały czas. W Gothicach też nie można było się bronić przed atakami zwierząt.
@Bartossy – Choć oczywiście miał swój urok i trzeba było trochę pogłówkować. System walki w Risen 2 wydaje się być połączeniem tego z Gothica i Risena. W Risenie 2 chyba tarcz nie będzie i blokowało ciosy będzie się podobnie jak w G1, czy G2.
W Gothicach można było się bronić przed atakami zwierząt, unikając ich klawiszami A,D w postawie bojowej. Przynajmniej w G2 NK wlanie w nią gram. Oczywiście nie dało się tego robić mieczem, było by to idiotyczne zatrzymanie bestii w amoku, przez ułożenie miecza w poprzek 😀 BTW Co jest nie tak z animacjami? Co jest w nich złe? Oglądam filmik już 3x i nie mogę wyłapać. Dlaczego ludzie tak na nie narzekają? Skok pewnie będzie dziwny jak zawsze, ale np w takich TES był tragiczny, a w wiedźminie wcale nie było.
Jestem ciekaw jak im wyszło połączenie lore z Risen 1 z tą nową piracką otoczką. Jedynka była fajna, piracki styl jeszcze mnie nie przekonuje ale może się skuszę jak zobacze u kogoś grę w akcji
@Nwm – A właśnie, że nie będzie księżycowych skoków, jak w pierwszym Risenie. Postać skacze nisko nad ziemią i zaraz ląduje. Chociaż w Gothicach skoki nie wyglądały tak źle.
Czy jestem przeczulony, czy też w 4:05 widać postać bezimiennego z serii Gothic? Chyba że to ktoś podobny, bądź atak klonów
Mi też się wydaje jakby to był bezimienny
To jest bezimienny. Był to screenshoot z fanowskiego Quest Packa do G3. Widocznie PB docenia pracę fanów.