20.05.2011
Często komentowane 24 Komentarze

Rockstar i Sony: „Za problemy z L.A. Noire nie jest odpowiedzialny firmware 3.61”

Rockstar i Sony: „Za problemy z L.A. Noire nie jest odpowiedzialny firmware 3.61”
Wczoraj donosiliśmy, że posiadacze starszych konsol PS3 (z dyskiem 60 GB lub 80 GB) grając w L.A. Noire doświadczają problemów, skutkujących zawieszeniem się gry lub wyłączeniem sprzętu. Rockstar początkowo twierdziło, że winnym jest nowy firmware PlayStation 3. Teraz jednak firma wraz z Sony sprostowała te doniesienia.

Na łamach blogu PlayStation przedstawiciele Sony i studia Rockstar wyjaśnili, że problem z działaniem L.A. Noire na starszych konsolach PlayStation 3 nie leży po stronie nowej aktualizacji oprogramowania, oznaczonej numerkiem 3.61 (wprowadzającej m.in. nowe zabezpieczenia po ataku na PSN).

Obie firmy pracują ciężko nad znalezieniem rozwiązania, dodając, że jeśli ktoś ma problemy z grą, proszony jest o kontakt z pomocą techniczną Sony lub Rockstara. Co ciekawe, zaobserwowano ponoć, że z podobnymi problemami borykają się także posiadacze Xboksów 360.

24 odpowiedzi do “Rockstar i Sony: „Za problemy z L.A. Noire nie jest odpowiedzialny firmware 3.61””

  1. Wczoraj donosiliśmy, że posiadacze starszych konsol PS3 (z dyskiem 60 GB lub 80 GB) grając w L.A. Noire doświadczają problemów, skutkujących zawieszeniem się gry lub wyłączeniem sprzętu. Rockstar początkowo twierdziło, że winnym jest nowy firmware PlayStation 3. Teraz jednak firma wraz z Sony sprostowała te doniesienia.

  2. VanHelsingPL 20 maja 2011 o 07:58

    Bo te walone rupiecie jaka grafikę mają… jak coś lepszego to zaraz siada -.- . Tylko grafe w pc’tach opóźniają!

  3. Bo L.A. Noire to gra, która dość mocno męczy konsole. Kto normalny w ogóle pomyślał, że firmware może przegrzewać konsole akurat w tej jednej grze? 😉

  4. VanHelsingPl myslisz ze opóźnianie grafiki nie jest dobre? Według mnie to największy plus konsol.|Ot chocby popatrz na assasyna który ciagle jedzie na tym samym silniku a sama gra jest świetna bo nie martwi sie o grafike lecz o rozówj samej rozgrywki.|Wole to niż ciągle wymieniac sprzet w PC.(no ale pod BF3 trzeba będzie)

  5. VanHelsingPL 20 maja 2011 o 08:31

    I w tym jest problem że każdy stale tylko zmienia części w pc… a nie lepiej odłożyć dłużej i kupić wtedy kompa za 5 tys ale kilka miesięcy dłużej niż co 4 miesiące coś zmieniać ? -.-|Opóźnienie grafiki to jest + ?! Epic FAIL! ty chcesz grać stale na jednej grafice ? :S ja chce żeby grafika jak w Wiedźminie 2 czy Crysis 2 była minimalnym standardem! I wiele osób na pewno mnie poprze bo sama rozgrywka to nie wszystko. I jeszcze jedno… Assasyn jest na jednym silniku graficznym i wiesz czemu ? . . .

  6. VanHelsingPL 20 maja 2011 o 08:33

    Bo cisną kasę z graczy tanim kosztem jak Activision, od coda 1 na tym samym silniku graficznym tylko inne tekstury i częściowe modyfikacje! A EA robi każdego BF’a na innym silniku graficznym.

  7. @VanHelsingPL – Ciągle ta grafika. Książkę poczytaj.

  8. Łatwiej zepchnąć problem na inną firmę, niż przyznać się, że się pewne granice przekroczyło i udawało że nie ma problemu.|@lubro: Tu czytanie książek nie pomoże, do niektórych rzeczy trzeba po prostu trzeba dorosnąć.

  9. @VanHelsingPL – AC jedzie caly czas na jednym silniku graficznym, bo caly czas engine jest niezły i wyglada swietnie nawet na ps3, o pc nie wspominajac. Moze i sama rozgrywka to nie wszystko, ale jednak, to ona sie liczy przede wszystkim. W slaba gre ze swietna grafika nie pograsz raczej, a w swietna gre z „tylko” dobra lub srednia grafika (oczywiscie w ramach zdrowego rozsadku) – jak najbardziej.

  10. Kolejny podręcznikowy przykład pecebetonu

  11. @VanHelsingPL Grafika to nie wszystko, lepiej grać na jednej grafice i żeby wprowadzali w życie nowe ciekawe pomysły fabularne i gameplayowe, niż żeby grafika była coraz lepsza, a wszystko inne było tylko powielane i kopiowane.

  12. @willy – ostatnio wiele osób gra w świetną grę z beznadziejną grafiką. Minecraft.

  13. @2real4game – sie czepiasz ; ) czy ja napisalem, ze nie da sie grac w swietne gry ze slaba grafika? 🙂 przyklad byl dostosowany do rozmowcy ;P

  14. Po robocie sam sprawdzę czy będzie grzać ;], paczka właśnie przyszła.

  15. Nie dość, że partacza optymalizacje na pc (vide GTA IV) to jeszcze do tego beznadziejnie je robią na konsole. Ktoś się w firmie srogo obija

  16. I gdzie zniknęli fanboje M$, co tak się śmiali i krzyczeli ? Pobiegli pewnie sprawdzić, czy im się konsola nie przegrzewa …

  17. Tak naprawde to nie obrywaja , tylko oczywiscie ludzie za przeproszeniem chrzania glupoty , o tym jaka to grafika nie jest swietna w grach EA , i jaka to ona nie jest wazna , dzieci lat 2000 … -.-” , nie wspomne juz o tym calym VanHelsinguPL , ktory swoja glupota fajbojska wszystko przebija , a ja mam kompa i ps3 , i nie narzekam na nic , nic nie musze dokupywac mam kompa 4 cores , i nie marudze , bo ps3 jest swietne pod pewnymi wzgledami jak i PC .

  18. @Gierzyn, ja od wczoraj wręcz rżnę w L.A Noire i nic mi się z konsolą nie dzieje. Mam X360 slim od premiery i jedyny jego mankament to trochę za głośny wiatrak po upadku z 20 cm.

  19. Czarnobyl97 20 maja 2011 o 12:51

    @mbwrobel|Nie do końca.O ile na x’a łatwo robi się gierki to z ps3 jest inna sprawa.Dotąd Rockstar ma problemy z ustawieniem takiej samej grafiki na obu konsolach co xboxowi wychodzi na lepsze.I powiem tylko,że nie jestem zwolennikiem x’a tylko ps3,a to są fakty…

  20. @mbwrobel – Dlatego powstało coś takiego jak DX. Pisze się pod to prawie wszystkie gry i wszystkie karty są z tym zgodne…

  21. Wiem o co chodzi, kiedy wchodzi się w zakładkę PSN (w grze) to wtedy gra się zawiesza i trzeba restartować konsolę.

  22. coś zwalili w LA.noire …

  23. @Sergi DX stowrzył M$. Na ps3 jest OpenGL i tworzenie gier na ps3 rzeczywiście odbiega od tworzenia gier na X’a, czy windowsa.

  24. @IguanaBen – Ale ja mówiłem o kompach, nie o konsolach.

Dodaj komentarz