26.02.2011
Często komentowane 26 Komentarze

Runes of Magic zmierza na Facebooka

Runes of Magic zmierza na Facebooka
Twórcy niezwykle popularnego (także w Polsce) darmowego MMO Runes of Magic postanowili wraz ze swoją sieciówką wypłynąć na nowe wody. Przedstawiciele studia Frogster poinformowali, że wraz z firmą Kalydo pracują nad specjalną wersją gry, którą będzie można uruchomić z poziomu przeglądarki… i Facebooka.

Jak poinformowali twórcy Runes of Magic, dzięki technologii opracowanej przez Kalydo będzie można umożliwić rozgrywkę w to MMO z poziomu przeglądarki. Całość będzie oparta na serwerach działających w tzw. „chmurze”, co oznacza, że sieciówka będzie „przetwarzana” nie na komputerach graczy, a na zewnętrznych maszynach, zaś odpowiednie dane będą przesyłane do nas na zasadzie streamingu.

Umożliwi to zintegrowanie Runes of MagicFacebookiem, co jest głównym celem studia Frogster. Dzięki temu znacznie uproszczony zostanie proces rejestracji – wystarczy bowiem uruchomić grę będąc zalogowanym na swoje facebookowe konto, a od razu rozpoczniemy rozgrywkę. Sama produkcja będzie mogła zostać uruchomiona w oknie lub w trybie pełnoekranowym. Nie trzeba będzie także pobierać jakichkolwiek dodatkowych plików.

Wczesna wersja Runes of Magic w wersji na Facebooka zostanie zaprezentowana wybranym przedstawicielom mediów w trakcie trwającej w dniach 28 luty – 4 marca imprezie Game Developers Conference.

Jak funkcjonuje technologia opracowana przez firmę Kalydo, można sprawdzić uruchamiając na popularnym serwisie społecznościowym grę GodsWar – RPG-a z trójwymiarową oprawą graficzną, którego znajdziecie TUTAJ.

26 odpowiedzi do “Runes of Magic zmierza na Facebooka”

  1. Twórcy niezwykle popularnego (także w Polsce) darmowego MMO Runes of Magic postanowili wraz ze swoją sieciówką wypłynąć na nowe wody. Przedstawiciele studia Frogster poinformowali, że wraz z firmą Kalydo pracują nad specjalną wersją gry, którą będzie można uruchomić z poziomu przeglądarki… i Facebooka.

  2. Arkadiusz007 26 lutego 2011 o 07:29

    hmm… zapowiada się fajnie ale i tak nic nie przebije WOW-a:)

  3. Dla mnie super 🙂

  4. Dla mnie też. Jak tak zrobią to zacznę grać.

  5. W końcu nie muszę spędzać 18 godzin na ściąganiu tych $%^@ danych. Brawa dla frogstera!

  6. Fajnie, jeśli wyjechałeś do kumpla i nie chce ci się ściągać, ale ja i tak nadal będę grał normalnie. Trzeba ściągnąć 8 GB.. :O Normalnie ludzie nie przesadzajcie. Jeśli macie słabego neta to zostawienie kompa na noc to nie jest problem 🙂

  7. Może wrócę 🙂 W sumie już od jakiegoś czasu noszę się z takim zamiarem…

  8. No w końcu! Czy to znaczy że będę mógł grać na moim starym gracie z kartą intelem 96MB i 768 RAMU?

  9. A ja skończyłem i nie wrócę do tego 😛 Albo kupujesz diasy albo grasz 24/h.

  10. A ja może w końcu założę konto na Facebooku…

  11. Pewnie chodzi im o to ,że ściągasz 7 gb klienta i zamiast na full screenie widzisz go na fejsie mugjhahahaha….. No to taki żarcik na rozluźnienie , ale rozwiązanie ,,chmura,, jest dobre dla stałych łączy , a badziewne dla radiowych, z często narzuconym transferem. Reasumując mam 10 gb transferu i jeśli będę chciał grac to będę wyrzucał sobie miesięcznie 7 gb….

  12. Suuuuuper! Teraz fejsbukowi farmerzy będą mogli także koksać w mmo…

  13. Pomysł mega super! Zacznę grać znów, bo nie chciało mi się pobierać 8 gb danych, a potem jeszcze okazywało się że trzeba pobrać 1 gb patcha, GodsWar działa wręcz świetnie, bardzo płynnie (na radeonie x1550 procku athlon 64 x2 i necie 1mbps)

  14. Acha, no i pare rzeczy się zmieni 😐 Nazwa:Runes of Farmville | Klasy:Chłop(Woj, Tank) , Parobek(Heal) ,Pastuch(Wspomaganie, DPS), Żul (Coś ala Bard ,Wspomaganie).|Wymagania:Internet,konto na fejsbuk , ciągnik , pole.

  15. Cudzoziemiec 26 lutego 2011 o 12:56

    http:krokmania.com/tmp/wpid-picard-facepalm.jpg

  16. Gdybym tak miał netbooka to na wykłady gra jak znalazł;p

  17. @Gwidon619 Twoje poczucie humoru stoi na bardzo niskim poziomie, daruj sobie.:P

  18. Nooo ciekay news. Ciekawe jak to bedzie działać. Dzis testowałem demo „Dead Space 2” na Gaikai i dział to calkiem fajnie, nie licząc drobnych opóźnień.

  19. Gra kiepska. Facebooka nawet nie będę już komentował. Słowem kicha będzie, a nie gra.

  20. vergil123496 27 lutego 2011 o 16:14

    Witam mam prośbę do redakcji CDA. proszę o dodanie do przyszłego numeru patche do tej gry ponieważ mam problem z jej aktualizacja i nie tylko ja.Bardzo proszę,plis.

  21. Argh a myślałem że już uwolniłem się od tej produkcji xD Ech gra się miło gdyby tylko nie to że ci co płacą maja niezłe fory 😛 gdyby nie to chętnie bym wrócił do swojego maga 42lvl;P

  22. To pograj sobie w Battlefield Heroes. Dopóki nie wydałem 20 zł na broń moje saldo Kills/Deaths było na poziomie 1/7-8

  23. Ta, i opóźnienia rzędu 60 ms ( bo niestety tak to będzie wyglądało w przypadku niskiej rodzielczości, a na HD to nie na neta co by to uciągną). Musiał bym mieć neta z wysyłaniem 4 Mb/s i pobieraniem 20 Mb/s aby był w miare niski ping i gra grywalna, ale niestety w Polsce to nierealne bo na przekaźnikach tracimy i dodatkowe 15 ms mamy, a jeśli w winkend durzo ludzi siedzi na necie to możemy sobie pomarzyć do dogodnej grze. Wg. mnie 8 ms to max żeby dało się grać, bo inaczej za będzie duża różnica … ^^^

  24. … *będzie za duża różnica między tym co robimy, a tym co jest w grze, a granie z takim lagiem w sterowaniu to udręka.

  25. Panie matiyyy. Primo, co to jest „winkend”? I pisze się „dużo”. Secundo, nie zauważyłbyś nawet laga 100ms a co dopiero 15ms -.-

Dodaj komentarz