Runes of Magic zmierza na Facebooka
Jak poinformowali twórcy Runes of Magic, dzięki technologii opracowanej przez Kalydo będzie można umożliwić rozgrywkę w to MMO z poziomu przeglądarki. Całość będzie oparta na serwerach działających w tzw. „chmurze”, co oznacza, że sieciówka będzie „przetwarzana” nie na komputerach graczy, a na zewnętrznych maszynach, zaś odpowiednie dane będą przesyłane do nas na zasadzie streamingu.
Umożliwi to zintegrowanie Runes of Magic z Facebookiem, co jest głównym celem studia Frogster. Dzięki temu znacznie uproszczony zostanie proces rejestracji – wystarczy bowiem uruchomić grę będąc zalogowanym na swoje facebookowe konto, a od razu rozpoczniemy rozgrywkę. Sama produkcja będzie mogła zostać uruchomiona w oknie lub w trybie pełnoekranowym. Nie trzeba będzie także pobierać jakichkolwiek dodatkowych plików.
Wczesna wersja Runes of Magic w wersji na Facebooka zostanie zaprezentowana wybranym przedstawicielom mediów w trakcie trwającej w dniach 28 luty – 4 marca imprezie Game Developers Conference.
Jak funkcjonuje technologia opracowana przez firmę Kalydo, można sprawdzić uruchamiając na popularnym serwisie społecznościowym grę GodsWar – RPG-a z trójwymiarową oprawą graficzną, którego znajdziecie TUTAJ.
Czytaj dalej
26 odpowiedzi do “Runes of Magic zmierza na Facebooka”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Twórcy niezwykle popularnego (także w Polsce) darmowego MMO Runes of Magic postanowili wraz ze swoją sieciówką wypłynąć na nowe wody. Przedstawiciele studia Frogster poinformowali, że wraz z firmą Kalydo pracują nad specjalną wersją gry, którą będzie można uruchomić z poziomu przeglądarki… i Facebooka.
hmm… zapowiada się fajnie ale i tak nic nie przebije WOW-a:)
Dla mnie super 🙂
Dla mnie też. Jak tak zrobią to zacznę grać.
W końcu nie muszę spędzać 18 godzin na ściąganiu tych $%^@ danych. Brawa dla frogstera!
Fajnie, jeśli wyjechałeś do kumpla i nie chce ci się ściągać, ale ja i tak nadal będę grał normalnie. Trzeba ściągnąć 8 GB.. :O Normalnie ludzie nie przesadzajcie. Jeśli macie słabego neta to zostawienie kompa na noc to nie jest problem 🙂
Może wrócę 🙂 W sumie już od jakiegoś czasu noszę się z takim zamiarem…
No w końcu! Czy to znaczy że będę mógł grać na moim starym gracie z kartą intelem 96MB i 768 RAMU?
A ja skończyłem i nie wrócę do tego 😛 Albo kupujesz diasy albo grasz 24/h.
A ja może w końcu założę konto na Facebooku…
Pewnie chodzi im o to ,że ściągasz 7 gb klienta i zamiast na full screenie widzisz go na fejsie mugjhahahaha….. No to taki żarcik na rozluźnienie , ale rozwiązanie ,,chmura,, jest dobre dla stałych łączy , a badziewne dla radiowych, z często narzuconym transferem. Reasumując mam 10 gb transferu i jeśli będę chciał grac to będę wyrzucał sobie miesięcznie 7 gb….
Suuuuuper! Teraz fejsbukowi farmerzy będą mogli także koksać w mmo…
Pomysł mega super! Zacznę grać znów, bo nie chciało mi się pobierać 8 gb danych, a potem jeszcze okazywało się że trzeba pobrać 1 gb patcha, GodsWar działa wręcz świetnie, bardzo płynnie (na radeonie x1550 procku athlon 64 x2 i necie 1mbps)
Acha, no i pare rzeczy się zmieni 😐 Nazwa:Runes of Farmville | Klasy:Chłop(Woj, Tank) , Parobek(Heal) ,Pastuch(Wspomaganie, DPS), Żul (Coś ala Bard ,Wspomaganie).|Wymagania:Internet,konto na fejsbuk , ciągnik , pole.
http:krokmania.com/tmp/wpid-picard-facepalm.jpg
Gdybym tak miał netbooka to na wykłady gra jak znalazł;p
@Gwidon619 Twoje poczucie humoru stoi na bardzo niskim poziomie, daruj sobie.:P
Nooo ciekay news. Ciekawe jak to bedzie działać. Dzis testowałem demo „Dead Space 2” na Gaikai i dział to calkiem fajnie, nie licząc drobnych opóźnień.
Gra kiepska. Facebooka nawet nie będę już komentował. Słowem kicha będzie, a nie gra.
Witam mam prośbę do redakcji CDA. proszę o dodanie do przyszłego numeru patche do tej gry ponieważ mam problem z jej aktualizacja i nie tylko ja.Bardzo proszę,plis.
Argh a myślałem że już uwolniłem się od tej produkcji xD Ech gra się miło gdyby tylko nie to że ci co płacą maja niezłe fory 😛 gdyby nie to chętnie bym wrócił do swojego maga 42lvl;P
To pograj sobie w Battlefield Heroes. Dopóki nie wydałem 20 zł na broń moje saldo Kills/Deaths było na poziomie 1/7-8
Ta, i opóźnienia rzędu 60 ms ( bo niestety tak to będzie wyglądało w przypadku niskiej rodzielczości, a na HD to nie na neta co by to uciągną). Musiał bym mieć neta z wysyłaniem 4 Mb/s i pobieraniem 20 Mb/s aby był w miare niski ping i gra grywalna, ale niestety w Polsce to nierealne bo na przekaźnikach tracimy i dodatkowe 15 ms mamy, a jeśli w winkend durzo ludzi siedzi na necie to możemy sobie pomarzyć do dogodnej grze. Wg. mnie 8 ms to max żeby dało się grać, bo inaczej za będzie duża różnica … ^^^
… *będzie za duża różnica między tym co robimy, a tym co jest w grze, a granie z takim lagiem w sterowaniu to udręka.
http://www.fileplanet.com/218917/210000/fileinfo/Crysis-2-Multiplayer-Demo LECI FULL PRĘDKOŚCIĄ
Panie matiyyy. Primo, co to jest „winkend”? I pisze się „dużo”. Secundo, nie zauważyłbyś nawet laga 100ms a co dopiero 15ms -.-