S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat (Zew Prypeci) to gra pod DirectX 11! [WIDEO]
Na szczęście nie tylko - będzie ją można uruchomić także pod DX 9 i 10. Co nie zmienia faktu, że Zew Prypeci będzie jednym z pierwszych (obok Colin McRae: DiRT 2) tytułów obsługujących nowy pakiet graficzny Microsoftu.
Informację o wsparciu dla DirectX 11 podał na swoim blogu (jeej, czy już nic w dzisiejszych czasach nie może być ogłoszone NIE na blogu czy Twitterze? A swoją drogą ten warto przeczytać, bo jest całkiem ciekawy, choć techniczny) Ian McNaughton z firmy AMD. Zna się, bowiem jego koncern wspiera twórców gry S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat a Ian jest jednym z głównych oficjalnych bloggerów AMD/ATI.
Jednocześnie McNaughton zdradza, że inną grą, która w momencie premiery pakietu DX11 będzie go wspierała jest BattleForge.
Równocześnie z tymi rewelacjami (choć niezależnie) pojawił się nowy trailer gry S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat. Niekoniecznie DX11:
Senior CD-Action, związany z magazynem od ponad 20 lat, przez długi czas redaktor naczelny online’owego serwisu. Choć przeszedł na ciemną (jasną?) stronę mocy i aktualnie zajmuje się prowadzeniem marki Dying Light jako Dying Light Franchise Director, wciąż jest z nami obecny i czuwa (ci co mają wiedzieć – wiedzą)!