S.T.A.L.K.E.R. trafił do Bethesdy?

Jak twierdzą redaktorzy rosyjskiego serwisu Stalker-GSC.ru, zgodnie z informacjami jakie otrzymali od swojego informatora, Siergiej Grigorowicz, właściciel studia GSC Game World, ostatecznie wycofuje się z branży gier, przekonany, że w swojej obecnej postaci serii S.T.A.L.K.E.R. nie jest dla graczy interesująca. Nie będzie jednak tego ogłaszał, by pozostały przy projekcie S.T.A.L.K.E.R. 2 zespół mógł kontynuować swoje prace, bowiem – jak cytuje serwis – „prawa do S.T.A.L.K.E.R.-a posiada teraz Bethesda„.
Nie ulega wątpliwości, że Bethesda to specjaliści od rozgrywki takiej, jak ta prezentowana w S.T.A.L.K.E.R.-ze, i może rzeczywiście ktoś w tej firmie, czytając doniesienia o problemach projektu S.T.A.L.K.E.R. 2 uznał, że tanim kosztem uda się przejąć markę, która już przecież zaistniała w świadomości graczy. Pytanie tylko, jak te informacje mają się do wczorajszych doniesień o grze Survarium, duchowym spadkobiercy serii S.T.A.L.K.E.R.
Czytaj dalej
-
Już można zapisywać się do playtestów Valor Mortis. Soulslike twórców...
-
Stop Killing Games zyskuje popularność w Parlamencie Europejskim. Za sprawą polskiego...
-
Henry Cavill odszedł z „Wiedźmina”, bo „miał plany związane z innymi rolami”....
-
To już 17 lat GOG.com! W polskim sklepie pojawiły się urodzinowe...
71 odpowiedzi do “S.T.A.L.K.E.R. trafił do Bethesdy?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie jest to niemożliwe, choć brzmi niewiarygodnie. Według jednego z rosyjskich serwisów poświęconych serii S.T.A.L.K.E.R. prawa do niej – w tym także do S.T.A.L.K.E.R.A. 2, powstającego w wielkich bólach i właściwie bez finansowania – trafiły do Bethesdy.
Jeśli Bethesda ma prawa do Stalkera to jest to jeszcze większa tragedia niż samo zatrzymanie prac nad nim…
cóż,jeśli wykupi studia pozostałych „odrzutków” to może im sie uda
Czy ja wiem…Stalker od Bethesdy na bank miałby klimat…problem w tym że niestety mogliby go zrobić za bardzo erpeegowego, na wzór Fallouta
Dlaczego wy nigdy nie podajecie źródła swoich newsów? „Pewien serwis”. Równie dobrze możecie napisać „usłyszałem od pewnej małpy w zoo”…
ale stalker miał elementy RPG ,dosyć dużo nawet. (artefakty,pancerze,dialogi,wybory) Miał wszystko co RPG
@meJKu „Jak twierdzą redaktorzy rosyjskiego serwisu Stalker-GSC.ru” – czy nie jest napisane dość wyraźnie?
Jak się ma Survivarium do Stalkera 2 z innego studia? Odpowiedź jest niezwykle prosta: Tak jak ma się Crysis do Far Cry oraz ARMA do Operation Flashpoint. Jak widać skutki mogą być różne. Albo Stalker się stoczy jak OpF a Survivarium wyjdzie na swoje albo obydwie gry będą trzymały wysoki poziom jak przy FC/Crysis.
Cóż mnie to ucieszyło po sukcesach z serią Fallout napewno S.T.A.L.K.E.R wyszedł by świetnie. Obie gry mają sporo wspólnego. Byleby różniła się od Fallouta co sądzę jest największym niebezpieczeństwem dla tej S.T.A.L.K.E.R-a
z pierwszym S.T.A.L.K.E.R’em były gorsze problemy i wyszedł, więc dwójka też wyjdzie! :^)
@lukasbig08, no to zostało to zmienione. Gdy ja czytałem zamiast tego było napisane „pewnego rosyjskiego serwisu”.
NIEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!! Ide sie powiesic!!!!!!!!!! Juz sie pogodziłem a tu jeszcze kopią leżącego najs tam Siergej!!!!
Czyli jest jeszcze nadzieja.
Czyli najprawdopodobniej będzie jak z Falloutem 3-gra dobra ale nie ma klimatu poprzednich części.
Nie wiem z czego się niektórzy z was cieszą (chyba nie grali w poprzednie części) chcecie TES’a dostaniecie ale chyba nie tego życzą sobie fani.
Stalkrim ?
czyli fallout z dodatkiem pt: Stalker 2…
Boje sie że to bedzie typowa amerykańska produkcja. Czyli jesteśmy [beeep]istym komandosem i w naszych rekach leża losy świata. Boje sie też że akcja nie bedzie w post sowieckim świecie… Lepiej żeby Stalkera 2 zrobił ktoś z byłego ZSRR, wtedy klimat by był na pewno…
@Tomasz23 – Podzielam twoje obawy, pewnie będzie to konsolowa produkcja z ogromnymi menusami, bronią na pół ekranu, bez klimatu i ze średnią gafą.
Nie bójta się, towarzysze. Kapitalistyczne świnie stworzyły doskonałe New Vegas, mają środki na ratowanie komunistycznych dzieł i – LBNL – przecież potrafią robić gry i widzą – muszą widzieć – co w STALKERze było fajne. Inaczej by go nie kupowali. Tak się akurat składa, że Fallout 3 z NV i STALKER są grami pod wieloma względami zbliżonymi, więc jeśli ktokolwiek ma doświadczenie niezbędne do prac nad sequelem, to właśnie Bethesda. Uda się, nie ma co się nie udawać 😉
Stalker R.I.P
The Elder Scrolls VI S.T.A.L.K.E.R – to by mogło być ciekawe 🙂
Hahahah… już widzę te dwulinijkowe dialogi i pięciu Voice Actorów na całą grę.
„Nie ulega wątpliwości, że Bethesda to specjaliści od rozgrywki takiej, jak ta prezentowana w S.T.A.L.K.E.R.-ze” |o.O!? Wyście z byka spadli? Która, pytam się KTÓRA gra Betshitu ma rozgrywkę taką jak S.T.A.L.K.E.R? Tylko mi z FallBlivionem i New Vegas nie wyjeżdżać, bo to tylko Elder Scrolls w innym świecie. Ja rozumiem, gdybyście tak napisali o twórcach Metro: Last Light.
Tja… I teraz w Stalkerze zobaczymy beznadziejne animacje postaci, wszystko podkolorowane, i jeszcze pewnie jakieś jednorożce hasające po zonie… PFFF
@Sveniu, tyś grał w któregoś ze Stalkerów i Fallbliviony, że piszesz coś takiego?|”Tak się akurat składa, że Fallout 3 z NV i STALKER są grami pod wieloma względami zbliżonymi”. |Jedyne co te gry zbliża, to fakt że to gry, kurde, to jak twierdzić że maluch i mustang są pod wieloma względami zbliżone.
Jeżeli to prawda to Bethesda nie będzie w stanie zrobić gry, która dorówna klimatowi gier z GSC, chyba, że zatrudnią głównego producenta i część ludzi z GSC aby pilnowali prac na grą. To wychodzi na to, że upadł jedyny trudny FPS z mocnym, gęstym klimatem. Zostały celowniczki tunelowe (Cod, BF, Moh). Przechodzić po Prypeci w Co-Op dla 4-6osób, wymiana artefaktami, do tego multi. Szkoda, szkoda
@Grim Stalker i Fallout to dwa różne tytułu z różnym klimatem, rozgrywką. Grając w Fallouti Fallout:NV czułem, że gram w jakiś serial z lat 50-60. A Stalker to zupełnie inna liga przechodzenie miasteczka w nocy gdzie jest ciemno jak w d…e, gdzie tylko światło latarki Cie ratowało lub rozbłysk pioruna to był klimat bardziej realistyczny, surowy, do tego mechanika poruszania(czołganie, wychylanie, obsługa broni). Szkoda, że dobre gry się nie sprzedają.
@Wcogram Ależ Ty jesteś ograniczony. Właśnie się dowiedziałem, że poza STALKEREM pozostałe FPSy to celowniczki tunelowe. Far Cry to celowniczek turniejowy (sic!). Boże jak ja kocham te generalizacje. Mało jest inteligencji w tych komentarzach. Spostrzegłem to po tym jak mówiono, o równej walce BF i CoD.
Miejmy nadzieję, że staną na wysokości zadania i nie zrobią z poważnej gry z ciężkim klimatem gry gdzie wszystko jest ah i oh z rozgrywką dla największych każuali.
A jednak to nie prawda.|http:www.gry-online.pl/S013.asp?ID=67711
Oby nie, inaczej skonczy jak Skyrim, konsolowy badziew.
Stalker nie trafił do Bethesdy (gry-online.pl). Tak twierdzi studio GSC Game World. I dobrze, bo nie chce Stalkera z elementami z gry Fallout. To są dwie różne gry i niech tak pozostanie. Mam tylko nadzieje, że prace wkrótce zostaną wznowione. Jak już to Stalkerem 2 mogłoby się zając studio, które pracuje nad Metro: Last Light.
Oby to nie była prawda :/ kolejna podróba Oliviona by była :/
A ja tam do podróbek dobrych gier nic nie mam jeśli gra będzie dobra ale daleko jej do Stalkera cóż trudno ale skoro GSC Game World jest martwe tak samo jak Stalker 2 nie mam nic przeciwko
@Grim – tak, grałem w STALKERa i grałem w Fallouty i gdybym miał wypisać w STALKERZE rubrykę „podobne do”, wpisałbym Fallouta. Tak, dostrzegam różnice. Fallout podoba mi się bardziej ;P Ale, do jasnego, przy uporze i chęciach można by nawet do Fallouta zrobić moda Stalkerowego i nie byłoby to herezją.
Bethesda robi genialne gry vide Skyrim i Fallout, ale nie za bardzo widze stalkera od bethesdy, na pewno gra by miala rozmach, ladna grafike, storyline ale klimat gdzies by uciekl
Śmieszą mnie fanboje stalkera co twierdzą że Bethesda zrobi z tego drugiego fallouta 😀 Po co mają z tego robić drugiego Fallouta? No po co mędrki? Chociaż klimat Stalkera wcale mi nie pasuje więc może odczułbym różnicę… na lepsze ;p
To teraz będzie tylko lepiej |nie żeby poprzednie stalkery były słabe , były dobre z naciskiem na były 🙁
Już widzę te fale żalów że bethesda z kolejnego klasyka robi „obliviona ze spluwami” , tymczasem ja jako każual będę wyjęty ze świata na pare tygodni.|(PS. Teraz Skyrim ze spluwami)
Oh God no… Już widzę, jak robią strzelankę FPP. Na pewno wrzucą tam zupełnie nie potrzebny widok TPP na tym samym silniku co zawsze.
świetnie i teraz za nim gra wyjdzie to chyba 2015 bo bethesda dba tylko o swoje produkty 😛 dlaczego tak sądzę? Ponieważ nie wiadomo kiedy Prey 2 wyjdzie
a jeszcze pewnie dadzą elementy ze skyrima np.Nowy poziom broni ciężkiej 27
@ema wystarczy pobrać parę modów i gra wygląda jak by była robiona od początku do końca na PC. Ale czy nie można było tak od razu? Pewnie tak, ale po co? Skoro ludzie i tak kupią… Co to tematu szkoda, że tak wyszło, ale przecież marka mogła trafić w gorsze ręce. Ja osobiście chłopakom z Bethesdy daję kredyt zaufania.
Możemy się już zastanawiać , czy to w ogóle jest sens dawać grę Bethesie.Oni są od Rpg/Akcja nie od horrorów strzelaninek,czy nawet serie stalkera rozumią?
Amerykanizacja Stalkera to najgorsze, co może się przydarzyć tej marce.
możemy szykować się na kaszankę
Bethesda? Hm. Z dwojga złego, to lepiej żeby gra przynajmniej miała szansę się ukazać. Oby tylko team developerski został ten sam, bo właściwi developerzy Bethesdy ostatnio raczej pokazali jak się uwsteczniają – wystarczy porównać poziom komplikacji Skyrima do Fallouta 3. Nie wspomniawszy już o New Vegas, jedynej tak naprawdę Dobrej przed duże D, gry z „generacji Obliviona”, która zresztą była robiona przez Obsidian, a która swoją drogą przywodziła Stalkera miejscami na myśl.
Jak ktoś chce dokładniejszego info, to zapraszam na stalker.pl, bo widzę, że CDA nie umie przetłumaczyć z rosyjskiego języka – zapewne gdy info o tym pojawi się na zachodnim serwisie to wnet przerzucą to tutaj. 🙂 Podobnie było z animacjami.
Dobrze się stało. Może dzięki temu uda się uniknąć epic faila jakim był proces powstawania jedynki (chociaż może być jak z RAGE albo gorzej). Seria ledwo dychała, poza tym innowacje Bethesdy czy się komuś to podoba czy nie, urozmaicą serię która owszem jest świetna, ale za wolno się rozwija i jest niestety mało popularna na świecie. Mam nadzieję że silnik będzie taki jaki miał być domyślnie.