22.11.2011
11 Komentarze

Scrolls: Gra trafi na kilka platform i będzie posiadać kontrowersyjne zabezpieczenia [WIDEO]

Scrolls: Gra trafi na kilka platform i będzie posiadać kontrowersyjne zabezpieczenia [WIDEO]
Studio Mojang ujawniło nowe informacje o swoim drugim – po Minecrafcie – projekcie, czyli Scrolls. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, gra ukaże się nie tylko na PC, a w wersji komputerowej wymagać będzie stałego połączenia z internetem w trakcie rozgrywki.

Jak ujawnili przedstawiciele Mojang, prace nad Scrolls trwają od marca tego roku. Gra – w przeciwieństwie do Minecrafta – oparta będzie na silniku Unity. To ważna informacja – pozwala on bowiem tworzyć produkcje mutliplatformowe. I właśnie taki cel przyświeca ekipie Notcha – wydanie Scrolls na kilku platformach sprzętowych, choć nie sprecyzowano dokładnie jakich.

Natomiast Jakob Porser, współzałożyciel Mojang, wyjawił, że gra do zabawy z AI w trybie dla pojedynczego gracza wymagać będzie stałego połączenia z siecią. Jest to dość zaskakująca informacja – szczególnie, jeśli przypomnimy sobie, jak Notch krytykował zastosowanie podobnych zabezpieczeń w produkcjach Ubisoftu.

Poniżej z kolei znajdziecie nowy gameplay Scrolls pochodzący z imprezy MineCon:

11 odpowiedzi do “Scrolls: Gra trafi na kilka platform i będzie posiadać kontrowersyjne zabezpieczenia [WIDEO]”

  1. A to wy jeszcze nie wiecie, że Notch jedno zamierza, drugie gada, a trzecie robi?|Teraz wydali tę niby ,,pełną wersję” Minecrafta, podnieśli jego cenę, a gra faktycznie nadal jest w fazie beta, bo wiele rzeczy jest zaczęte i niedokończone.

  2. Spodziewałem się czegoś lepszego…|Widywałem lepsze gierki, które były za darmo lub w które można sobie pograć na stronach internetowych.|Sama koncepcja jednak mi się podoba, gdyż jest nieco podobna do Magic:the gathering, lecz nie wiem czy z karcianki da się zrobić grę wciągającą i zdolną do zarobienia w tych czasach sporej kasy.

  3. Ludzie! Unity na PC działa tylko na przeglądarce. Każda gra na PC na silniki unity wymaga połączenia z internetem. Można powiedzieć że t tak jakby gra przeglądarko wa jak np Auto Club Revlution który też jest na unity.

  4. Daje crackerom 1 dzień na scrackowanie tej gry.

  5. To mi wygląda na ciekawe połączenie Heroes i Magic : the Gatherin. Jak dla mnie BOMBA.

  6. A o Magic Online słyszeliście? Mało że wymaga stałego połączenia z netem to karty kupuje się za kasę i gra trzyma się świetnie od 2002 roku. Faktycznie kontrowersje z ostatniej chwili, może jeszcze napiszcie że to rewolucyjne rozwiązanie wymyślone przez Ubisoft albo Blizzard, a później się dziwić że ludzie się naczytają i mówią że WOW to pierwsze mmorpg. 😛

  7. A ja polecam Etherlords II. Piekielnie dobra i wciągająca karcianka/RPG. Zagrywałem się w to naprawdę spoooro czasu/

  8. @Skiv – tak długo? 🙂

  9. No i to by bylo na tyle jesli chodzi o Notcha twierdzacego, ze piractwo to nie kradziez i ze nie ma czegos takiego jak stracona sprzedaz. No chyba ze sam zlamie swoja gre i wrzuci ja na torrenty…

  10. booooring

  11. @Tesu, a gdzie powiedział, że piractwo jest kradzieżą? Wciąż czekamy na takie słowa z jego ust. Notch nie ma nic przeciwko temu, że 12 mln gra w pirata jeśli 4 mln mają oryginał.|Możliwe, że do gry zostaną zaimplementowane funkcje wymagające połączenia z Internetem (nie mam tu na myśli zabezpieczeń).|Scrolls będzie się rozwijało jak Minecraft, który przecież wymaga połączenia z Internetem (choć tylko przy odpalaniu) – od wersji bardzo wczesnej, do której będą dochodzić kolejne update’y.

Dodaj komentarz