21
11.04.2019, 17:56Lektura na 2 minuty

Sekiro: Shadows Die Twice najszybciej sprzedającą się grą FromSoftware

Kolejny sukces do portfolio Japończyków.


Jakub „rajmund” Gańko

Pora, aby ktoś to wreszcie powiedział otwarcie: jesteśmy masochistami - i jest nas wielu. Po premierze każdego tytułu FromSoftware rozbrzmiewają głosy, że przydałby się jakiś tryb obniżonego poziomu trudności i że kolejny raz już się nie damy wrobić w zjadanie własnego pada, próbując pokonać kolejnego bossa. Ale jak przyjdzie co do czego, i tak lecimy do sklepu jak opętani. Nawet jeśli sam Hidetaka Miyazaki zapowiada, że będzie jeszcze trudniej niż kiedykolwiek wcześniej.

W przypadku Sekiro: Shadows Die Twice też poleciało nas do sklepów więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Wiedzieliśmy, że gra radzi sobie całkiem nieźle, ale takich wyników się nie spodziewaliśmy. Jak pochwaliło się właśnie Activision, wydawca przygód Jędnorękiego Wilka, gra rozeszła się w ponad 2 mln egzemplarzy na przestrzeni mniej niż 10 dni. Mamy nadzieję, że Bobby Kotick nikogo z tego powodu nie zwolni, tymczasem Michelle Fonseca z działu marketingowego firmy gratuluje twórcom i dziękuje graczom.


Sekiro: Shadows Die Twice to niezwykle wyjątkowa pozycja w portfolio gier Activision. Współpraca z FromSoftware nad wprowadzaniem graczy z całego świata w zupełnie nowe uniwersum była dla nas zaszczytem. To dzięki fanom Sekiro okazało się jak na razie jedną z najbardziej niesamowitych premier 2019 roku. Gra poradziła sobie świetnie na wszystkich platformach, włącznie z PC, i jesteśmy podekscytowani wsparciem, jakie wciąż uzyskujemy od graczy oraz recenzentów. Patrzenie, jak gracze radzą sobie z każdym kolejnym wyzwaniem, daje nam mnóstwo satysfakcji.


I w tym miejscu aż się prosi o wzmiankę na temat sadystycznego uśmiechu Hidetaki Miyazakiego, ale sami nie jesteśmy od niego wcale lepsi. Jak pokazują statystyki z Twitcha, także uwielbiamy oglądać trudy innych graczy. W dniu premiery Sekiro było najchętniej oglądanym tytułem w serwisie. W trakcie pierwszego weekendu obejrzeliśmy ponad 631 milionów minut (czyli... ponad 10,5 milionów godzin!) rozgrywek w najnowsze dzieło FromSoftware. W ciągu tygodnia liczba ta urosła do ponad miliarda minut. Nawet już tego nie będę wpisywał do kalkulatora.


Czytaj dalej

Redaktor
Jakub „rajmund” Gańko

Czarna owca rodu Belmontów, szatniarz w Lakeview Hotel, włóczęga z Shady Sands, dawny szef ochrony Sarif Industries, wielokrotny zabójca Crawmeraksa, tropiciel ze starego Yharnam, legenda Night City.

Profil
Wpisów2011

Obserwujących10

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze