rek

Sekiro: Shadows Die Twice najszybciej sprzedającą się grą FromSoftware

Sekiro: Shadows Die Twice najszybciej sprzedającą się grą FromSoftware
Kolejny sukces do portfolio Japończyków.

Pora, aby ktoś to wreszcie powiedział otwarcie: jesteśmy masochistami – i jest nas wielu. Po premierze każdego tytułu FromSoftware rozbrzmiewają głosy, że przydałby się jakiś tryb obniżonego poziomu trudności i że kolejny raz już się nie damy wrobić w zjadanie własnego pada, próbując pokonać kolejnego bossa. Ale jak przyjdzie co do czego, i tak lecimy do sklepu jak opętani. Nawet jeśli sam Hidetaka Miyazaki zapowiada, że będzie jeszcze trudniej niż kiedykolwiek wcześniej.

W przypadku Sekiro: Shadows Die Twice też poleciało nas do sklepów więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Wiedzieliśmy, że gra radzi sobie całkiem nieźle, ale takich wyników się nie spodziewaliśmy. Jak pochwaliło się właśnie Activision, wydawca przygód Jędnorękiego Wilka, gra rozeszła się w ponad 2 mln egzemplarzy na przestrzeni mniej niż 10 dni. Mamy nadzieję, że Bobby Kotick nikogo z tego powodu nie zwolni, tymczasem Michelle Fonseca z działu marketingowego firmy gratuluje twórcom i dziękuje graczom.

Sekiro: Shadows Die Twice to niezwykle wyjątkowa pozycja w portfolio gier Activision. Współpraca z FromSoftware nad wprowadzaniem graczy z całego świata w zupełnie nowe uniwersum była dla nas zaszczytem. To dzięki fanom Sekiro okazało się jak na razie jedną z najbardziej niesamowitych premier 2019 roku. Gra poradziła sobie świetnie na wszystkich platformach, włącznie z PC, i jesteśmy podekscytowani wsparciem, jakie wciąż uzyskujemy od graczy oraz recenzentów. Patrzenie, jak gracze radzą sobie z każdym kolejnym wyzwaniem, daje nam mnóstwo satysfakcji.

I w tym miejscu aż się prosi o wzmiankę na temat sadystycznego uśmiechu Hidetaki Miyazakiego, ale sami nie jesteśmy od niego wcale lepsi. Jak pokazują statystyki z Twitcha, także uwielbiamy oglądać trudy innych graczy. W dniu premiery Sekiro było najchętniej oglądanym tytułem w serwisie. W trakcie pierwszego weekendu obejrzeliśmy ponad 631 milionów minut (czyli… ponad 10,5 milionów godzin!) rozgrywek w najnowsze dzieło FromSoftware. W ciągu tygodnia liczba ta urosła do ponad miliarda minut. Nawet już tego nie będę wpisywał do kalkulatora.

21 odpowiedzi do “Sekiro: Shadows Die Twice najszybciej sprzedającą się grą FromSoftware”

  1. Kolejny sukces do portfolio Japończyków.

  2. Dla mnie ta gra to nieporozumienie Dark Souls to było coś zupełnie innego i lepszego…:)

  3. SomekindofDevil 11 kwietnia 2019 o 16:33

    Dla mnie to najlepsza gra tego studia pod względem walki. Szkoda tylko, że świat jest taki mały, mam wrażenie, że nawet mniejszy od świata pierwszego Dark Souls.

  4. Wiadomo coś czy From soft planuje jakieś DLC do Sekiro?

  5. https:www.tabele-kalorii.pl/photo-1074282/Lody-Algida-Big-Milk-Fruit-Algida.jpg czemu on to trzyma? ROTFL Lokowanie produktu? 😀

  6. Się nie dziwię.

  7. Dobra gra single player dobrze się sprzedaje? Można? Można.

  8. Tymczasem w kwaterze głównej EA:|”surprised pikachu”

  9. A EA niech dalej pcha te mierne gry jako usługa i niszczy dobre marki. Bardo dobrze, sekiro jest rewelacyjne szkoda że już skończyłem łe z taką sprzedażą sequel/prequel jest jak w banku

  10. Masochizm to grać w większosć gier na najwyzszym poziomie trudności, gdzie przeciwnicy dostają idiotyczne buffy,a gracz ma ich pokonać mając to samo (albo i mniej) co na Normalu. Gry FromSoftware są akurat dobrze zrobione – jeśli gineisz to głównie z powodu swojej nieuwagi/głupoty/niecierpliwości. Dlatego własnie żaden tryb „easy” nie jest potrzebny, a dodatkowe wciąganie w to niepełnosprawnych jest ponizej poziomu żenady.

  11. From Software za każdym razem mnie zadziwia. Kiedy tylko pojawia się news o ich nowej grze, zastanawiam się czy przypadkiem tym razem nie dadzą ciała. Bo przecież dobra passa zawsze kiedyś się kończy…a oni i tak jakimś cudem dają radę. Talent to jednak talent, a nie tępe korpo-rzemieślnictwo. Dla mnie w zasadzie jedynym, niezbyt dokuczliwym ale jednak minusem Sekiro jest…brak ekwipunku. Szkoda że nie można zdobywać nowych broni i pancerzy, tak jak w Soulsach. Jestem niestety typem „gracza zbieracza”..

  12. …i uwielbiam w grach zdobywać coraz to nowsze graty, ale cóż…taka już formuła Shadow Die Twice. Oby więcej takich pereł.

  13. Ta gra w porównaniu do Dark Soulsów jest po prostu biedna. Jednak nie zmienia to faktu, że gra się w nią niesamowicie przyjemnie.

  14. edit. A multi w DS momentami mnie irytowało.

  15. +2real4game o ile gracze konsolowi mieli nową trylogię Ninja Gaiden to na pc gier w takich klimatach jak lekarstwo więc raczej nie ma się co dziwić wysokiej sprzedaży Sekiro: Shadows Die Twice.

  16. @2real4game, a moim zdaniem to właśnie Soulsy są biedne przy tej grze. Nie mówię o ekwipunku, świecie itp. Ale o tym, co jest najważniejsze w tych grach, czyli systemie walki. Po Sekiro nie byłbym w stanie wrócić do Soulsów, bo system walki tam by mnie po prostu zanudził na śmierć, po tym co uświadczyłem w Sekiro/ 10/10 czekam na DLC i leci preorder.

  17. @Patroneq|Czyli wg ciebie Soulsy nie są biedne, tylko mają gorszy system walki.

  18. @2real4game Teoretycznie. Ale ten biedny system walki z Soulsów sprawia, że całokształt traktuję jako biedę.

  19. Z wszystkich poprzednich gier Soulsbornowych Sekiro przebija u mnie na pewno Demons’ Souls i DS2, a reszty… chyba nie. Czas pokaże.

  20. Moja klasyfikacja gier From Soft to obecnie Bloodborne i Sekiro na 1 miejscu. Obie gry kocham i nie mogę się zdecydować, którą bardziej, bo się od siebie czasem mocno różnią, więc obie dam na pierwsze miejsce. Potem DS3, DS1 i DS2. Demon Souls nie grałem.|Bloodborne ma najlepszy klimat oraz świat, ale system walki w Sekiro zdecydowanie wyróżnia się in plus na tle ostatnich gier From Soft.

  21. @Patroneq|Ok, rozumiem.

Dodaj komentarz