Seven: The Days Long Gone – Polska produkcja wkrótce doczeka się edycji rozszerzonej [WIDEO]

Seven: The Days Long Gone – Polska produkcja wkrótce doczeka się edycji rozszerzonej [WIDEO]
Będzie darmowa dla dotychczasowych właścicieli.

Seven: The Days Long Gone spotkało się z dość chłodnym przyjęciem, bo skrzyło się od niedoróbek i irytujących błędów. Fool’s Theory postanowiło ponownie powalczyć o nasze zainteresowanie, a środkiem ku temu ma być zapowiedziana na 26 marca edycja rozszerzona. Dotychczasowi właściciele edycji pecetowej będą mogli pobrać ją w formie darmowej łatki. Warto dodać, że tego samego dnia Seven po raz pierwszy trafi także na PS4. Jeśli chodzi o zawartość Enhanced Edition, to oprócz szeregu pomniejszych poprawek, dostaniemy obiecany w sierpniu zeszłego roku bezpłatny dodatek Drowned Past. W jego ramach bohater podejmie się zbadania wraku tajemniczego statku. Opanuje też niedostępne wcześniej umiejętności i zmierzy się z nowymi rodzajami przeciwników.

Fool’s Theory wraz ze studiami Larian i Anshar przygotowało też niedawno miły upominek dla fanów Divinity: Original Sin II.

5 odpowiedzi do “Seven: The Days Long Gone – Polska produkcja wkrótce doczeka się edycji rozszerzonej [WIDEO]”

  1. Będzie darmowa dla dotychczasowych właścicieli.

  2. Ręka do góry kogo to NIE dziwi, że kolejna polska produkcja ponawia próbę zrobienia dobrego pierwszego wrażenia?|[podnosi łapę]

  3. kamil999666 11 marca 2019 o 15:53

    Dokładnie na to czekałem od premiery gry, zakupiłem wypaśne wydanie na muve, ale po lekturze recenzji uruchomiłem jedynie demo. Liczba bugów i brak wersji konsolowych wręcz prosiło się o drugą udoskonaloną premierę edycji rozszerzonej. Nie myliłem się, pod koniec marca będzie w końcu grane i z tego co wiem, usunięcie niedoróbek technicznych, największej wady gry, powinno uczynić z niej mała perełkę. Dobrze być cierpliwym w dzisiejszych czasach.

  4. Najpierw, to poprawili by optymalizacją. W niektórych miejscach, gra potrafi zejść sporo poniżej 60fps (GTX1060 i Ryzen 1600x, to raczej nie jest zbyt słaby sprzęt dla tej gry) i to nawet na najniższych. Gra na moim starszym sprzęcie była wręcz niegrywalna (GTX 750 i3-3240, poniżej 30fps na 800×600 i najniższych, Wiedźmin 3 już był w pełni grywalny na średnich i 1366×768, stałe 30fps). | Najbardziej mnie wkurza to, że etap w demie nawet na starym konfigu wyciągał stałe 60fps na max… Skurczybyki z nich.

  5. @kajtji to dziwne ja na fx8350 i gtx660 miałem cały czas płynną rozgrywkę na wysokich

Dodaj komentarz