Shadow of the Tomb Raider: Dodatek The Serpent’s Heart już w sprzedaży [WIDEO]
Square Enix może i jest rozczarowane sprzedażą ostatniej odsłony Tomb Raidera, z pewnością jednak nie ustanie we wspieraniu jej kolejnymi pakietami DLC. Po The Forge, The Pillar, The Nightmare i Price of Survival przyszła pora na The Serpent’s Heart. „Serce Węża” to zwyczajowo nowa misja oraz grobowiec pełen wyzwań i zagadek. Tym razem Lara Croft będzie musiała zmierzyć się z członkami zamieszkującej górską twierdzę sekty Majów, by ocalić uczestników nieudanego powstania.
Oprócz nowego grobowca dostaniemy możliwość przebrania Lary w nowy strój (Smocze Łuski), uzbrojenia w nowy oręż (Ukąszenie Węża) oraz popisywania się nową umiejętnością (Boski Dar), za sprawą której nasza dzielna pani archeolog będzie w stanie uzyskać więcej złota za pokonanych wrogów. Dodatek jest już dostępny na Steamie w cenie 20,99 zł, a także w PS Store (21 zł) i sklepie Microsoftu (20,39 zł).
Jeśli wciąż nie jesteście przekonani do zakupu, być może skusi Was premierowy trailer:
Czytaj dalej
-
Twórcy Dead Island 2 zrezygnowali z Denuvo. Piraci coraz częściej...
-
Czy nowy dodatek do Kingdom Come: Deliverance 2 dorównuje wielkością rozszerzeniom...
-
W Warhammer 40,000: Boltgun 2 zagramy Siostrą Bitwy. Ujawniono drugą...
-
Czuliście, że wasze strzały w Battlefieldzie 6 nie trafiały wrogów? Twórcy gry...
8 odpowiedzi do “Shadow of the Tomb Raider: Dodatek The Serpent’s Heart już w sprzedaży [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Czy odważycie się zmierzyć z wyznawcami Kukulkana?
Akurat skończyłem znakomita podstawkę(eksploracja grobowców jest bardzo solidnie rozwiązana ) i chętnie pozwiedzam następne miejscówki, nie chce się żegnać z Lara. Mam nadzieje ze niedługo powstanie nowa część.
Kukulkan to taka kukułka z Ku Klux Klanu?
Szczerze to gdybynie takie newsy to zapombiałbym, że taka gra w ogóle wyszła. I pewnie nie tylko ja.
W sumie nie wiem czemu ta gra tak kiepsko się sprzedała. Przecież nie jest to zła gra. Może większość spodziewała się takiej narracji jak w Uncharted, nonstop akcja i przerywniki filmowe wypełnione akcją z minimalną eksploracją.
+Fallschirmjager prosta odpowiedź dawniej Tomb Raider nie był kopią Uncharted, mówiąc szerzej scenarzystka serii Uncharted się wypowiadała, że gry takiego typu nie mają racji bytu, wielka szkoda Tomb Raider 2 Remake nie wypalił na silniku Unreal Engine 4 wszyło demo Chiński Mur i tyle http:tombraider-dox.com/, dawniej esencją Tomb Raider było zagadki, elementy platformowe oraz akcja a nowa filmowa formuła nie ma racji bytu.
@Dantes w sumie racja. Jak sobie przypominam tomb raider 3 (demo ograłem chyba kilkanaście razy) to tam rzeczywiście zagadki były, bez żadnych podpowiedzi, łatwo było o śmierć, skoczyłeś ze zbyt wysoka czy w złym momencie skoczyłeś albo najeżdżałeś na kolce i po tobie. Nie było litości, że tak powiem. A w końcu nie wiem, czy oryginalna Lara nie poniosła śmierci w 4tej części. Pamiętam tylko że piąta część to chyba retrospekcja a 6ta część dostała bardzo kiepskie noty.
@Fallschirmjager Walki ze sterowaniem nie nazwałbym brakiem litości. Tak jak w Crashu 3 śmierć daje motywację, po za tym w trybie trial, gdzie najwięcej się ginęło – szybko zaczynasz od nowa. Tak w TR3 szlag człowieka trafiał jak przez koślawe sterowanie nie można było wylądować gdzie się chciało. W kwestii zagadek się zgadzam – były trudniejsze i ciekawsze.