Shadow of the Tomb Raider: Dodatek The Serpent’s Heart już w sprzedaży [WIDEO]

Shadow of the Tomb Raider: Dodatek The Serpent’s Heart już w sprzedaży [WIDEO]
Czy odważycie się zmierzyć z wyznawcami Kukulkana?

Square Enix może i jest rozczarowane sprzedażą ostatniej odsłony Tomb Raidera, z pewnością jednak nie ustanie we wspieraniu jej kolejnymi pakietami DLC. Po The Forge, The Pillar, The Nightmare i Price of Survival przyszła pora na The Serpent’s Heart. „Serce Węża” to zwyczajowo nowa misja oraz grobowiec pełen wyzwań i zagadek. Tym razem Lara Croft będzie musiała zmierzyć się z członkami zamieszkującej górską twierdzę sekty Majów, by ocalić uczestników nieudanego powstania.

Oprócz nowego grobowca dostaniemy możliwość przebrania Lary w nowy strój (Smocze Łuski), uzbrojenia w nowy oręż (Ukąszenie Węża) oraz popisywania się nową umiejętnością (Boski Dar), za sprawą której nasza dzielna pani archeolog będzie w stanie uzyskać więcej złota za pokonanych wrogów. Dodatek jest już dostępny na Steamie w cenie 20,99 zł, a także w PS Store (21 zł) i sklepie Microsoftu (20,39 zł).

Jeśli wciąż nie jesteście przekonani do zakupu, być może skusi Was premierowy trailer:

8 odpowiedzi do “Shadow of the Tomb Raider: Dodatek The Serpent’s Heart już w sprzedaży [WIDEO]”

  1. Czy odważycie się zmierzyć z wyznawcami Kukulkana?

  2. Neverbroken 5 marca 2019 o 19:24

    Akurat skończyłem znakomita podstawkę(eksploracja grobowców jest bardzo solidnie rozwiązana ) i chętnie pozwiedzam następne miejscówki, nie chce się żegnać z Lara. Mam nadzieje ze niedługo powstanie nowa część.

  3. Kukulkan to taka kukułka z Ku Klux Klanu?

  4. Szczerze to gdybynie takie newsy to zapombiałbym, że taka gra w ogóle wyszła. I pewnie nie tylko ja.

  5. Fallschirmjager 6 marca 2019 o 06:03

    W sumie nie wiem czemu ta gra tak kiepsko się sprzedała. Przecież nie jest to zła gra. Może większość spodziewała się takiej narracji jak w Uncharted, nonstop akcja i przerywniki filmowe wypełnione akcją z minimalną eksploracją.

  6. +Fallschirmjager prosta odpowiedź dawniej Tomb Raider nie był kopią Uncharted, mówiąc szerzej scenarzystka serii Uncharted się wypowiadała, że gry takiego typu nie mają racji bytu, wielka szkoda Tomb Raider 2 Remake nie wypalił na silniku Unreal Engine 4 wszyło demo Chiński Mur i tyle http:tombraider-dox.com/, dawniej esencją Tomb Raider było zagadki, elementy platformowe oraz akcja a nowa filmowa formuła nie ma racji bytu.

  7. Fallschirmjager 6 marca 2019 o 14:32

    @Dantes w sumie racja. Jak sobie przypominam tomb raider 3 (demo ograłem chyba kilkanaście razy) to tam rzeczywiście zagadki były, bez żadnych podpowiedzi, łatwo było o śmierć, skoczyłeś ze zbyt wysoka czy w złym momencie skoczyłeś albo najeżdżałeś na kolce i po tobie. Nie było litości, że tak powiem. A w końcu nie wiem, czy oryginalna Lara nie poniosła śmierci w 4tej części. Pamiętam tylko że piąta część to chyba retrospekcja a 6ta część dostała bardzo kiepskie noty.

  8. @Fallschirmjager Walki ze sterowaniem nie nazwałbym brakiem litości. Tak jak w Crashu 3 śmierć daje motywację, po za tym w trybie trial, gdzie najwięcej się ginęło – szybko zaczynasz od nowa. Tak w TR3 szlag człowieka trafiał jak przez koślawe sterowanie nie można było wylądować gdzie się chciało. W kwestii zagadek się zgadzam – były trudniejsze i ciekawsze.

Dodaj komentarz