rek
05.05.2023
2 Komentarze

Shadowman: Darque Legacy zapowiedziane. Jest się czego bać

Będzie nowy horror akcji dla miłośników gier singleplayer oraz komiksów.

Blowfish Studios łączy siły z Valiant Comics, żeby zafundować graczom Shadowman: Darque Legacy. Jack Boniface będzie musiał stawić czoła siłom zła, co przełoży się na liczne pojedynki z kultystami, nekromantami i innymi plugastwami. Deweloperzy obiecują także emocjonujące starcia z bossami.

Twórcy zapowiadają krwawe i brutalne finishery oraz szeroki asortyment broni. Lokacje mają być zróżnicowane i pełne szczegółów, a gracze odwiedzą zarówno stronę żywych (liveside), jak i stronę umarłych (deadside). Skakanie pomiędzy tymi płaszczyznami może okazać się pomocne w rozwiązywaniu niektórych zagadek.

Nie zabraknie systemu rozwoju postaci z nowymi zdolnościami, które ułatwią rozgrywkę. Gra jest trzecioosobowym horrorem akcji, lecz można powiedzieć, że zawiera jeszcze lekkie elementy RPG. Niestety w tej chwili pokazano jedynie krótki teaser bez jakiegokolwiek gameplayu. Produkcja jest tworzona z myślą o trybie dla pojedynczego gracza, a nie sieciowej zabawie.

https://www.youtube.com/watch?v=FOmky34JgZ8

Warto przypomnieć, że Shadowman to seria komiksów od Valiant Comics. Ponadto 24 lata temu na rynek trafiła gra Shadow Man produkcji Acclaim Studios, a całkiem niedawno fani mogli się cieszyć z odświeżonego i dobrze przyjętego Shadow Man Remastered.

Blowfish Studios stworzyło wcześniej m.in. gry Winter Ember, Blackwind, Siegecraft, Morphite, Projection: First Light. Z informacji na ich stronie wynika, że w tej chwili premiera Shadowman: Darque Legacy została zaplanowana na końcówkę 2024 roku, lecz domyślam się, że może to ulec zmianie. Tytuł powinien trafić na PC, PlayStation 5 i Xboksy Series X/S.

2 odpowiedzi do “Shadowman: Darque Legacy zapowiedziane. Jest się czego bać”

  1. Kilkadziesiąt lat temu? A nie DWADZIEŚCIA parę?

    • Powszechna definicja jest taka, że kilkadziesiąt to zaimek oznaczający w sposób przybliżony liczbę w przedziale od 20 do 99. Natomiast poprawiłem to na „24 lata”, żeby uniknąć złego brzmienia w kontekście tej gry.

Dodaj komentarz