Shadows: Awakening – Gdzie Diablo nie może, tam Pożeracza pośle [WIDEO]
Hack’n’slash Shadows: Awakening – kontynuacja Shadows: Heretic Kingdoms – zadebiutuje w sklepie Valve 31 sierpnia. W napędzanej silnikiem Unity produkcji przejmujemy kontrolę nad demonem przywołanym z Krainy Cieni – Pożeraczem, który potrafi wchłaniać zbłąkane dusze, dzięki czemu otrzymuje dostęp do nowych wcieleń oraz powiązanych z nimi zdolności. Podczas trwającej przynajmniej piętnaście godzin stoczymy niezliczone potyczki, odkryjemy opcjonalne sekrety i dokonamy ważnych wyborów. Te ostatnie otworzą lub zamkną dostęp do różnych odgałęzień fabuły, wpływając ostatecznie na zakończenie gry. W teorii oznacza to, że Awakening powinno bawić nie tylko przy pierwszym podejściu, zwłaszcza że niektóre „marionetki” (czyli postacie, które może opętać demon) wykluczają się nawzajem. Przypomnę, że nowe dzieło studia Games Farm zaoferuje również zremasterowaną zawartość wydanego w 2014 roku Shadows: Heretic Kingdoms, pozwoli więc poznać całą historię Pożeracza.
Gra powinna trafić w późniejszym terminie również na PS4 i XBO. Posiadacze Heretic Kingdoms (na Steamie i GOG-u) otrzymają nową kampanię całkowicie za darmo.

Ten latający robak wydaje taki sam dźwięk przy ataku jak szarańcza z D2 :p Ogólnie wygląda słabo.
Nie jestem specjalnie za systemem, gdzie można zmieniać postacie w locie, niby fajne, ale wydaje mi się, że traci na tym personalizacja czy ukształtowanie postaci pod kątem umiejętności. Fajnie, że do gry dorzucają poprzedniczkę, a posiadacze tej drugiej dostaną kontynuację za darmo, całkiem miły gest.