Shift 2 Unleashed: O wchodzeniu w zakręty [WIDEO]
EA opublikowało nowy zwiastun Shift 2 Unleashed. Chris Rado, jeden z mistrzów wyzwań czasowych, opowiada na nim o tym, jak wchodzić w zakręt, by w czasie wyścigu zyskać (a nie stracić) cenne sekundy .
Wchodzenie w zakręty w Shift 2 Unleashed:
Czytaj dalej
-
Tomb Raider, Splinter Cell i inne klasyki dołączają do GOG Preservation...
-
Game Music Festival powraca. Tym razem z muzyką z Diablo, Hadesa...
-
Liam Hemsworth niechętnie przejął rolę Geralta w 4. sezonie „Wiedźmina”....
-
Gigantyczne zwolnienia w Amazonie. Gigant wycofuje się z tworzenia gier i kończy...
18 odpowiedzi do “Shift 2 Unleashed: O wchodzeniu w zakręty [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

EA opublikowało nowy zwiastun Shift 2 Unleashed. Chris Rado, jeden z mistrzów wyzwań czasowych, opowiada w nim o tym, jak wygląda wchodzenie w zakręty. A jest to niezwykle ważne – właśnie w trakcie wchodzenia w zakręty można zyskać (lub stracić) cenne sekundy w czasie wyścigu.
„This is real racing” – muhehe, uśmiałem się 🙂
zaraz zacznę grę w S2 bo mam własny egzemplarz i sie zobaczy…
1:15 – lubię ścinać ten odcinek 😀
co to za liga/grupa gdzie auta są uzbrojone w takie spojlery?
Tjaa… kosmiczne przednie i tylne spoilery = poprawiony docisk aerodynamiczny na tył albo przód auta + polepszenie aerodynamiki w trakcie jazdy…. „zmałpione” od F1 – nie dziwię się. 😀 😀 No ale mówienie, że driffting to „prawdziwe ściganie się”, to coś mi tu śmierdzi zużytą oponą typu slick… xD xD xD
Albo, że ścinanie zakrętów, to „prawdziwe ściganie się”, to też jest coś nie tak… Poczekam, a jak kupię to zobaczy się… 🙂
Mogę jedynie polecić chociaż przyznam iż sterowanie mogło by być lepsze (nie nie fizyka jazdy)
@BladyPiterhttp:en.wikipedia.org/wiki/Time_attack
Powiem tylko tyle że w żadnym NFS nie widziałem tek dobrego driftingu !!!
Panowie zamiast robić super-wypas-zajefajne zwiastuny wbijające ludziom mniej odpornym na reklamę, że to jest symulator, po prostu ruszyli by pupcie i zrobili symulator albo dali spokój i nie wciskali kitów bo to już naprawdę zaczyna być nie dość, że żenujące, to jeszcze męczące…
Cóż za dramaturgia tych scen :E. A do ” The real [virtual] racing” trochę brakuje ;p.
Niech pompują pieniądze w robienie patcha zamiast w durne filmiki.
Do real racing mu b.daleko ale gra i tak wymiata… Nie wiem tylko jak przemienić kupioną Corolle AE86 lub Mazde RX7 w specyfikacje „drift” a nie „drogowe” przez co muszę jeździć zdobytą RX8 MadBull 666HP 😛
grałem wczoraj wieczorem dość długo… Sterowanie z widoku „z kasku” jest dość…. trudne… Znaczy… ciężko jest się przyzwyczaić. Ustawiłem kamerę z maski i od razu lepiej… Gra aż za bardzo przypomina pierwszą część, przez co u mnie trochę nie najlepiej podchodzi. Jeszcze znowu ten system eXPienia… Co to? RPG? Wiem, było to też w 1 części, tu to trochępoprawili i znowu to narzucanie wszystkim Autologu! Rozumiem jeśli ktoś chce się „pobawić z przyjaciółmi” w pobijanie nawzajem swoich czasów.
Przynajmniej o grafikę i poprawę sterowania zadbali. Te rzeczy są dużo lepsze niż w poprzedniczce.
I ten stracznie ograniczony tuning zewnętrzny. O malowanie się nie czepiam ale kupuje się od razu cały pakiet karoserii, felgi i gotowe. Żeby tuning był jak w legendarnym Undergroundzie 2. Nie mówię o drazu żeby wszystko wyglądało jak tam żeby się „symalanci”… fani symulatorów o! nie czepiali. Chodzi mi tylko o tuning. Tam był tak rozbudowany że hoho!
@richter5 Zapomniałeś dopisać „moim zdaniem” ponieważ dla mnie widok z kasku jest idealny i tylko ułatwia sterowanie. Autolog to fajny dodatek.