Shift 2 Unleashed – Twórcy na zakręcie, kłopoty w studiu Slightly Mad
Głównym kłopotem jest anulowanie nowego projektu niedługo po jego przedsięwzięciu. Jak mówi Bell:
[Shift 2: Unleashed] zbiera pozytywne recenzje i świetnie się zapowiada jako produkt, jednak nie udało nam się podpisać umowy dotyczącej nowego projektu… jeszcze. Tak czy inaczej, powiedziałem zespołowi, że musimy dokonać kilku cięć zanim dostaniemy nowe zadania do wypełnienia.
W Slightly Mad miała miejsce redukcja etatów, do czego w dużej mierze przyczynił się wspomniany anulowany projekt. Okazuje się, że ekipa twórców Shift 2: Unleashed nawet nie zdążyła mu się dobrze przyjrzeć.
Głównym problemem jest to, że zostaliśmy odprawieni kwitkiem przez wydawcę, z którym wcześniej podpisaliśmy umowę, a który anulował projekt zanim zdołaliśmy zacząć [nad nim pracować]. Nie mogę powiedzieć, kto [był wydawcą]. Jednakże, cały czas rozmawiamy z innymi zewnętrznymi wydawcami i optymistycznie patrzymy w przyszłość.
Jeśli Shift 2: Unleashed będzie cieszył się pozytywnym odbiorem graczy, panowie ze Slightly Mad nie będą zapewne musieli martwić się o brak pracy.
Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Shift 2 Unleashed – Twórcy na zakręcie, kłopoty w studiu Slightly Mad”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

nom
@AnarHy: akurat dla mnie jest odwrotnie. No może nie do końca, bo pierwsze 2 undergroundy zapewniały solidną porcję rozgrywki na… 5 godzin (i genialny OST z części 1)? Potem zwyczajnie nudziły. Za to Shift zapewnił mi ich kilkadziesiąt (a przynajmniej kilkanaście). Stąd gdyby nie Crysis 2 przywitałbym grę w dniu premiery (a tak będzie parę dni później). Zresztą zauważ, że w nazwie nie ma już NFS
skonczy – ale na okładce gry jest:) Ja chętnie zagrał bym w jakieś uliczne wyścigi/ew. coś a’la Hot Pursuit, ale z modelem jazdy i kamerą z NFS: Shift.
@temptation: jest, ale nie koło samej nazwy i napisane mniejszą czcionką
Mam nadzieję że w Shift’a 2 będzie można pocisnąć na klawiaturze bo w jedynce się nie dało..
To w końcu studio stojące za GT Legends i GTR2 może chcieli zrobić jakąś porządną symulacje na swoim silniku, a te wiadomo nie mają zbyt wielu odbiorców. Gry typ Hot pursuit lepiej niech sobie darują. Shift 1 bardzo mi się podobał i z niecierpliwością czekam na dwójkę.
@NihilusR – Shift 2 ma być w jeszcze większym stopniu symulatorem, więc nawet nie masz co marzyć, że pograsz na klawie… zresztą ja tak samo.
Shift 1 mi się nawet podobał. Może nie jest on równie dobry jak Forza 3 (Jak dla mnie aktualny lider) ale dawał radę. Shift 2 zapowiada się niezwykle ciekawie razem z DiRTem 3. W końcu coś ruszy … bo TDU 2 to zupełna porażka
a tego to ja nie rozumiiem… jezeli gra prawdopodobnie osiagnie duzy sukces… oj
pożyjemy zobaczymy
@Laschlo, NFS: Hot Pursuit robił Criterion przy współpracy z Dice… Jak nie wiesz o czym piszesz, nie pisz.
@Banan1 Nie zrozumiałeś mnie wiem, że Hot Pursuit zrobił Criterion Wcześniej ktoś napisał, że Slightly Mad mogli by zrobić grę typu Hot Pursuit co uważam za głupie bo sam HP był fajny jako zwykły arcade. Slightly Mad powinni robić bardziej realistyczne torowe ścigałki 🙂 może już bez tytułu Need For Speed
Może ten nowy projekt to miała być strzelanka, albo RPG i nikt nie wierzy, że Slightly Mad mogą zrobić coś innego niż samochodówkę.
Ja tam was nie rozumiem!!!!! Całego Shift’a przeszedłem bez problemu na klawiaturze a wy mówicie, że bez kierownicy nie da się grać. Widocznie umiecie grac tylko w gry typu Hot Pursuit to znaczy wchodzic w zakręt o 180 stopni z prędkością 250 km. na ręcznym. Zastanówcie się co mówicie!!!!!
Ja tam narzekać nie będę. Shift 2, potem DIRT3 (i wreszcie ma być znów dużo klasycznego rajdu 😉 ) F1 2011 dobry rok dla ścigałek. Choć wolał bym zobaczyć coś na wzór pierwszego Underground’a. No a za rok coś się mi obiło o uszy o Grid 2 😀 Oby tylko więcej driftu bło
Niech zrobią grę z otwartym światem (coś pokroju Test Drive Unlimited) i mają już potencjalnego kupca zapewnionego.
@Arturek13 – komentarz mówiązy o kierownicy przy HP raczej nie ma racji bytu 😀 |Raczej Ty się zastanów bo coś Ci nie wyszło