18.02.2011
Często komentowane 42 Komentarze

Shift 2 Unleashed zalicza drobny poślizg, na pocieszenie ma „Pagani na wyłączność” [WIDEO]

Shift 2 Unleashed zalicza drobny poślizg, na pocieszenie ma „Pagani na wyłączność” [WIDEO]
Wygląda na to, że tuż przed metą Shift 2 Unleashed wpadł w lekki poślizg. Electronic Arts poinformowało bowiem, że gra zajedzie na półki sklepowe tydzień później niż pierwotnie planowano.

Jak poinformowali przedstawiciele EA, Shift 2 Unleashed ukaże się na rynku siedem dni później niż zakładano. Gra pojawi się w Europie 31 marca, a nie – jak wcześniej mówiono – 24 marca.

Ujawniono również, że sama produkcja będzie pierwszą, w której znajdzie się nowy, supernowoczesny samochód marki PaganiPagani Huayra. Auto potrafi osiągnąć prędkość ponad 370 kilometrów na godzinę i wyposażone jest w silnik o mocy 700 koni mechanicznych.

42 odpowiedzi do “Shift 2 Unleashed zalicza drobny poślizg, na pocieszenie ma „Pagani na wyłączność” [WIDEO]”

  1. Wygląda na to, że tuż przed metą Shift 2 Unleashed wpadł w lekki poślizg. Electronic Arts poinformowało bowiem, że gra zajedzie na półki sklepowe tydzień później niż pierwotnie planowano.

  2. Piękny dźwięk 😀

  3. Żeby tylko fizyka była lepsza niż w jedynce. Co do samochodu, to chyba wiele nie trzeba tu pisać-wystarczy posłuchać i popatrzeć 😉

  4. Brzydsza Zonda. Not amused. Poza tym taki ”ekskluzywny content” i nie w DLC? No, no EA.

  5. MajnaPelikan 18 lutego 2011 o 17:34

    To bedzie gra!

  6. oo jaa…przecież to bd Shift 1.5 że dodają noc,jakąś nową kamerę? o 10 czy 15 aut więcej?? pffff ja podziękuje…już wolę TDU2

  7. @Ed3k a ty co chcesz??? Odrzutowca???

  8. Wolałbym Fieste Kena Blocka:D Te Pagani jakoś mi się nie podobają…

  9. Z tego co widać na trailerze to chyba jedną z tras będzie Monte Carlo 🙂

  10. Tylko tydzień? 7 dni to nie jest żadne opóźnienie… Jak dla mnie mogliby przytrzymać miesiąc i więcej byleby doskonale dopieścili grę 🙂 A po filmiku widać, że twórcy są dumni ze swego dzieła 😀

  11. No to w takim razie na półce pierwszy stanie Crysis 2;p;p

  12. Jak dla mnie to normalnie wypas 😀

  13. No tak… długie proste. Nic dziwnego, w końcu bez spoilera 😀

  14. nieduży poslizg. uff . kupuję 🙂

  15. NieJestemzPolskiPL 18 lutego 2011 o 19:21

    „Ujawniono również, że sama produkcja będzie pierwszą, w której znajdzie się nowy, supernowoczesny samochód marki Pagani – Pagani Huayra.” <3

  16. SweetHardcore 18 lutego 2011 o 19:21

    Crysis 2 wśród wyścigów! Jeśli model jazdy będzie przyjemny , tras dużo , zmienne warunki pogodowe to będzie to wielka gra! Prędkość tak znakomicie oddana , że aż strach grać w Full HD 60FPS na TV 42”! |Szkoda , że na takie cacko jak Pagani nigdy nie zarobię;( |Pomarzyć można.

  17. Od tylu to to bardziej wyglada jak jakis statek kosmiczny niz samochod 😀

  18. 0:40Och, będzie Nurburgring!!! 😀

  19. Wygląda jak Zonda po liftingu bez spoilera….

  20. Kolejny NFS z modelem jazdy z plastiku…

  21. Haters gonna hate.Co do filmiku to oglądam go już 15 raz i nie mogę przestać.|CUDO!

  22. Zapowiada się ciekawie.

  23. Rewelacja. dynamika jazdy i i dźwięki wypas. nie będę się nudził tak samo jak przy 1 części. przy tdu2 zasypiam:/ i gram na mute bo dźwięki i muzyka jest nie do zniesienia

  24. StaryWyjadacz 18 lutego 2011 o 21:47

    Kocham takie dźwięki, a co do modelu jazdy to nie wiem co za dzieci mają jakieś ale … Widocznie w 1 część grali na klawiaturze ,bo na kierownicy i padzie z analogami gra się świetnie ! Zobaczymy jaki model jazdy będzie w następnej części.

  25. próbowałem grać w 1 część na klawiaturze. żadna frajda. zamontowałem kierownice i przepadłem. przy drugiej części pewnie przestane istnieć jeśli będzie tak dobra jak się zapowiada

  26. @Agares86 – Bo klawiatury czy pady to nie kontrolery do gry w wyścigówki i przejście na kierownicę jest podstawą ^.^ |Akurat model jazdy w pierwszym Shifcie stanowił dobrą równowagę pomiędzy zręcznościówką i jako taką symulacją. Nie był znakomity, ale miał swoje zalety i był całkiem przyjemny. Po drugiej części pod tym względem nie ma się co spodziewać fajerwerków. Dobra decyzja EA o usunięciu tekstu o ”Najbardziej realistycznej grze wyścigowej w historii” z trailera. To mocno psuło wiarygodność gry. 😉

  27. Ale ta fura ma speeda!

  28. Jak to mówił w Call Of Duty 4 Captain Price : „Nieźle Soap, ale widziałem lepszych” . Bugatti Veyron 4ever

  29. @SummonerXP, ale tak naprawdę za co w Veyronie płacisz te 5 milionów? Lepszy już jest SSC Ulitmate Aero TT, który jest szybszy od Bugatti.

  30. Veyron jest brzydki, toporny, nudny. Dużo lepsza jest np. Zonda, albo Spyker Zagato. To są ciekawe samochody 🙂

  31. Osobiście wole zalać cinquecento metanolem i się w nim poczuć jak w Pagani niż wydać na grę:) . @chuck29 masz racje. Richard Hammond dobrze to skomentował „Zonda jest jak pantomima a bugatti kojarzy mi się z lekcją fizyki”. Zonda też wypadła szybciej na torze testowym w Top Gear. Z super samochodów to tylko Koenigsegg ccxr, a z takich przyziemnych to Mitsubischi evo 7.

  32. Nie zapominajmy jednak, że na torze Top Gear najszybszy był Gumpert Apollo 😀

  33. Ja się zakochałem w Pagani Huayra po przeczytaniu tekstu na jego temat w magazynie Evo. Ma kilka patentów, które kładą na łopatki. Zamiast spoilerów ma 4 sterowane komputerowo, podnoszone panele, (między tylnymi i przednimi światłami) które mogą być podnoszone asymetrycznie i poprawiać przyczepność w zakręcie, tylne zaś mogą służyć jako hamulec aerodynamiczny. Ceramiczne hamulce są ogrzewane powietrzem z silnika, by utrzymywać ich temp na poziomie ~50 C

  34. @Ruhisu -Bullshit. 1. Ariel Atom V8 2.Bugatti Veyron SS 3. Gumpert Apollo. Wszystkie te auta w ostatnim odcinku zdeklasowała Zonda R (obecna w Shifcie 1), jednak nie jest dopuszczona do ruchu więc na liście się nie znalazła

  35. @dziurka08, nie zapominaj o nowym GTR 35. Z nowym zaktualizowanym komputerem pokładowym potrafi zebrać się szybciej o ponad 0.3 sekundy, a w dalszym cyklu jest jeszcze lepiej. |A co do Bugatti V / V Super Sport. Drogie, a stosunek pojemności do mocy ma okropnie mały. Typowy europejski przerost formy nad treścią. |Dletego wolę japońcyki, kitajce potrafią wycisnąć kilka- naście koni z jednego centymetra sześciennego

  36. W shifcie fizyka jazdy nie istniała a skręt kierownicy nawet nie przekladal sie odpowiednio na reakcję auta, więc o czym mówimy? shift=pad nie ma sensu męczyć się w to na kierownicy bo można sobie narobić złych nawyków.

  37. zaraz, zaraz, zaraz… O czym ty do jasnej… mówisz? Jakich złych nawyków? Jak w Shifcie nie istniała Fizyka?? O czym ty za przeproszeniem pie*****

  38. .@Mrowczak, nie GTR 35 tylko GT-R R35 FL.

  39. Poćwicz na rFactorze i LFSie i porównaj do tego . Jedyna zaleta to grafika

  40. tak, tylko kto mówi że Shift był symulacją dla hardkorów… Już tyle było mówione żeby tego nie porównywać. Tak, grałem w LFS, i nie przypadł mi do gustu. Wiesz, jak chcę symulację, to tankuję beemkę, i lecę choćby na pusty parking, nieporównywalnie lepsze doznania (pod warunkiem ze wiesz co robisz…) |Przy takich grach chcę się odprężyć, mieć wirtualne Murcielago w rękach, mając to podane z przyjemną, ale trochę wymagającą fizyką (ulubione tory? Laguna Seca, Spa) (nie lubię racerów w stylu NfS HP)|Pozdro

  41. @Anduvir, GTR to popularny skrót. |Przecież nikt nie wołałby, o zobacz jedzie Skyline GT-R R34 V-SpeC II NUR|Duuuh|Zresztą FL to FLorida. Czyli egzemplarz pokazowy modyfikowany na targi motoryzacyjne 2009

  42. Czekam z niecierpliwością. Też gram na kierownicy i wrażenia są o nibo lepsze porównując klawiature. A ten co pisze ze TDU2 lepsze niech sie puknie w glowe. Załuje ze kupiłem. strasznie sie pogorszyla, dzwiek do [beeep], tak samo grafa, ogolne wykonanie…

Dodaj komentarz