Silent Hill: Downpour – zmienimy osobno poziom trudności zagadek i walk

W rozmowie z Joystiqiem Tomm Hulett, producent Silent Hill: Donwpour, zdradził, że w grze pojawi się możliwość ustalenia poziomu trudności osobno dla zagadek i walk. A to dlatego, że często jest tak, iż fani fragmentów logicznych nie przepadają za starciami z przeciwnikami.
Ponadto zwiększony poziom trudności zagadek może sprawić, że gracz natknie się na kilka dodatkowych wskazówek, które doprowadzą go do ukrytych sekretów i zadań pobocznych. Wykonując te ostatnie – np. misje, w której główny bohater Murphy musi zanieść zgubione przedmioty do odpowiedniego pomieszczenia w budynku – otrzymamy nagrody w postaci nowych apteczek, czy broni.
Hulett poruszył także kwestię Otherworld – innego wymiaru, który odwiedzimy w Silent Hill: Downpour. Według niego, „zaświaty” nie będą oparte na znanych z „normalnego” świata lokacjach. Przechodząc na drugą stronę, natkniemy się na zupełnie inne miejscówki. Jak mówi:
Gracze zrozumieją, że nie wiedzą co się dzieje, będą chcieli jakoś zareagować i uciec z tego miejsca. A to taki rodzaj horroru i strachu, który był w poprzednich grach z serii, ale rozszerzony i nieco zmieniony. Nawet jeśli grałeś w poprzednie odsłony cyklu, zaświaty będą wyglądały inaczej, przerażająco i niezwykle, odkryjesz też rzeczy, których nie spodziewałeś się znaleźć.
Hulett dodał też, że opady deszczu wpłyną na rozgrywkę. W czasie ulewy nasz bohater może dostrzegać przeciwników w miejscach, w których ich tak naprawdę nie będzie.
Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “Silent Hill: Downpour – zmienimy osobno poziom trudności zagadek i walk”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wielu graczy w serii Silent Hill ceni sobie zagadki logiczne, nie lubiąc fragmentów, gdzie trzeba toczyć walkę (lub na odwrót). Specjalnie dla nich w nadchodzącym Silent Hill: Downpour pojawi się możliwość osobnego ustawienia poziomu trudności dla zagadek i starć z przeciwnikami.
Pomysł całkiem ciekawy. 🙂
„Ponadto zwiększony poziom trudności zagadek może sprawić, że gracz natknie się na kilka dodatkowych wskazówek(…)” Nie powinno być odwrotnie? |Ale pomysł zaiste niezły, choć chyba nie nowy.
No nie nowy. Było to już w SH 2 🙂
Zamieniam się w analityka: gra okaże się kupą…
Aż taka posucha że CDA pisze o takich bzdetach? Aj waj…
ciekawy pomysł ze schizą w czasie deszczu, i innymi lokacjami w „zaświatach”.
czy…czy to możliwe? oni naprawdę robią prawdziwego Silent Hilla zamiast głupiej chodzonej bijatyki jak 4 czy 5?!
Mały krok w stronę starych SH, może jednak coś będzie z tej odsłony.|@lukast_pl – CDA pisze o wszystkim, byle tylko pisać i tak jest zawsze 😉
Kolejne części się coraz gorzej sprzedają, wydawca ma zawsze jedno wytłumaczenie za trudne to twórcy robią coraz łatwiej i łatwiej coraz krócej, a postępów w sprzedaży nie ma
fajnie, w najlepszej dwójce było to bardzo fajną opcją, mam nadzieję, że będzie można zminimalizować yżeranie się z walkami i podkręcić zagadki i będzie to widoczne.
@lukast_pl Dobrze, że zawsze jest jakiś news, nawet i taki. Zawsze to rozrusza ludzi, na przykład komentujących pod tym artykułem 🙂
Mam taką maciupką nadzieję, że wreszcie tchną życie w tą serie zamiast wbijać kolejne gwoździe do trumny. Ale z drugiej strony tylko drażni mnie to, że jadą sobie na znanej marce ale robią coś totalnie innego zamiast powrócić do korzeni! Ta gra mogłaby się nazywać zupełnie inaczej, bo związku z poprzednimi częściami na bank mieć nie będzie. Gdyby okazała się dobra to zapoczątkowałoby jakąś nową serie. Bo ja wiem, pomysł na rozgrywkę jest, owszem byłoby”Podobne do: SH”a gra by się po prostu nazywa „Downpour”
Co do zmiany osobno poziomu trudności zagadek i walk to fajnie, ale mam tylko nadzieję, że Hard jeżeli chodzi o walkę nie będzie tak jak np. w dwójce, że przeciwnicy nagle strasznie szybko zapierdzielali co wyglądało komicznie, głupio i irytowało podczas rozgrywki.