Silent Hunter 5: Battle of Atlantic – Muzyka taka, jak w Dead Space. Zrobił ją ten sam facet.

Soundtrack Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic, który „podkreśla dramatyczną historię niemieckiego kapitana łodzi podwodnej w czasie II wojny światowej„, i w którym słychać „wagnerowskie nuty„, powstał w głowie Jasona Gravesa, wielokrotnie nagradzanego kompozytora muzyki filmowej i growej.
Nie będziemy cytować kolejnej „wypowiedzi numer 5” („że to wielki zaszczyt„, „że muzyka wzbogaca rozgrywkę„), jakie zwykle pojawiają się przy okazji tego typu informacji, natomiast wymienimy kilka z dotychczasowych osiągnięć Gravesa. Facet ten skomponował muzykę do ponad 150 reklamówek, 90 programów telewizyjnych, kilkunastu filmów i wielu gier, w tym m.in. do Dead Space, Command & Conquer 4: Tiberian Twilight, Heroes of Might & Magic V czy Prince of Persia: Dwa Trony.
Co to oznacza? Zapewne to, że ma wielki dom gdzieś w Los Angeles.
A poza tym, że ścieżka dźwiękowa Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic będzie naprawdę zawodowa.
Czytaj dalej
19 odpowiedzi do “Silent Hunter 5: Battle of Atlantic – Muzyka taka, jak w Dead Space. Zrobił ją ten sam facet.”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ubisoft z dumą (nic dziwnego) poinformowało, że ścieżkę dźwiękową do gry Silent Hunter 5: Battle of Atlantic napisał Jason Graves. Przeczytaj, skąd powinieneś go znać…
piękne przed ostatnie zdanie:]
Ja marzę o dobrej orkiestrze symfonicznej. Nie ma to jak podniosła muzyka 🙂 . Drogi Hucie, mam jedno zastrzeżenie-„kapitana łodzi podwodnej”. Otóż w grze Silent Hunter wcielamy się w kapitana okrętu podwodnego. Zobrazowałem to nawet na rysunku : http:img21.imageshack.us/img21/7439/beztytuuhtw.png 🙂 ))))
I dobrze napchane mieszki.
Eee, słownik nie do końca potwierdza to, co piszesz. Oczywiście przyjmuję tę argumentację, tym bardziej, że masz obrazek (a jak wiadomo „pics or it didn’t happen”), ale zostawimy tę „łódź”. Niech jej będzie.
Eee, kto teraz zagląda do słownika… 🙂 .|Trochę siedzę w temacie i pamiętam, jak mnie na początku przygody z Silent Hunterem (to była chyba „dwójka”) ganili, gdy mówiłem „łódź podwodna”, więc do tej pory został mi taki nawyk poprawiania innych. To tak jak z trash metalem i helikopterem (tHrash i śmigłowiec) 🙂 . |Oczywiście niech „łódź” zostanie, bo nikt oprócz takiego upierdliwca jak ja się do tego nie przyczepi 🙂 .
Szkoda, że soundtrack’a nie zamieszczono. 🙁
JUz sie nie moge doczekac tej gry! Mam tylko nadzieje, ze tworcy niczego nie rozwalily bo chcieli podobno bardzo uproscic interface in rozgrywke by byla latwiejsza dla rozpoczynajacych. Zeby dalo sie ja ogarnac bez manuala. Ale moze to takie samo gadanie jak z czworka, gdzie caly czas gadali o bardzo szybkich i efektownych bitwach tylko po to by naciagnac niezbyt zorientowanych (i latwowiernych) kazuali. Oby…
@Professor00179|Liczę na nieskażonego każualizacją (udało mi się…) Silent Huntera. W innym przypadku grę kupię, ale w reedycji. Mogliby dać 2 tryby-jeden dla nowicjuszy, drugi dla wilków morskich.|”Zeby dalo sie ja ogarnac bez manuala.”|IMO nie zmienią dużo w stosunku do poprzednich części, więc znając je, siłą rzeczy powinieneś sobie poradzić z „piątką”. A manual nie jest potrzebny. Ja się uczyłem przez Ventrillo 😉 .
Ja mam nadzieje ze to nie wyjdzie strzelanina. Tylko w trybie hard dopracowany symulator. w najgorszym przypadku bede z dziala topil pancerniki i stracal do wody po 100 samolotow podczas misji… ble.|Nawet GWX do 3 nie podciagnal realizmu. Po staranowaniu przez niszczyciel okret sie zawsze niezle trzymal:) zamiast isc na dno. Pewnie tylko na pokladzie narzekali ze ktos ich obudzil:)
Jeszcze nie wiem jak bedzie wygladal TDC bo na filmikach to chyba jakis zart 🙂
„Po staranowaniu przez niszczyciel okret sie zawsze niezle trzymal:)”|Dobrze wyklepana blacha, to klucz do sukcesu! 😀
Sound Track bedzie ogolnie dostepny tylko w wersjikolekcjonerskiej. Mozna kupic (w UK) na Amazon.co.uk za £30
Proszę o podanie źródła, że ten człowiek skomponował muzykę do Heroes Of Might And Magic V. A mi się zawsze wydawało, że był to duet Rob King i Paul Romero. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd…
oj ORG 🙂 wiesz o czym napisalem. Mam tylko taka nadzieje ze 5 czesc naprawde bedzie klimatyczna. Nie mysle o podziwianiu zachodow slonca z mostku:) Symulator to symulator a nie strzelanina z widokiem FPP
A tak scislej to po taranowaniu zanurzonego okretu niszczyciel tez uszkodzil sobie poszycie o usztywnienia u boota. Niemniej jedan same blachy uboota byly na tyle cienkie ze nie stanowily jakiegos problemu dla stempki niszczyciela. W/g historii tylko jeden przypadek byl ze po taranowaniu uboot jeszcze wynurzyl sie. Reszta poszla na dno po takich kolizjiach.
5 czesc i tak kupie:) juz z sentymenu do serii. Najwyzej poczekam az moderzy zajma sie realizmem:)
nie macie neta? nie pogracie
pogracie, pogracie. tylko sie troche powk…..cie