Silhouetris: Tetris, Kinect i gracz jako klocek [WIDEO]
![Silhouetris: Tetris, Kinect i gracz jako klocek [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/715eedbb-2b6a-419a-88b3-8caeae1baf3b.jpeg)
Wyobraźcie sobie Tetris, w którym za pomocą ruchów swojego ciała jesteście w stanie wpływać na kształt spadających klocków i dopasowywać je do własnego widzimisię. Wyobraźcie sobie, że spada właśnie ten cholerny "dwa z lewej dwa z prawej", a wy wyciągając ręce zmieniacie go w kochany kwadrat. Ciekawe? Oto Silhouetris.
Grę stworzyli Maximilian Wendt i Markus Wellmann, ale raczej nie powinniśmy się jej spodziewać w oficjalnym obiegu. Niemniej jednak i tak wygląda mi na pierwszą prawdziwie hardkorową produkcję na Kinecta.
(za ewentualne przedziwne skojarzenia wywołane wyrazem „klocek” autor newsa nie odpowiada)
Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “Silhouetris: Tetris, Kinect i gracz jako klocek [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wyobraźcie sobie Tetris, w którym za pomocą ruchów swojego ciała jesteście w stanie wpływać na kształt spadających klocków i dopasowywać je do własnego widzimisię. Wyobraźcie sobie, że spada właśnie ten cholerny „dwa z lewej dwa z prawej”, a wy wyciągając ręce zmieniacie go w kwadrat. Ciekawe? Oto Silhouetris.
chetnie bym pogral ;D
Nie ma lipy hardkorowo
Fajny pomysł i sprawne wykonanie – coś, czego brakuje innym grom na Kinecta.|Ale mimo to obawiam się, że dość szybko by mi się znudziło. Choć z drugiej strony Tetris nie nudzi się nigdy, prawda?
Całkiem nieźle. Mógłby być coop- jedna osoba przesuwa klocki, druga formuje.
Chyba jedyna gra dla której byłbym skłonny kupić kinecta 😛 Świetny pomysł.
Za kilka dni zadzwoni do nich grubas z Reymond, i powie „Zróbcie sensowną oprawę, i macie kontrakt” 😛
redmond* 🙂
Bezsens. Przecież i tak wszyscy robiliby same kwadraty 😉
@eMeM myślę, że zrobiliby ograniczenia
„Solówa” na gitarce na początku mi się podoba 😀