06.07.2011
11 Komentarze

Silhouetris: Tetris, Kinect i gracz jako klocek [WIDEO]

Silhouetris: Tetris, Kinect i gracz jako klocek [WIDEO]
Wyobraźcie sobie Tetris, w którym za pomocą ruchów swojego ciała jesteście w stanie wpływać na kształt spadających klocków i dopasowywać je do własnego widzimisię. Wyobraźcie sobie, że spada właśnie ten cholerny "dwa z lewej dwa z prawej", a wy wyciągając ręce zmieniacie go w kochany kwadrat. Ciekawe? Oto Silhouetris.

Grę stworzyli Maximilian WendtMarkus Wellmann, ale raczej nie powinniśmy się jej spodziewać w oficjalnym obiegu. Niemniej jednak i tak wygląda mi na pierwszą prawdziwie hardkorową produkcję na Kinecta.

(za ewentualne przedziwne skojarzenia wywołane wyrazem „klocek” autor newsa nie odpowiada)

11 odpowiedzi do “Silhouetris: Tetris, Kinect i gracz jako klocek [WIDEO]”

  1. Wyobraźcie sobie Tetris, w którym za pomocą ruchów swojego ciała jesteście w stanie wpływać na kształt spadających klocków i dopasowywać je do własnego widzimisię. Wyobraźcie sobie, że spada właśnie ten cholerny „dwa z lewej dwa z prawej”, a wy wyciągając ręce zmieniacie go w kwadrat. Ciekawe? Oto Silhouetris.

  2. chetnie bym pogral ;D

  3. Siemiatyczanin2405 6 lipca 2011 o 16:26

    Nie ma lipy hardkorowo

  4. Fajny pomysł i sprawne wykonanie – coś, czego brakuje innym grom na Kinecta.|Ale mimo to obawiam się, że dość szybko by mi się znudziło. Choć z drugiej strony Tetris nie nudzi się nigdy, prawda?

  5. Całkiem nieźle. Mógłby być coop- jedna osoba przesuwa klocki, druga formuje.

  6. Chyba jedyna gra dla której byłbym skłonny kupić kinecta 😛 Świetny pomysł.

  7. Graczdari91 6 lipca 2011 o 19:38

    Za kilka dni zadzwoni do nich grubas z Reymond, i powie „Zróbcie sensowną oprawę, i macie kontrakt” 😛

  8. Graczdari91 6 lipca 2011 o 19:38

    redmond* 🙂

  9. Bezsens. Przecież i tak wszyscy robiliby same kwadraty 😉

  10. @eMeM myślę, że zrobiliby ograniczenia

  11. „Solówa” na gitarce na początku mi się podoba 😀

Dodaj komentarz