17
12.05.2021, 10:13Lektura na 1 minutę

Skull & Bones opóźnione. Znowu.

Ale spokojnie, Ubisoft jest przekonany, że tworzy coś naprawdę wyjątkowego, więc nie mamy co się martwić.


Witold Tłuchowski

Mało kto chyba jeszcze wierzy, że prace nad Skull & Bones przebiegają zgodnie z planem. O grze pierwszy raz usłyszeliśmy w 2017 i już wtedy wyglądała całkiem nieźle. Port opuścić mieliśmy już kilkanaście miesięcy później, ale produkcja dość szybko wpłynęła na niespokojne wody. Wydawca syrenim śpiewem mamił co prawda domorosłych marynarzy, za każdym razem obiecując premierę „w kolejnym roku finansowym, do stu beczek rozlanego rumu!”, jednak po kilku latach takich zabaw jedyne co odczuwamy to delikatna choroba morska.

Choć wiadomość ta jest ściśle związana z nowym raportem Ubisoftu, uznałem, że warto ją szczególnie wyróżnić. Zgodnie z najlepszymi tradycjami wydawcy premierę Skull & Bones (notabene projekt niedawno zrestartowano) przełożono na kolejny rok finansowy. Nie zobaczymy jej więc przed kwietniem 2022. Na pocieszenie usłyszeliśmy:


Produkcja, na czele której stoi Ubisoft Singapore, postępowała znacząco w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a prognozy są lepsze niż kiedykolwiek. Dodatkowy czas pozwoli zespołowi w pełni zrealizować swoją wizję.


Yves Guillemot, prezes Ubisoftu, dodał z kolei, że zwiększono liczbę studiów zajmujących się Skull & Bones, więc nad grą pracuje teraz „duży zespół”.


Czytaj dalej

Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze