Słaba sprzedaż Killzone 2
Killzone 2 miał być najważniejszym exclusivem PlayStation 3. Choć gra zbiera bardzo pochlebne recenzje, nie idą one w parze z dobrą sprzedażą.
Według serwisu VG Chartz, najnowsze dzieło Guerrilla Games sprzedało się w niezbyt zadowalającej liczbie 1,32 miliona egzemplarzy, co oznacza, że gra trafiła do jedynie 6 procent posiadaczy PS3 (właścicieli najnowszej konsoli Sony jest obecnie ponad 21,5 miliona).
Co ciekawe, porównano przy okazji, jak wynik osiągnięty przez Killzone 2 ma się do tych osiągniętych przez exclusive’y Microsoftu. I tak: Gears of War 2 trafił do 23 procent posiadaczy X360, a Halo 3 nabyło 31 procent właścicieli platformy Microsoftu. Warto jednak zaznaczyć, że tytuły te są obecne na półkach sklepowych dłużej niż dzieło Guerrilla Games.