Smite: Artio nową bohaterką [WIDEO]
Najnowsza bogini reprezentuje panteon celtycki.
Artio, celtycka bogini niedźwiedzica, jest strażniczką naturalnego cyklu przyrody. Reprezentuje pogląd, według którego wiosna nie może istnieć bez zimy, światło bez nocy, a życie bez śmierci. Artio potrafi zmieniać kształt i przyjmować postać druidki bądź potężnej niedźwiedzicy. Przybranie danej formy wiąże się z zyskaniem dostępu do innego zestawu umiejętności. Jako człowiek stawia na zaklęcia regenerujące zdrowie i spowalniające wrogów, jako zwierzę skupia się na zadawaniu obrażeń. Poniżej przedstawiamy pełen arsenał bohaterki.
Wrodzy bogowie trafieni przez Artio umiejętnością druidki lub niedźwiedzicy zaczynają się rozkładać. Efekt ten powoduje zmniejszenie ich fizycznej i magicznej ochrony. Efekt może się kumulować.
Postać druidki: Artio wyrzuca falę silnej fali energii w stronę wrogów. Przywraca zdrowie sobie i sprzymierzonym w promieniu 55 jedn. za każdego boga trafionego tą umiejętnością. Postać niedźwiedzicy: Artio zadaje dwa ciosy pazurami, zadając za każdym razem obrażenia wrogom.
Postać druidki: Artio wytwarza wokół siebie gęstwinę pnączy, które okaleczają wrogich bogów i zmniejszają ich moc magiczną oraz siłę fizyczną tak długo, jak znajdują się w ich zasięgu. Postać niedźwiedzicy: Artio wydaje przeraźliwy ryk, który ogłusza pobliskich wrogów i zwiększa jej własną siłę fizyczną oraz ochronę magiczną na 4 s.
Postać druidki: Artio powoli wysysa życie ze wszystkich celów stojących w jednej linii przed nią. Utrzymuje tę umiejętność przez 2 s, trafiając wrogów co 0,5 s. Zadaje obrażenia, leczy sama siebie i nakłada kumulatywnie 20% spowolnienia za każdym trafieniem. Cele trafione wszystkimi 5 trafieniami zostaną zakorzenione na 1 s. Postać niedźwiedzicy: Artio szarżuje naprzód z podwyższoną szybkością przez 3 s. Stratowani wrogowie otrzymują obrażenia i zostają spowolnieni na 2 s.
Aktywne: Artio zmienia kształt i przyjmuje postać druidki bądź niedźwiedzicy. Pasywne: Za każde trafienie umiejętnością przynajmniej 1 wroga otrzymuje 1 kumulację dającą Ożywienie. Kumulacje Ożywienia zwiększają szybkość jej ruchu oraz PM5, trwają 4 s i mogą łączyć się maks. 8 razy.
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.