22.07.2011
Często komentowane 16 Komentarze

Snakes of Avalon: Niezależna przygodówka polskiego twórcy teraz „po naszemu”

Snakes of Avalon: Niezależna przygodówka polskiego twórcy teraz „po naszemu”
We wrześniu ubiegłego roku swoją premierę miała niezależna przygodówka point'n'click Snakes of Avalon, która w Polsce nie zrobiła furrory, choć bardzo spodobała się zagranicznym serwisom takim, jak PC Gamer czy Kotaku. Jeśli nie zwróciliście na tę grę uwagi, warto zagrać teraz - Igor Hardy, polski współtwórca gry, opublikował w sieci polską wersję językową.

Snakes of Avalon opowiada o lubiącym alkohol… no, powiedzmy sobie szczerze – moczymordzie, który próbuje utrzeć nosa dwóm mordercom. Gra powinna spodobać się fanom klasycznych przygodówek od LucasArts – nie dość, że forma rozgrywki jest praktycznie niezmieniona wobec kanonu gatunku, to jeszcze od samego początku można zauważyć wiele nawiązań do dzieł firmy. Już pierwsza scena zawiera umieszczony na półce posążek przypominający logo znanego studia.

Grę możecie pobrać za darmo z TEJ strony. TU znajdziecie zaś oficjalną witrynę, na której znajdują się m.in. fragmenty recenzji zagranicznych serwisów, ścieżka dźwiękowa i inne ciekawostki.

Pierwsze minuty rozgrywki obejrzycie na trailerze.

16 odpowiedzi do “Snakes of Avalon: Niezależna przygodówka polskiego twórcy teraz „po naszemu””

  1. Czytałem już jakiś czas temu o tej grze, bodajże na warsztat.gd. No cóż… skoro jest za free, a ja w zasadzie nie mam w co grać, to wypadałoby wypróbować to polsko-kanadyjskie cudo 😛

  2. nie ma bata, jak polska gra to musi być o piciu 😀

  3. ObieraczMandarynek 22 lipca 2011 o 14:40

    Eeee też nie macie żadnych głosów podczas rozmów w grze?

  4. @ObieraczMandarynek – chyba ich nie stać było na aktorów, w końcu to niezależne dzieło…

  5. Beznadzieja. Lubię przygodówki, ale nie będę w 2011r grał w taką, która nie ma podłożonych głosów postaci. Nawet jeśli jest za darmo. Od czasu wprowadzenia CD-ROMu wszystkie przygodówki są udźwiękowione, z samymi napisami grywalność dla mnie spada przynajmniej o 50%.

  6. Darth7Vader 22 lipca 2011 o 15:54

    Oj tam narzekacie na brak głosu podczas rozmów… Machinarium jakoś też nie ma w sobie ani ciut dialogów i jakoś każdy się tą produkcją zachwyca… I też zrobione zostało przez niezależne studio… Idźcie w pyry… 😀

  7. Brak dialogów jest czymś zupełnie innym niż dialogi bez głosu.

  8. @VaaB – ależ ty głupoty wypisujesz. Dla mnie dialogi w przygodówce to najbardziej irytujący i wnerwiający aspekt gry. Gdy tylko jest taka możliwość to wszystkie czytam i klikam aby nie tracić zbędnie czasu na słuchanie jakiś badziewnych głosów. No chyba że ktoś lubi słuchać dialogu 5 minut gdy przeczytanie takowego zajmuje minut pół 😉

  9. @Sucharro to w takim razie gra dla ciebie. Ja podziękuję…

  10. Darth7Vader 22 lipca 2011 o 17:08

    @VaaB – sorry ale teraz odpaliłem gierkę i mi się wyświetlają dialogi – i to polsku jeszcze, więc bez przesady…

  11. @HackNSlasHmonsterR21 – zupelnie nie zrozumiales, o co chodzilo Vaabowi…

  12. Darth7Vader 22 lipca 2011 o 19:01

    @Professor – Vaab narzeka na to, że nie ma dźwięku w dialogach w tej grze – łot wielkie mecyje…

  13. @Nie wymadrzam sie. Przeczytaj jeszcze raz to, co napisal w swoim ostatnim komentarzu, a potem swoja odpowiedz. Po prostu nie umiesz czytac ze zrozumieniem i tyle. Jakby co – w ostatnim komentarzu odnosil sie glownie do Twoje argumentu o Machinarium, a nie do Snakes of Avalon. Teraz juz rozumiesz, czy potrzebna glebsza analiza?

  14. ObieraczMandarynek 22 lipca 2011 o 20:50

    Hej w tej grze jest Duke Nukem czyli jednak mamy dobą grę z Księciem z roku 2011.

  15. Przypomniały mi się Wacki xD

  16. Ten blondyn wygląda jak Johny Bravo 😀

Dodaj komentarz