Sniper: Ghost Warrior – Pół miliona sprzedanych egzemplarzy, dwa dodatki w drodze
Z opublikowanego raportu finansowego wynika, że Sniper: Ghost Warrior sprzedał się dotąd w liczbie 500 tysięcy sztuk na całym świecie. Najwięcej egzemplarzy gry, bo 206 tysięcy, rozeszło się w Stanach Zjednoczonych. Nieco mniej – 100 tysięcy kopii – nabyli Brytyjczycy. W Polsce sprzedano „tylko” 15 tysięcy sztuk.§
Już wkrótce jednak City Interactive będzie miało okazję do zarobienia kolejnych pieniędzy. Jeszcze w tym miesiącu ukaże się pierwsze DLC do Sniper: Ghost Warrior, a w listopadzie spodziewana jest premiera następnego dodatku.
Marek Tymiński, prezes City Interactive, powiedział przy okazji coś, czego nikt przed nim nie odważył się powiedzieć – całą prawdę o istocie biznesu DLC:
„Dodatki do gry, to dla nas w praktyce czysta marża brutto” – stwierdził. Czyli, przekładając na język polski: „czysty zysk„.
Marka Sniper: Ghost Warrior dopiero się rozkręca. W okresie od 2010 do 2012 roku rodzimy koncern planuje dalszy jej rozwój, jak i wydanie pierwszej części na konsolę PlayStation 3. Ponadto w 2011 roku City Interactive zamierza wprowadzić na rynek aż dwa duże „hity”. Rok później mamy natomiast otrzymać aż trzy „pełnobudżetowe” produkcje.
§
Czytaj dalej
-
Pierwsi dziennikarze przetestowali Steam Machine. Wiemy, jak komputer Valve...
-
Twórcy Vampire: The Masquerade — Bloodlines 2 ogłaszają plany na rozwój...
-
Brytyjski związek zawodowy pozywa Rockstara. „Nie damy się zastraszyć”
-
Z Battlefielda 6 nareszcie znikną 2 najbardziej uciążliwe problemy. Śródsezonowa...
33 odpowiedzi do “Sniper: Ghost Warrior – Pół miliona sprzedanych egzemplarzy, dwa dodatki w drodze”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

City Interactive opublikowało raport finansowy za pierwsze półrocze 2010 roku. Dowiedzieliśmy się wreszcie, jak poradził sobie na świecie może nie wybitny, ale dobry rodzimy Sniper: Ghost Warrior. Poradził sobie bardzo dobrze. A pierwsze dwa DLC już nadchodzą.
Jak mozna do takiego crapu dawac dlc i twierdzic ze jest to dobre… (tak gralem w ta gre)
wyjdzie na to że CI zrobi się dobrą marką a nie specjalistą od budżetówek, może być i tak.
fajnie że następny polski twórca gier się rozkręca na wysoką skale
@Kaszub23: crap był przed upatchowaniem, po upatchowaniu naprawdę idzie w to grać. Nie ma co prawda mega szału, ale idzie pograć z przyjemnością
Wysoką skalę ? A który się tak rozwinął ? Techland ? CD-Projekt ? Tworzą ledwie po jednej, porządnej grze na jakiś okres [Call of Juarez, nail’d, a drudzy ledwie jednego Wiedźmina]. Jeżeli CI na prawdę będzie tworzyć po 2-3 gry wysokobudżetowe na rok to będzie mogło spokojnie się mierzyć z innymi światowymi markami…no może nie od razu z EA, Ubisoftem czy Activision.
„W Polsce sprzedano „tylko” 15 tysięcy sztuk.” …. ta, bo reszta pokradła 😛
@Kaszub23, mnie też się nie podoba ale liczby [nie tylko sprzedaż, ale i recenzje] mówią same za siebie. Ta gra jest po prostu mocnym średniakiem, choć do ideałów typu Call of Duty, Battlefield czy Medal of Honor jej daleko.
Cieszę się, że CI zmienia się z budżetowca, w naprawdę konkretną firmę. Jej przygodówki są już znane na świecie, teraz Sniper. oby tak dalej.
Medal of Honor wcale taki ideałem nie jest, to takie połączenie BF i CoDa, niestety pod wieloma względami biedniejsze (mało pojazdów, brak różnic między poszczególnymi rodzajami broni, gorsza grafika, mało zniszczalnych elementów itd.). w PSX Extreme gra dostała wstępną ocenę 7/10, czyli podobnie jak snajper.
Nie ma co gratulacje dla CI że wreszcie zrobili coś co można kupić za więcej niż 20zł i to się sprzedaje 😉
teraz to już nawet polacy wpadli w szał DLC,żal.
Sami recenzenci to pokupowali 😀 . Hmmm, a tak serio to ich następna produkcja może już wyjść świetnie. Się uczą chłopaki, brawo!
Ta gra na to zasłużyła, po wydaniu patchy większość błędów zostało wyeliminowane. CI dobrze zrobiło że kupiło licencje na Chrome, to bardzo dobry silnik.
snajper w Ameryce poradził sobie jak alan wake na świecie. IMPOSIBLE
Fajnie, że firma się rozwija. Jeśli snajper wyjdzie na PS3 w cenie podobnej do tej na X360(koło 70 zł o ile się nie mylę) to napewno zakupię egzemplarz.
życzę powodzenia firmie oby tak dalej
@Dives a ty myślisz, że MoH to tylko jedna gra? 😛 To przecież cała seria świetnych gier, a najnowszą odsłonę oceniasz pewno po Becie multi… to cię zaskoczę, że gra została pozmieniana, a co do brzydkiej grafiki to jest to przecież silnik z BFBC2… a w kampanii będzie jeszcze inny silnik
„W Polsce sprzedano|„ tylko” 15 tysięcy sztuk. „Jaka jakość taka sprzedaż. Jak widać polacy nie mają aż tyle kasy żeby kupować gry totalnie oskryptowanej, a także pełnej bugów tylko ze względów sentymentalnych.
@k4cz0r: 90% studiów na świecie robi jeden wysokobudżetowy projekt na raz. Idę o zakład, że ponad 2 na raz robi może 5 molochów, może nie.
To tak jak z Mafią 2 – niby wszyscy krytykują, ale i tak sprzedaje się najlepiej.
A ja się cieszę 😀 Niech się City Interactive rozwija! Polska branża gier idzie do przodu 🙂
Tyle sprzedali a pewnie drugie tyle, ludzie z neta pościągali…..
Jakie drugie tyle?! Dam sobie rękę uciąć, że w samej POLSCE grę ściągnęło ponad 100 000 osób!! Bo jakim cudem sprzedało się zaledwie 15 000 egzemplarzy, a każdy gierkę zna, grał, przeszedł, wie o ile lepiej działa z patchami? Z wiedźminem jest i będzie podobnie- grę kupi mały procent, a reszta zwyczajnie ściągnie se z neta.
Tylko 15 tyś sztuk?? Ładnie musieli ja spiracić o_O . Tak w ogóle to się bardzo cieszę, ze CI robi coraz lepsze gry, może w końcu wydadzą jakiś światowy hit. ^^
A ja się pytam, kiedy będą jakieś wieści o premierze następnej części Call of Juarez? 🙁
15 tysięcy? Kurde, szkoda, że tak kiepsko gra się u nas sprzedała. Choć przyznam, że sam też jej nie kupiłem, ale głównie za sprawą braku czasu.
City Interactive wreszcie zrobiło coś co się porządnie sprzedało i do tego da się w to grać bez bólu.
Ja ją kupiłem, jedyna wada = słaba optymalizacja. Nawet na najsłabszych miałem warpy… A multi – Klapa. Ale pozatym super!
Grałem po wydaniu patchy i gra jak dla mnie to bardzo mocny średniak. Gdyby nie jedno z najbardziej schrzanionych zakończeń w historii gier (może zająć nawet 15 minut) to byłbym bardzo usatysfakcjonowany, a tak to pozostaje niedosyt. Jednak dobrze, że CI nabrało doświadczenia, zarobiło trochę kasy i może osiągną jeszcze większy progres. 😀
15 tysiecy… MALO. Ale sadze ze gdyby obnizyli cene po pewnym czasie od premiery(i mam nadzieje ze to zrobia) to ta liczba spokojnie by sie potroila.
Chętnie będę kolejnym klientem CI i kupię tą gre. A skoro nadal mają w planie kolejne wysokobudżetowe produkcje to zostanę ich stałym klientem o ile Sniper będzie tak dobry jak o tym słyszałem
W snajperze mogli sie postarać o lepsze zakończenie, takie jest za szybkie, strzał i koniec, bez ucieczki, itp…