Spider-Man 2 ma być techniczną perełką. Ray tracing w 60 FPS i 4K

Po świetnym pokazie na State of Play twórcy Marvel’s Spider-Mana 2 wrócili z nowymi szczegółami. W wywiadzie dla serwisu IGN udzielili obszernych odpowiedzi na temat tego, jak gra wykorzysta potencjał PS5. Insomniac, podobnie jak Naughty Dog, zamierzają to zrobić do granic możliwości.
Ray tracing we wszystkich trybach
Najciekawszym wyimkiem jest wypowiedź Mike’a Fitzgeralda, który zajmuje się fundamentalnymi kwestiami technicznymi gry. Przyznał on, że twórcom udało się dokonać bezprecedensowego osiągnięcia: wszystkie tryby wydajności oferują ray tracing. To pokłosie prac nad Milesem Moralesem, kiedy po raz pierwszy dodano tryb wysokiej wydajności z ray tracingiem. Tego ma być zresztą więcej niż w poprzedniczce, zwłaszcza na połaciach wody otaczających Nowy Jork.

„Nie zmieniamy tego, co działa dobrze”
Studio ma ewolucyjne podejście do rozgrywki i stara się nie zmieniać mechaniki tylko po to, aby namieszać bez powodu. Jak ujawniono, w grze pojawi się wingsuit, głównie ku ułatwieniu podróży między dzielnicami. Nic dziwnego, że zapytany o najtrudniejszy element gry, inny twórca (przepytano także Jeanette Lee, reżyserkę projektu, oraz Douga Sheana, naczelnego programistę) zdecydowanie wybrał używanie pajęczyny.
Możemy spodziewać się o wiele lepszych i realistycznych twarzy; to jeden z niewielu aspektów, za który krytykowano pierwowzór. Dużo wysiłku włożono także… we włosy. Pewna postać wymagała ich szczególnie wiele…

Marvel’s Spider-Man 2 ukaże się 20 października 2023 na PS5.
Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “Spider-Man 2 ma być techniczną perełką. Ray tracing w 60 FPS i 4K”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Może gdybym miał znów 12 lat to bym się jarał człowiekiem- pająkiem…
To miłe, że zdecydowałeś się podzielić z nami tymi dojrzałymi przemyśleniami.
Ojej przepraszam jeśli jakkolwiek uraziłem Twojego ulubionego superbohatera
Kurcze, ależ Ty dorosły, zazdro. Tak serio to aż głupio to tłumaczyć gdy ktoś nie rozumie czemu ludzie się tym jarają.
I mean… Ten pierwszy/drugi screenshot z rozpikselowaną ścianą… znaczy no tak, retro jest w końcu w modzie w tej chwili… Sony pewnie też chce na tym ugrać… skoro nintendo się udaje to dlaczego nie… tak musi być…
Przowyjom uwidziom……
Chciałoby się napisać „tak to się robi, panie Majkrosoft”, ale to się jeszcze okaże. Ciekawe czy wrócą słynne kałuże z pierwszych pokazów „jedynki”.