Spider-Man 2 ma być techniczną perełką. Ray tracing w 60 FPS i 4K
Marvel's Spider-Man 2 wykorzysta tyle możliwości PlayStation 5, ile się da.
Po świetnym pokazie na State of Play twórcy Marvel's Spider-Mana 2 wrócili z nowymi szczegółami. W wywiadzie dla serwisu IGN udzielili obszernych odpowiedzi na temat tego, jak gra wykorzysta potencjał PS5. Insomniac, podobnie jak Naughty Dog, zamierzają to zrobić do granic możliwości.
Ray tracing we wszystkich trybach
Najciekawszym wyimkiem jest wypowiedź Mike'a Fitzgeralda, który zajmuje się fundamentalnymi kwestiami technicznymi gry. Przyznał on, że twórcom udało się dokonać bezprecedensowego osiągnięcia: wszystkie tryby wydajności oferują ray tracing. To pokłosie prac nad Milesem Moralesem, kiedy po raz pierwszy dodano tryb wysokiej wydajności z ray tracingiem. Tego ma być zresztą więcej niż w poprzedniczce, zwłaszcza na połaciach wody otaczających Nowy Jork.
„Nie zmieniamy tego, co działa dobrze”
Studio ma ewolucyjne podejście do rozgrywki i stara się nie zmieniać mechaniki tylko po to, aby namieszać bez powodu. Jak ujawniono, w grze pojawi się wingsuit, głównie ku ułatwieniu podróży między dzielnicami. Nic dziwnego, że zapytany o najtrudniejszy element gry, inny twórca (przepytano także Jeanette Lee, reżyserkę projektu, oraz Douga Sheana, naczelnego programistę) zdecydowanie wybrał używanie pajęczyny.
Możemy spodziewać się o wiele lepszych i realistycznych twarzy; to jeden z niewielu aspektów, za który krytykowano pierwowzór. Dużo wysiłku włożono także... we włosy. Pewna postać wymagała ich szczególnie wiele...
Marvel's Spider-Man 2 ukaże się 20 października 2023 na PS5.
Czytaj dalej
Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.