Spider-Man: Grywalna Mary Jane, 30 fps-ów, brak mikrotransakcji, i tak dalej, i tym podobne
Game Informer rozpoczął wczoraj karnawał informacji na temat Spider-Mana (na ten moment zapowiedzianego wyłącznie na PS4). Insomniac Games (Ratchet & Clank, Sunset Overdrive) podzieliło się z nami datą premiery, zawartością kolekcjonerki i bonusami do preorderów, ale dziennikarze magazynu dotarli również do innych informacji na temat produkcji.
Nie przedłużając:

Gra pojawi się już 7 września. Na koniec zacytujmy refleksje rozentuzjazmowanego dziennikarza, który miał okazję obcować z jej aktualnym buildem:
Odszedłem od Spider-Mana, mając w głowie jedno słowo: „niesamowite!”. Insomniac jest gotowe zrobić dla Spider-Mana to, co Rocksteady zrobiło dla Batmana. Doświadczyłem jedynie niewielkiej części tego, co będzie w ostatecznej wersji, ale to, w co grałem, jest dokładnie tym, czego oczekiwałem od gry o Spider-Manie.
Czytaj dalej
-
Czuliście, że wasze strzały w Battlefieldzie 6 nie trafiały wrogów? Twórcy gry...
-
Aktorka z Silent Hilla f podbiła internet streamem z gry. Jej transmisja...
-
Zapraszamy na Splat!Film Fest 2025. Od 28 października na festiwalu zakupicie CD-Action...
-
Sony nie jest zainteresowane kupnem Warner Bros. „Skupiamy się na rozwijających...
24 odpowiedzi do “Spider-Man: Grywalna Mary Jane, 30 fps-ów, brak mikrotransakcji, i tak dalej, i tym podobne”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Insomniac ma dla nas WIEŚCI, Wieści i wieści.
Ciekawe czy jest szansa by wyszło na PC.
Nie ma to gra Sony.
+Scouser szansa zawsze jest być może nowy Spider-Man pojawi za rok na Pc ale na pewno nie wyjdzie na Xbox od jakiegoś czasu Sony stosuje taki system wydawniczy gier 😛
Potwierdzone jest, że to exclusive na PS4 😀
Straszna szkoda, że na pro też tylko 30 fpsów
No niezle-teraz brak mikrotransakcji jest podawany jako atut gry.Wielką łaskę robią.To może za brak mikroopłat wprowadzić dodatkową opłatę.
Wiadomo kto zdubbinguje spidera?
Słabe to pro, skoro tylko 30 fps
Trochę szkoda, że to ex Sony. Jeszcze rozumiem Uncharted czy Gran Turismo bo jeżeli lubisz te serię to kupisz PS4, ale Spider Man jest taką postacią, że zamykanie się na jedną platformę jest dla wydawców strzałem w stopę. No ale przyznaję – exa to oni dobrego załatwili 😀
Po pierwsze: 30 fps to teraz taka kostka masła 180g, kupujesz i cieszysz się że nie kosztuje 7 zł. Po drugie: ludzie będą psioczyli że Spider-Man z gry jest inny niż ten z kina. Z tym może być problem marketingowy dla Sony. Po trzecie: jestem już w takim wieku że od nowych wdzianek Spider-Mana bardziej interesuje mnie jak będzie wyglądać Black Cat. Mam nadzieję na wysyp cieszących oko cosplay’ów.
@konio52 Może być nawet 20, ważne że jest w co grać w porównaniu do konkurenta
@konio52 Albo po prostu słabi developerzy, lepiej wygladajace i większe gry śmigały na zwyklym ps4 bezproblemowo w 60fps.
@pc1971 Po czwarte: nie pie*dol
@Goku07 Sony wiele lat temu wykupiło od Marvela prawa do Spider-Mana, więc nie dziwne, że gra będzie tylko na PS. Podobnie ma się sprawa z filmami, chociaż jak wiadomo akurat w tej kwestii Sony ostatnio zawarło porozumienie z Marvelem.
@Mentooss nie, dropy do 20fps spowodują, że będzie niegrywalna
Jeśli coś mi przeszkadza i razi w tej generacji, to właśnie te przeklęte 30fps. Po jaki …. pchać się w 4k na które podczas rozgrywki i tak nie zwraca się uwagi, skoro tą moc można by wykorzystać do 60 fps.
@Mentooss, jak dla kogo. Ja mam odmienne zdanie, akurat Playstation PRO to kupa i nie wiem jak można się tym jarać. Sony wygrywa tą generację konsol i to jest fakt, nie rozumiem natomiast, dlaczego nie poczekali trochę dłużej i nie wydali znacznie mocniejszej wersji PS4 tylko „troszke” lepszą w postaci PRO, różnicy prawie nie ma i pod tym względem konkurencja odrobiła zadanie domowe bo różnica między Scorpio a zwykłym XBO jest kolosalna. To że wolę Gearsy, Halo i Forze niż JRPG i biedne GTS to inna sprawa
@konio52 XD No tak mogli poczekać dłużej bo są jasnowidzami i wiedzieli dokładnie co będzie w xbox one x żeby móc się dostosować, o to chodzi w pro że jest pół produktem który nie kosztuje 2x ceny normalnej wersji jak scorpio, mimo wszystko nie jest „troszkę”lepszy bo różnice w wydajności można zobaczyć gołym okiem zestawiając obok siebie dwie konsole to, że akurat spiderman nie będzie mieć 60 fpsów nie znaczy że żadna gra ich nie osiąga. Dodajmy do tego upscaling 4k żeby nie obrazić pc masterrace natywnym
Dodając te kilka stówek mamy ulepszoną wersję konsoli która tak nigdy nie będzie lepsza wydajnościowo od scorpio, ale warto dołożyć, żeby mieć trochę bardziej komfortowe doznania. O gustach się nie dyskutuje więc nie będę cię na siłę przekonywał przeciwko jedynym”ekskluzywnym” tytułom które xbox oferuje, może jak poczekamy na e3 to będzie coś więcej(xD), ale zniżanie na siłę biblioteki ps4 do jrpgów (świetnych jak np persona) i słabego w tym roku gran turismo to jak łapanie ostatniej deski konsolowej wojny
Chcemy zrobić najlepszą grę o super znanej postaci jaką jest Spider-man ever… ale robimy ją tylko na jedną platformę, w dodatku nie na tą na której nie bylibyśmy niczym ograniczeni. Ta logika.
„Spider-Man: Grywalna Mary Jane, 30 fps-ów, brak mikrotransakcji i craftingu, i tak dalej, i tym podobne””there won’t be any microtransactions for crafting materials or other in-game items.”Radze podszkolić angielski – napisali tutaj, że nie będzie mikropłatności za crafting materials ani zadne inne itemy w grze, a to by wskazywało, że crafting jednak będzie. Tym bardziej, że samo insomniacs przyznało, że stroje S-M będzie się właśnie craftować.
@TheRon23 każesz studiu które od samego początku robi gry tylko dla PlayStation robić gry na xboxie czy pc? Jak gra będzie dobra pewnie komuś zleca, trochę pomyslunku czy wdzięczności
@mmafia333 Nic nikomu nie każę, tylko mnie to bawi. „tylko dla playstation” ekhm… Masz, dokształć się: https:en.wikipedia.org/wiki/Insomniac_Games