Splinter Cell: Conviction: Będą reklamy w grze; Ubisoft zadba, żebyśmy je na pewno zobaczyli…

Taką wizję przedstawili na konferencji Microsoft Advertising’s Gaming Upfront przedstawiciele firmy Ubisoft i zespołu pracującego nad Splinter Cell: Conviction. Okazuje się, że opracowana przez programistów technologia, wyświetlająca na obiektach ze świata gry informacje na temat celów Sama Fishera i filmiki ujawniające sekrety fabuły, może być wykorzystana także w inny sposób. Do wyświetlania reklam. Twórcy opracowali nawet specjalny mechanizm, który sprawdzał (na beta-testerach) jakie części poziomów są przez nich najczęściej oglądane i w którą stronę gracze zwracają wzrok w różnych momentach rozgrywki. To właśnie tam pojawią się w finalnej wersji Splinter Cell: Conviction reklamy. Dezodorantu. Coca-Coli. I co wy na to?
Czytaj dalej
62 odpowiedzi do “Splinter Cell: Conviction: Będą reklamy w grze; Ubisoft zadba, żebyśmy je na pewno zobaczyli…”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
w gta IV jest tyle reklam-fake (np zamiast sprite to sprunk) jakby tam powsadzac prawdziwe reklamy to można by za free je dawać albo do gazet dorzucać ;P
Już niebawem, nie zaskoczy nas blok reklamowy podczas wczytywania nowego poziomu. A my z usmiechem bedziemy je ogladać.
Koleś patrzy w lustro, a tam ”coca cola”
Gdyby to był np. jakiś fantasy-erpeg, w którym paladyn chwali się, że jego zbroja wytrzymuje bezpośrednie trafienie z bojowej kuszy, bo się Hammeritem pomalował, to byłaby to przesada.|Ale seria SC dzieje się wczasach mniej więcej nam współczesnych, więc bilboardy czy markowe produkty na półkach nie powinny nikogo dziwić. |Jeśli reklamy będą niezbyt nachalne i z sensem, nie mam nic przeciwko.
BTW: @ButcherBob: Padłem:D
Fajnie, że ktoś docenił dowcip 😉
Drangir- pre-order na cenedze to 79 zł 😛
Jeśli nie przesadzą, to nada o nawet troche realizmu ;D
jeżeli nie będzie to coś w stylu „po walce nagródźmy gracza 15 minutowym blokiem reklam” to w sumie mi to nie przeszkadza …
@Butch – zniszczyłeś mnie ;D
W sumie to to może też nadać klimatu prawdziwego świata – zamiast reklam SuperColi plakaty CocaCola czy Pepsi (lepsze). Jeśli będą to po prostu plakaty czy automaty z jedzonkiem w świecie gry to no problem. Gorzej, gdy będą z [beeep] wzięte np. wróg ubrany jak hotdog.
Reklamy nie przeszkadzają mi na bandach w grach sportowych, czy na bilbortach, plakatach itp. jak np w gta, znosne sa na karuseriach aut w różnych ścigałkach. Jeśli reklamy maja wpływ na cene produktu to jestem za, ale jeśli reklamy zaczna ingerować w interface gry albo stana sie elementem fabuły to juz nie będzie fajne