Splinter Cell: Conviction: Wszystko o multi [WIDEO x3]
![Splinter Cell: Conviction: Wszystko o multi [WIDEO x3]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/6fbcf076-41b9-48e7-8fd0-cba37c5ffb11.jpeg)
Ubisoft kontynuuje serię filmików, przedstawiających tryby i opcje sieciowe gry Splinter Cell: Conviction. Wszystkie zbieramy w jednym miejscu, dla wygody szanownych czytelników. Endżoj!
Pierwszy już prezentowaliśmy, ale powtarzamy go, żebyście mieli ogląd całości. Ten z numerem #1 traktuje o kampanii co-op, będącej prologiem właściwej rozgrywki w Splinter Cell: Conviction. W drugim dowiadujemy się co nieco o pozostałych trybach zabawy określanych wspólnym mianem Deniable Ops. Trzeci z kolei prezentuje mechanizm Persistent Elite Creation System, dzięki któremu będziemy mogli dokonać „kastomizacji” postaci, którą grać będziemy w sieci.
#1:
#2:
#3:
§
Czytaj dalej
-
Godny następca. Pierwsze recenzje Silent Hilla f chwalą fabułę i klimat,...
-
Twórcy Elden Ring Nightreign wkrótce naprawią irytujący błąd. FromSoftware zapowiedziało...
-
Gracze pecetowi nie są zadowoleni z działania EA Sports FC 26. EA...
-
Borderlands 4 ostro krytykowane przez Digital Foundry. „To był moment,...
16 odpowiedzi do “Splinter Cell: Conviction: Wszystko o multi [WIDEO x3]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ubisoft opublikował trzy nowe filmiki, w których Patrick Redding, główny reżyser Splinter Cell: Conviction, opowiada o trybie multi w najnowszych przygodach Sama Fishera.
zapowiada się bardzo ciekawie.
No dobra, to mnie w końcu zaniepokoiło – Infiltration, jak powiedział, miał być trybem dla najbardziej oddanych fanów serii, a mimo to na ekranie jako cel pojawia się – pozbądź się wszystkich przeciwników? Eee? ;
ci goście czytają mi w myślach… hehehhe… czekam z utęsknieniem 🙂
gra będzie posiadać takie same „zabezpieczenia antypirackie” jak Assassin’s Creed II! podobnie zresztą jak wszystkie nowe gry Ubi tj. POP, Silent Hunter 5, Settlers 7 czy Ghost Recon.
Wszystko ciekawie się zapowiada (mówie wyłacznie o multiplayerze), jednak największym błedem UBI jest usunięcie trybu SvsM, kóry tutaj w trybie „infiltration” sprawował by się wyśmienicie. Szkoda, bo gra przeciw AI znudzi sie bardzo szybko, nie wspominając, że to nie to samo przeżycie co gra przeciw graczowi. (tryb face off jest jakimś nieporozumieniem).
W trybie „infiltration” – zminimalizować liczbę przeciwników do dwóch, zamienić AI na żytwego gracza, zmienić cel gry z „eliminacji” na zdobycie wytycznej (np podlozenie bomby) oraz wyłaczenie możliwości używania broni ostrej.. i mielibyśmy świetną kontynuację SvsM. Tymczasem UBI spier***o sprawe. Ja podziękuje, postoje.
Bede szybszy od Hierofa ^^. Kiedy będzie demoko?
Deathdealer: co ty nie powiesz? Jestem zapalonym miłośnikiem Splinter Cella a jakoś mi Versus nie przypadł do gustu, bardziej Coop mode. |Ubi musi isć z duchem czasu a nie stać w miejscu. Mi takie rozwiązanie się podoba.|Btw: Pełny stealth SC Conviction wydany kilka dni temu: http:www.youtube.com/watch?v=w19DnaweAi4
Prosiłbym administratorów cdaction o wstawienie go jako news bo większość ludzi nadal uważa, że skradanka w tej części wymarła ;F
3 Filmik nie działa -.-
@jaruto – czy uważasz, że weliminowanie czystej gry „gracz przeciw graczowi” w podobnym trybie jakim był SvsM i zastąpieniem go nieco uboższym „gracz vs AI” jest dla Ciebie „posunięciem w przód”? Ja uważam wręcz odwrotnie. Dzisiejszy „duch czasu” o jakim wspominasz – właśnie zmierza ku rozgrywce „gracz vs gracz”. Pozatym, nikt by na tym nie stracił, gdyby umieścili taki tryb w grze, wrecz mogli by tylko zyskać. @filmik, miłe zaskoczenie, ale chciałebym zoabczyć jak inne misje wyglądają.
@Deathdealer: A ja, tak jak Jaruto wolę 'nieco uboższe’ gracz vs AI w SC. Grałem w poprzednich częściach w tryb SvsM i dla mnie to porażka – dzikie skoki i bieganie dookoła jako agent, skradania tam prawie nic, to także zabijanie/ogłuszanie przeciwników, tylko że jako agent bez broni, a za pomocą gadżetów i walki wręcz. Oczywiście, powinien być taki tryb w najnowszym SC, bo wielu graczy go lubi – ale jeśli o mnie chodzi, to nie kosztem co-opa, bo w skradankach (IMHO) to co-op ma sens, nie vs.
@Naars – to jaką drogę obrali gracze, to już zupełnie inna kwestia. Jednak gra umożliwia grę „po cichu”, kwestia wprawy i umiejętność, nikt nie powiedział, że wszystko musi być podane na talerzu 🙂 . Ja również grałem w tryb Coop bardzo namiętnie… przez jakiś miesiąc, dopóki nie przeszedłem wszystkiego. Dla porównania w tryb VS gram ponad 5 lat 🙂 Ale oczywiście, kwesta gustu – nie będe się spierał.
No właśnie, kwestia gustu 😛 Ja w Coop o teraz gram od wydania Chaos Theory 🙂
ja teraz chcąc sobie przypomnieć historię SC przechodzę wszystkie części od nowa.|Jestem już w 3/4 PT – jeszcze Chaos Theory i Double Agent i w sam raz na premierę Conviction…